Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00150208/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
- 2025/BZP 00170947/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pompowni ścieków w miejscowości Harasiuki - Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Harasiuki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 11
1.5.2.) Miejscowość: Harasiuki
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-413
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15-8791306
1.5.8.) Numer faksu: 15-8791306
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@harasiuki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.harasiuki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pompowni ścieków w miejscowości Harasiuki - Etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27ed1a0e-9be9-4d4a-b0cb-8e677e175d8d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076113/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa pompowni ściekow w miejscowosci Harasiuki - Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150208
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.III.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194614,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa pompowni ścieków w miejscowości Harasiuki – Etap I.”
4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dwóch przepompowni ścieków
P1 i P4 wraz z wykonaniem sieci kanalizacyjnej do studni rozprężnych na działkach
o nr. ewid. 107/1 w miejscowości Harasiuki oraz wpięcie ich do systemu monitoringu w pompowniach poprzez :
1. wymianę wyposażenia pompowni,
2. wywiewki kanalizacyjne,
3. ogrodzenie,
4. pokrywy żelbetowej pompowni wraz z ich regulacją,
5. wybrukowanie placu pompowni oraz oznakowanie ostrzegacze ogrodzenia
pompowni.
Uwaga. Załączony do niniejszego postępowania projekt techniczny i SST zawiera szerszy zakres tj. przebudowę pięciu przepompowni ścieków, natomiast niniejszym postępowaniem objęty jest zakres dotyczący przebudowy pompowni pn. „Kłapińska” dz. Nr ewid. 107/1, ( rysunek nr 1) oraz pn. „Lewkowicz” dz. Nr ewid. 107/1.(rysunek Nr 4).
4.2.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania robót budowlanych, o którym mowa w pkt. 4.2 określa:
1) dokumentacja techniczna wraz z rysunkami stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowiąca załącznik Nr 9 do SWZ,
3) Przedmiar robót stanowiące załącznik Nr 10 do SWZ.
4.3. W przypadku rozbieżności w dokumentach wskazanych w pkt. 4.2. wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów:
1) dokumentacja techniczna, z uwzględnieniem wyjaśnień udzielanych podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) przedmiar robót, z zastrzeżeniem ust. 4.
4) wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtu, który stanowi ekwiwalent świadczenia wykonawcy opisanego w dokumentacji technicznej wskazanej w pkt 4.2.1 oraz w STWIORB.
5) przedmiar robót ma charakter pomocniczy, co oznacza, że w przypadku, gdy dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres został ujęty w dokumentacji lub w STWIORB – wykonawca zobowiązuje się wykonać wskazany tam rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres zgodnie z opisem technicznym lub STWIORB w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, nawet jeżeli dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres nie został ujęty w przedmiarze robót.
4.4 Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, zawartą z Zamawiającym umową, uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
2) W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektami (art.649 Kodeksu cywilnego).
3) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725).
4) Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych.
5) Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
6) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
7) Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z dokumentacją STWiORB. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją lub STWiORB i wpłynie to na niezadowalającą jakość robót budowlanych, to takie materiały zostaną zastąpione innymi, a elementy wykonane będą rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy.
8) Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, roboty montażowe objęte zakresem zamówienia wskazanym w pkt. 4.2 SWZ.
(obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy).
9) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia określone zostały w projekcie umowy – zał. Nr 2 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314156,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317294,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314156,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO Sp. z. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922285167
7.3.3) Ulica: Złota Góra 19A
7.3.4) Miejscowość: Radymno
7.3.5) Kod pocztowy: 37-550
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia : cześć robot drogowych,
część robot sanitarnych,
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314156,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI HARASIUKI
- "Przebudowa dróg powiatowych polegająca na budowie ciągów pieszych i rowerowych na terenie gminy Harasiuki"
- "Budowa budynku garażowego z częścią administracyjną dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Harasiukach - etap II"
więcej: przetargi HARASIUKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- Zagospodarowanie terenu w związku z rozbiórką budynków ośrodka policyjnego przy ul. Chojnickiej w Poznaniu, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej - Centrum Aktywności Wołomin wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Sławie Wlkp. - Osiedle
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- Budowa drogi pożarowej W16 w Lesie Nowa Warszawa.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.