Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00217259/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie zajęć i warsztatów dla osób z doświadczeniem migracji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU
1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: CZOŁGISTÓW 5
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@starostwolebork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-lebork.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7671211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zajęć i warsztatów dla osób z doświadczeniem migracji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-063206e1-f3b7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030086/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzenie zajęć i warsztatów dla osób z doświadczeniem migracji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Pomorskie z Ukrainą”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO.272.1.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja warsztatów „Nauka śpiewu” przeprowadzenie 260 godz.(2 grupy x 130 godzin ) zajęć wokalnych dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) opisano w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 25133,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja warsztatów „Nauka tańca” przeprowadzenie 364 godz.(2 grupy x 182 godziny ) zajęć tańca dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) opisano w Załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 29120 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja warsztatów „Zajęcia plastyczne” przeprowadzenie 104 godz. zajęć plastycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych – I Grupa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) opisano w Załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7800 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja warsztatów „Zajęcia plastyczne” przeprowadzenie 104 godz. zajęć plastycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych - II Grupa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) opisano w Załączniku nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7800 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja warsztatów „Wyszywki” przeprowadzenie 110 godz. zajęć wyszywania dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) opisano w Załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10266,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja zajęć z „języka polskiego” przeprowadzenie 400 godz.(2 grupy x 133 godz., 1 grupa x 134 godz.) zajęć dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) opisano w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 38000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja zajęć z „języka ukraińskiego” przeprowadzenie 120 godz. zajęć dla młodzieży z Ukrainy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) opisano w Załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia się postępowanie na podstawie art. 256 w związku z art. 90 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający uzyskał informacje, które wskazują że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
1. Zamawiający nieprawidłowo założył, że osoby które będą uczestniczyły w zajęciach /warsztatach znają podstawy języka polskiego na poziomie komunikatywnym, w związku z tym nieprawidłowo określił warunki udziału w postępowaniu.
2. Zmawiający nieprawidłowo założył, że jedna osoba do dnia 26.08.2023 r., zgodnie z przepisami prawa, przeprowadzi 400 godzin zajęć, w związku z tym nieprawidłowo określił liczbę części i warunki udziału.
Wobec powyższego Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy Pzp unieważnia postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia się postępowanie na podstawie art. 256 w związku z art. 90 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający uzyskał informacje, które wskazują że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
1. Zamawiający nieprawidłowo założył, że osoby które będą uczestniczyły w zajęciach /warsztatach znają podstawy języka polskiego na poziomie komunikatywnym, w związku z tym nieprawidłowo określił warunki udziału w postępowaniu.
2. Zmawiający nieprawidłowo założył, że jedna osoba do dnia 26.08.2023 r., zgodnie z przepisami prawa, przeprowadzi 400 godzin zajęć, w związku z tym nieprawidłowo określił liczbę części i warunki udziału.
Wobec powyższego Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy Pzp unieważnia postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia się postępowanie na podstawie art. 256 w związku z art. 90 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający uzyskał informacje, które wskazują że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
1. Zamawiający nieprawidłowo założył, że osoby które będą uczestniczyły w zajęciach /warsztatach znają podstawy języka polskiego na poziomie komunikatywnym, w związku z tym nieprawidłowo określił warunki udziału w postępowaniu.
2. Zmawiający nieprawidłowo założył, że jedna osoba do dnia 26.08.2023 r., zgodnie z przepisami prawa, przeprowadzi 400 godzin zajęć, w związku z tym nieprawidłowo określił liczbę części i warunki udziału.
Wobec powyższego Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy Pzp unieważnia postępowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia się postępowanie na podstawie art. 256 w związku z art. 90 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający uzyskał informacje, które wskazują że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
1. Zamawiający nieprawidłowo założył, że osoby które będą uczestniczyły w zajęciach /warsztatach znają podstawy języka polskiego na poziomie komunikatywnym, w związku z tym nieprawidłowo określił warunki udziału w postępowaniu.
2. Zmawiający nieprawidłowo założył, że jedna osoba do dnia 26.08.2023 r., zgodnie z przepisami prawa, przeprowadzi 400 godzin zajęć, w związku z tym nieprawidłowo określił liczbę części i warunki udziału.
Wobec powyższego Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy Pzp unieważnia postępowanie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia się postępowanie na podstawie art. 256 w związku z art. 90 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający uzyskał informacje, które wskazują że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
1. Zamawiający nieprawidłowo założył, że osoby które będą uczestniczyły w zajęciach /warsztatach znają podstawy języka polskiego na poziomie komunikatywnym, w związku z tym nieprawidłowo określił warunki udziału w postępowaniu.
2. Zmawiający nieprawidłowo założył, że jedna osoba do dnia 26.08.2023 r., zgodnie z przepisami prawa, przeprowadzi 400 godzin zajęć, w związku z tym nieprawidłowo określił liczbę części i warunki udziału.
Wobec powyższego Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy Pzp unieważnia postępowanie.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia się postępowanie na podstawie art. 256 w związku z art. 90 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający uzyskał informacje, które wskazują że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
1. Zamawiający nieprawidłowo założył, że osoby które będą uczestniczyły w zajęciach /warsztatach znają podstawy języka polskiego na poziomie komunikatywnym, w związku z tym nieprawidłowo określił warunki udziału w postępowaniu.
2. Zmawiający nieprawidłowo założył, że jedna osoba do dnia 26.08.2023 r., zgodnie z przepisami prawa, przeprowadzi 400 godzin zajęć, w związku z tym nieprawidłowo określił liczbę części i warunki udziału.
Wobec powyższego Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy Pzp unieważnia postępowanie.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia się postępowanie na podstawie art. 256 w związku z art. 90 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający uzyskał informacje, które wskazują że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
1. Zamawiający nieprawidłowo założył, że osoby które będą uczestniczyły w zajęciach /warsztatach znają podstawy języka polskiego na poziomie komunikatywnym, w związku z tym nieprawidłowo określił warunki udziału w postępowaniu.
2. Zmawiający nieprawidłowo założył, że jedna osoba do dnia 26.08.2023 r., zgodnie z przepisami prawa, przeprowadzi 400 godzin zajęć, w związku z tym nieprawidłowo określił liczbę części i warunki udziału.
Wobec powyższego Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy Pzp unieważnia postępowanie.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Remont DP nr 1330G od km 3+770 do km 4+170, Remont DP nr 1328G od km 8+130 do km 8+500, Remont DP nr 1326G od km 4+110 do km 4+520, Remont DP nr 1310G od km 1+340 do km 1+950.
- Wyposażenie dwóch pracowni BCU w Lęborku - sprzęt, maszyny, symulatory i urządzenia specjalistyczne niezbędne do nauczania w zakresie dziedziny energetyki odnawialnej (wiatrowej)
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia, wyjazd studyjny i ekspertyzy w zakresie priorytetyzacji LPW w woj. łódzkim na potrzeby zintegrowanego systemu działań dla zwiększenia retencji wody na terenach LPW w ujęciu zlewniowym
- Usługi wspierające rozwój oraz kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej na terenie Powiatu Pleszewskiego.
- Organizacja i realizacja trzydniowych szkoleń pt."Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno - pomocowych"
- Przeprowadzenie szkoleń dla studentów Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej w ramach projektu "Politechnika Częstochowska kształci kadrę dla rozwoju gospodarki" FERS.01.05-IP.08-0286/23
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli w zawodzie technik elektronik i technik automatyk
- Usługa kompleksowej organizacji i obsługi krajowych wizyt studyjnych oraz szkoleń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.