Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00163772/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00173585/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd, konserwacja i naprawa systemów teletechnicznych na terenie przejść granicznych województwa podlaskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514213
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 3
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-213
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psawon@bialystok.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://puw.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f6d3956-b55b-44de-b395-dc99e322c7bb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd, konserwacja i naprawa systemów teletechnicznych na terenie przejść granicznych województwa podlaskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f6d3956-b55b-44de-b395-dc99e322c7bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060782/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przegląd, konserwacja i naprawa systemów teletechnicznych na przejściach granicznych województwa podlaskiego (WI)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163772
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194847,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przegląd, konserwacja i naprawa systemów teletechnicznych na drogowym przejściu granicznym Kuźnica Białostocka-Bruzgi oraz na kolejowym przejściu granicznym Kuźnica Białostocka-Grodno.Część dotyczy: dpg Kuźnica Białostocka-Bruzgi: systemu włamania i napadu, systemu kontroli dostępu, systemu telewizji dozorowej, systemu nagłośnienia platform wjazdowej i wyjazdowej, centrali telefonicznej; kpg Kuźnica Białostocka-Grodno: systemu telewizji dozorowej.
Naprawa ww. systemów – szacunkowa liczba roboczogodzin w trakcie trwania umowy – 28.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 57168,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przegląd, konserwacja i naprawa systemów teletechnicznych na drogowym przejściu granicznym Bobrowniki-Bierestowica.Część dotyczy: systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu kontroli dostępu, systemu nadzoru wizyjnego, systemu videofonowego, centrali telefonicznej, systemu grupowego zasilania oświetlenia awaryjnego.
Naprawa ww. systemów – szacunkowa liczba roboczogodzin w trakcie trwania umowy – 313
4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 42532,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Przegląd, konserwacja i naprawa systemów teletechnicznych na kolejowym przejściu granicznym Siemianówka-Świsłocz.Część dotyczy: systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, systemu kontroli dostępu SKD, systemu telewizji dozorowej CCTV.
Naprawa ww. systemów – szacunkowa liczba roboczogodzin w trakcie trwania umowy – 378
4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 36901,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Przegląd, konserwacja i naprawa systemów teletechnicznych na drogowym przejściu granicznym Białowieża-Piererow.Część dotyczy: systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, systemu kontroli dostępu SKD, systemu nadzoru wizyjnego SWN.
Naprawa ww. systemów – szacunkowa liczba roboczogodzin w trakcie trwania umowy – 23
4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 7016,95 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Przegląd, konserwacja i naprawa systemów teletechnicznych na drogowym przejściu granicznym Połowce-Pieszczatka.Część dotyczy: systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, systemu kontroli dostępu SKD, instalacji wideomofonu SG i OC, systemu Telewizji Dozorowej CCTV (Etap I i II), systemu łączności radiowej SG, systemu nagłośnienia, systemu sterowania i kontroli pojazdów i osób, systemu sterowania i kontroli pojazdów ciężarowych, systemu WLAN i telefonii DECT IP Służb Celnych, systemu łączności radiowej Służb Celnych.
Naprawa ww. systemów – szacunkowa liczba roboczogodzin w trakcie trwania umowy – 112
4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 51228,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ALAR" ANDRZEJ ROGALSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050357186
7.3.3) Ulica: ul. Konstantego Ciołkowskiego 24
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-545
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25399,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25399,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAM-TECH Kamil Miękus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052003593
7.3.3) Ulica: ul. Bitwy Białostockiej 9 lokal 6B
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-102
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25399,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23597,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54787,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23597,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAM-TECH Kamil Miękus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052003593
7.3.3) Ulica: ul. Bitwy Białostockiej 9 lokal 6B
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-102
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23597,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5129,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5129,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAM-TECH Kamil Miękus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052003593
7.3.3) Ulica: ul. Bitwy Białostockiej 9 lokal 6B
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-102
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5129,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25510,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25510,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAM-TECH Kamil Miękus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052003593
7.3.3) Ulica: ul. Bitwy Białostockiej 9 lokal 6B
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-102
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25510,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup licencji oprogramowania serwerowego oraz przedłużenie pakietów Software Assurance dla posiadanych licencji na oprogramowanie Microsoft
- Dostawa druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wydziału Matematyki Uniwersytetu w Białymstoku
- Modernizacja auli Zespołu Szkół nr 16 w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 28
- Cyfryzacja dokumentów stanowiących podstawę zmian danych ewidencyjnych dla miasta Białegostoku.
- DOSTAWA 3 SZT. SAMOCHODÓW OSOBOWYCH w POLICYJNEJ WERSJI NIEOZNAKOWANEJ: HYBRYDOWEGO SEGMENTU C z NAPĘDEM 4X4, TUPU SUV i TYPU SUV O PODWYŻSZONYCH PARAMETRACH
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i środków do dezynfekcji
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Całodobowa ochrona fizyczna mienia wraz z monitoringiem obiektów na terenie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta przy ul. Długiej 49 we Wrocławiu.
- Świadczenie usługi ponownej certyfikacji urządzeń antyemisyjnych
- Świadczenie usługi konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych systemów bezpieczeństwa dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Przeglądy i obsługa serwisowa Systemu Kontroli Dostępu (SKD), telewizji dozorowej (CCTV) oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w budynku Rektorska 4
- wykonywanie w latach 2006-2008 usługi utrzymania urządzeń telekomunikacji kolejowej.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.