eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa RudaDostawa gazu do obiektów ARR "AGROREG" S.A.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gazu do obiektów ARR "AGROREG" S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "AGROREG" SPÓŁKA AKCYJNA W NOWEJ RUDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890514362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kłodzka 27

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-402

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 872 50 25

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 872 50 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arr@agroreg.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.agroreg.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl, https://www.agroreg.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazu do obiektów ARR "AGROREG" S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09f3f119-1b9d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192456/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ARR/02/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (dalej zwanego też: „paliwo gazowe”), obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję do obiektów Zamawiającego (punkty poboru gazu ziemnego (Grupa taryfowa BW-5) zostały wykazane w Specyfikacji warunków zamówienia – rozdział IV Opis przedmiotu zamówienia). Łączne szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo gazowe dla wykazanych obiektów w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. wynosi 1 177 000,00 kWh (Przedstawione ilości gazu są wartościami szacunkowymi i mają charakter informacyjny służący wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Rzeczywista ilość zakupionego wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i faktycznego jego zużycia w okresie obowiązywania umowy). Ustalenie ilości dostarczonego paliwa gazowego odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia paliwa gazowego, w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań urządzeń pomiarowych zamontowanych w danym obiekcie, rozliczana w cyklach zgodnych z przypisaną grupą taryfową, ze względu na miejsce odbioru paliwa gazowego, rodzaju i ilości pobieranego paliwa, przy czym Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia stron na kwotę nie mniejszą niż 60% maksymalnego łącznego wynagrodzenia określonego w umowie (maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach postępowania wpłynęła jedna oferta. Została ona złożona przez Wykonawcę ENTRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce – cena złożonej oferty: 951 062,52 zł brutto.
Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na realizację przedmiotowego zamówienia: 335 375,49 zł brutto.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, jako że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.