Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136983/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00154557/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Montaż odnawialnych źródeł ciepła i energii elektrycznej dla budynków użyteczności publicznej w Gminie Lututów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lututów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klonowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Lututów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-360
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438714052
1.5.8.) Numer faksu: 436767026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lututowgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lututowgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-084e654c-c29e-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Montaż odnawialnych źródeł ciepła i energii elektrycznej dla budynków użyteczności publicznej w Gminie Lututów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-084e654c-c29e-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071771/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Montaż odnawialnych źródeł ciepła i energii elektrycznej dla budynków użyteczności publicznej w Gminie Lututów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136983
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPB.7013.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz modernizacja istniejącego węzła ciepłowniczego zasilającego budynek Szkoły Podstawowej w Lututowie oraz Przedszkole Publiczne w Lututowie.
Projektowana instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy zainstalowanej do 50 kWp w panelach fotowoltaicznych, będzie posadowiona jako wolnostojąca na gruncie na działce Zamawiającego obok istniejących zabudowań Szkoły Podstawowej. W skład danej instalacji będzie wchodzić w sumie 112 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy 445W oraz inwertera o mocy 50 kW.
Zaprojektowano instalację z pompami ciepła powietrze-woda - szt.2. Pompy będą zamontowane na zewnątrz budynku blisko kotłowni. Układ z pompami ciepła o łącznej mocy grzewczej 400 kW współpracował będzie z zasobnikiem buforowym o pojemności 4000l. Jako źródło szczytowe służyć będą istniejące kotły powiązane z układem grzewczym poprzez zasobnik buforowy. Czynnik cieplny z pompy do kotłowni doprowadzony będzie rurociągiem preizolowanym typu PEX. Pompy ciepła będą służyć również do podgrzewania ciepłej wody użytkowej. PC będą pracowały w układzie zamkniętym wypełnionym 40% glikolem. Dla układu buforowego przewiduje się utworzyć nowe pomieszczenie z części składu opału.
Wymienić należy istniejące panele solarne w ilości 12 szt. oraz pompy obiegowe z zaworami
Szczegóły inwestycji zawiera dokumentacja projektowa, która jest załącznikiem do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1681607,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2234000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1681607,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enerko Energy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260578795
7.3.3) Ulica: Skrajna 41a
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-650
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1681607,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI LUTUTÓW
- Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 118304E w miejscowości Dobrosław na działce 325 dł. 930m.
- Remont drogi powiatowej nr 4535E na odcinku od km 0+272 do km 1+005 w m. Chojny.
więcej: przetargi LUTUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa łącznika pomiędzy trzema budynkami szpitalnymi dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Bejdy polegająca na dostawie i montażu instalacji fotowoltaicznej na budynku
- Budowa drogi gminnej w przebiegu ul. Chabrowej, Łokietka oraz Skarpowej w miejscowości Przywidz
- Przebudowa dróg gminnych
- Wykonanie systemu oddymiania, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego klatki schodowej w budynku przy ul. Poznańskiej 17 w Warszawie
- PT i wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Piastowskiej: 58 (wraz z dachem) - wykonanie I ETAPU robót budowlanych związanych z termomodernizacją
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.