eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno KrajeńskiePrzygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim



Ogłoszenie z dnia 2025-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350949

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11

1.5.2.) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-sepolno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-sepolno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91bf016d-ef49-44d5-b4e0-b44370c753a9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91bf016d-ef49-44d5-b4e0-b44370c753a9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045760/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn.: „Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim.”
1) Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie oraz dostawę do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego posiłków:
• dla pobytu dziennego: śniadania, obiad dwudaniowy (zupa + II danie),
• dla pobytu całodobowego: śniadania, obiad dwudaniowy (zupa + II danie), kolacja.
2) Zamówienie będzie realizowane 7 dni w tygodniu dla 9 osób na pobycie całodobowym oraz dla 11 osób na pobycie dziennym 5 dni w tygodniu tj. w dni robocze.
Adres dostawy: Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne, ul. Młyńska 33a, 89-400 Sępólno Krajeńskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

I. Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 25 kwietnia 2025 r., do godz. 11:00 nie złożono żadnej oferty.
Wobec powyższego ziściła się przesłanka powodująca obligatoryjne unieważnienie postę-powania o udzielenie zamówienia, określona w art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
II. Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, cyt.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzie-lenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w po-stępowaniu albo żadnej oferty; (…)”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.