Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00222286/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
- 2024/BZP 00284276/01 - Wynik z dnia 2024-04-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
[U/06/2024] Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Opolskiego w ramach projektu: Otwarty Uniwersytet Opolski – budowanie potencjału w zakresie umiędzynarodowienia (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225969
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00222286
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej ustawą. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
2.1. Nie podlegają wykluczeniu
2.1.1. na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy).
2.1.2. na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz.
1497), dalej jako ustawa o szczególnych rozwiązaniach.
Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy.
2.2. Spełniają warunek udziału w postepowaniu (dot. części nr 2 zamówienia) dot. zdolności technicznej lub zawodowej (Sekcja V, pkt. 5.4 niniejszego
ogłoszenia).
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności w zakresie obsługi maszyn do wykonania nadruku. Wymóg ten dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace.
4. Przedmiot zamówienia należy (w odniesieniu do części nr 1 i 2 zamówienia) zrealizować w terminie maksymalnie 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Termin ten obejmuje również opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu materiałów promocyjnych (w szczególności ich wyglądu). Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany powyżej jest terminem maksymalnym na opracowanie i wykonanie oraz dostarczenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia jednakże nie krótszy niż 7 dni roboczych.
5. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części (tj. zakresu) zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców, o ile są już znane (w treści oferty - Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części (tj. zakresu), którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
6. Cenę oferty należy obliczyć jako maksymalne wynagrodzenie złotych brutto Wykonawcy (brutto, tj.: z podatkiem VAT i innymi należnościami publicznoprawnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami) uwzględniając zakres zamówienia określony w opisie przedmiotu zamówienia w tym: opracowanie projektu materiałów promocyjnych (w szczególności ich wyglądu) oraz ich wykonanie (w tym koszt zatrudnienia pracowników), dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, koszt opakowania, transportu, rozładunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń, ewentualnego zabezpieczenia dostarczonego przedmiotu umowy, gwarancji/reklamacji, ewentualnego ubezpieczenia (w tym m.in.: ubezpieczenia przedmiotu umowy, a także osób dokonujących wszelkich działań związanych z realizacją przedmiotu umowy) oraz wszelkie inne koszty związane z pełną realizacją przedmiotu umowy.
7. Pełna nazwa zamówienia brzmi: "Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Opolskiego w ramach projektu: Otwarty Uniwersytet Opolski – budowanie potencjału w zakresie umiędzynarodowienia w ramach programu Welcome to Poland".
Po zmianie:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej ustawą. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
2.1. Nie podlegają wykluczeniu
2.1.1. na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy).
2.1.2. na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz.
1497), dalej jako ustawa o szczególnych rozwiązaniach.
Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy.
2.2. Spełniają warunek udziału w postepowaniu (dot. części nr 2 zamówienia) dot. zdolności technicznej lub zawodowej (Sekcja V, pkt. 5.4 niniejszego
ogłoszenia).
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności w zakresie obsługi maszyn do wykonania nadruku. Wymóg ten dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace.
4. Przedmiot zamówienia należy (w odniesieniu do części nr 1 i 2 zamówienia) zrealizować w terminie maksymalnie 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Termin ten obejmuje również opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu materiałów promocyjnych (w szczególności ich wyglądu), przy czym wskazuje się, że akceptacja projektu materiału promocyjnego nastąpi do końca kolejnego dnia roboczego Zamawiającego, następującego po dniu, w którym Zamawiający otrzymał projekt do akceptacji. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany powyżej jest terminem maksymalnym na opracowanie i wykonanie oraz dostarczenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia jednakże nie krótszy niż 7 dni roboczych.
5. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części (tj. zakresu) zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców, o ile są już znane (w treści oferty - Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części (tj. zakresu), którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
6. Cenę oferty należy obliczyć jako maksymalne wynagrodzenie złotych brutto Wykonawcy (brutto, tj.: z podatkiem VAT i innymi należnościami publicznoprawnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami) uwzględniając zakres zamówienia określony w opisie przedmiotu zamówienia w tym: opracowanie projektu materiałów promocyjnych (w szczególności ich wyglądu) oraz ich wykonanie (w tym koszt zatrudnienia pracowników), dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, koszt opakowania, transportu, rozładunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń, ewentualnego zabezpieczenia dostarczonego przedmiotu umowy, gwarancji/reklamacji, ewentualnego ubezpieczenia (w tym m.in.: ubezpieczenia przedmiotu umowy, a także osób dokonujących wszelkich działań związanych z realizacją przedmiotu umowy) oraz wszelkie inne koszty związane z pełną realizacją przedmiotu umowy.
7. Pełna nazwa zamówienia brzmi: "Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Opolskiego w ramach projektu: Otwarty Uniwersytet Opolski – budowanie potencjału w zakresie umiędzynarodowienia w ramach programu Welcome to Poland".
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-08 10:00
Po zmianie:
2024-03-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-08 10:30
Po zmianie:
2024-03-11 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-06
Po zmianie:
2024-04-09
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Badanie wiedzy uczniów na temat dostępnych kierunków kształcenia zawodowego w szkołach publicznych w ich rejonie
- Przeprowadzenie warsztatów online dla uczestników konkursu dwóch edycji "Mam Wizję, Mam Plan"
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu" - modernizacja sieci szkolnej integrującej szkołę z BCU
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców oraz warzyw kiszonych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu
- Kompleksowe utrzymanie czystości wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny oraz materiałów eksploatacyjnych dla budynku Centrum Usług Publicznych
- Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem 6 szt. klimatyzacji typu Split/ Multisplit oraz demontaż wraz z utylizacją 5 szt. klimatyzacji typu Spilit w siedzibie Biura Powiatowego ARiMR w Lewinie Brzeskim
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2025 r.
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Zakup gadżetów oraz tekstyliów promocyjnych zaplanowanych do działań promocyjno-informacyjnych w ramach projektu "Park Narodowy Doliny Dolnej Odry - dla ludzi, dla natury, dla przyszłości!"
- Dostawa środków czystości, produktów jednorazowego użytku oraz toreb papierowych z nadrukiem.
- Dostawa materiałów i akcesoriów promocyjnych na potrzeby kampanii promocyjnej realizowanej w ramach projektu EKOPARK
- zaprojektowanie, wykonanie nadruku i dostawę materiałów promocyjnych
więcej: Plecaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.