Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00168105/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00185982/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku gospodarczego położonego na działce nr 1302/4 w m. Gromnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GROMNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GENERAŁA ANDERSA 1
1.5.2.) Miejscowość: Gromnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6514205
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gromnik@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gromnik.krakow.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gromnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku gospodarczego położonego na działce nr 1302/4 w m. Gromnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abf34ba3-d765-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048506/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku gospodarczego w Gromniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168105/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203811,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie budynku gospodarczego położonego na
działce nr 1302/4 w miejscowości Gromnik. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Lokalizacja inwestycji –
realizacja przedmiotu zamówienia w miejscowości Gromnik przy ul. Generała Andersa 1
Rozliczenie prac nastąpi na podstawie faktury końcowej zgodnie z zapisami projektu umowy.
Zamówienie obejmuje przebudowę budynku gospodarczego polegającą na:
• częściowym zamurowaniu i wykonaniu nowych otworów okiennych i drzwiowych oraz bram wraz z wymianą pozostałych
okien, drzwi i bram
• zmianie konstrukcji dachu,
• wymianie pokrycia dachu,
• wyburzeniu kominów i wykonaniu nowych,
• wykonaniu nowych warstw podłogowych,
wykonaniu nowych tynków wewnętrznych i zewnętrznych,
• wykonaniu malowania ścian i sufitów,
• wykonaniu nowych nadproży,
• wymianie rynien i rur spustowych,
• wykonaniu parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej oraz parapetów wewnętrznych w pomieszczeniach
PCV,
• wykonaniu wentylacji grawitacyjnej,
• wykonaniu instalacji odgromowej,
• wykonaniu instalacji elektrycznej,
W zakresie zagospodarowania terenu:
• wykonaniu podjazdu o nawierzchni tłuczniowej,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 4 do SWZ – dokumentacja projektowa,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót
Zamawiający zastrzega, że wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robot objętych przedmiotem zamówienia jest
zobowiązany do opracowania i dostarczenia zamawiającemu harmonogramu realizacji robot.
Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z
wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji. W celu
umówienia terminu wizji należy kontaktować się z osobami udzielającymi informacji w sprawach przedmiotu zamówienia w
godzinach pracy urzędu na e-mail podany w SWZ.
Wszystkie roboty objęte kontraktem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną,
dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami na budowę, przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o
ochronie środowiska a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w
przedmiarze i zaleceniami Zamawiającego. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robot
wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca.Odpady i nadmiar materiałów pochodzący z prac budowlanych
przechodzą na własność Wykonawcy i jest on zobowiązany usunąć je z terenu budowy oraz postąpić z nimi zgodnie z
obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązuje się do usuwania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa, w szczególności ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tj. Dz. U. 2021 r. poz. 779 ze zm. ) oraz ustawą z
dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( tj. Dz. U. 2020 r. poz. 1219 ze zm.). Wykonawca jest zobowiązany
przedłożyć Zamawiającemu dowód utylizacji odpadów.
Materiały stalowe, drewno oraz stolarka z demontaży dokonanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy stanowi własność
Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ich złożenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Do
obowiązków Wykonawcy należy:
- na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót.
- opracowanie projektu zagospodarowania placu budowy, projektu organizacji i zabezpieczenia robot w czasie
trwania budowy.
- przejęcie placu budowy, zabezpieczenie i oznakowanie zgodnie z wymogami prawa budowlanego. Treść tablic i miejsce
ustawienia należy uzgodnić z inwestorem. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie
placu budowy, od momentu przejęcia placu budowy do odbioru końcowego. W miarę postępu robot, plac budowy powinien
być porządkowany, usuwane zbędne materiały, sprzęt i zanieczyszczenia.
- zorganizowanie terenu budowy
- zabezpieczenie dostawy mediów
- ochrona środowiska na placu budowy i poza jego obrębem powinna polegać na zabezpieczeniach przed:
a) zanieczyszczeniem gleby przed szkodliwymi substancjami, a w szczególności: paliwem, olejem, chemikaliami.
b) zanieczyszczeniem powietrza gazami i pyłami,
c) możliwością powstania pożaru,
- niszczeniem drzewostanu na terenie budowy i na terenie przyległym
- ochrona istniejących urządzeń podziemnych i naziemnych. Przed rozpoczęciem robot budowlanych wykonawca ma
obowiązek zabezpieczyć wszelkie instalacje przed uszkodzeniem. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za:
- opiekę nad wykonywanymi robotami, materiałami oraz sprzętem znajdującym się na placu budowy (od przejęcia placu do
odbioru końcowego robot).
- odpowiedzialność za wszelkie zniszczenia i uszkodzenia własności publicznej i prywatnej.
- zapewnienie zatrudnionym na budowie pracownikom odpowiedniego zaplecza socjalno-sanitarnego, (nie
dopuszczać do pracy w warunkach niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia
Materiały stosowane do wykonywania robót powinny być zgodne z dokumentacją projektową
i obowiązującymi normami, posiadać odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia do użycia, oraz akceptację inspektora
nadzoru. Przechowywanie i składowanie materiałów odbywa się w sposób zapewniający ich właściwą jakość i przydatność
do robót. Składanie materiałów wg. asortymentu z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa i umożliwieniem pobrania
reprezentatywnych próbek.
Transport materiałów na teren wykonania robót należy wykonać środkami transportu dostosowanymi do tonażu określonego
na drogach dojazdowych do miejsca prowadzenia robót.
W ramach umowy oraz wskazanego w ofercie wynagrodzenia Wykonawca zobligowany będzie również do:
a) dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót w nadzorze budowlanym zgodnie z budowę,
b) uwzględnienia i poniesienia kosztów związanych z zagospodarowaniem placu budowy obejmujących pomieszczenia
socjalno-bytowe i sanitarne dla pracowników biorących udział w procesie technologicznym budowy,
c) zabezpieczenia na własny koszt dostaw wody do procesów technologicznych budowy jak i socjalno-bytowych pracowników,
d) pokrycia kosztów związanych ze zużyciem energii elektrycznej i wody dla procesów technologicznych budowy i socjalno -
bytowych pracowników od dnia przekazania placu budowy do dnia protokolarnego odbioru końcowego robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262310-7 - Zbrojenie
45262522-6 - Roboty murarskie
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt3 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa
kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu oferty najkorzystniejszej. Na
realizację zamówienia przeznaczono kwotę 239 850,00 zł. brutto, która została podana do
publicznej wiadomości zamieszczonej na stronie platformy zakupowej nadleśnictwa Gromnik
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gromnik
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299983,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349168,93 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Termomodernizacja wraz z modernizacją systemów grzewczych i montażem źródeł OZE w budynku Szkoły Podstawowej w Nędzy
- Rozbudowa drogi gminnej nr 347016T Jagodne Kolonia
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





