Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00155520/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku technicznego ujęcia wody w Kodrębie z siecią wodociągową (od ujęcia do ul. Niepodległości)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KODRĄB
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 7
1.5.2.) Miejscowość: Kodrąb
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-512
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminakodrab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakodrab.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku technicznego ujęcia wody w Kodrębie z siecią wodociągową (od ujęcia do ul. Niepodległości)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7456424e-e635-4ab0-8de6-5dc743aa2240
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000798/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa budynku technicznego ujęcia wody w Kodrębie z siecią wodociągową (od ujęcia do ul. Niepodległości)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155520
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku technicznego ujęcia wody wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz budowa sieci wodociągowej na działkach ewidencyjnych nr 332/2, 317/2 (obręb Kodrąb) w zakresie:
3.1.1 Branża budowlana:
a) Roboty ziemne,
b) Fundamenty i ściany fundamentowe,
c) Dostawa i montaż konstrukcji stalowej,
d) Ściany zewnętrzne, bramy, drzwi, dach, obróbki blacharskie, system orynnowania,
e) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
3.1.2 Zagospodarowanie terenu:
a) Roboty ziemne,
b) Nawierzchnie utwardzone z EKO-Kostki gr. 8 cm,
c) Nawierzchnie utwardzone z kotki betonowej gr. 8 cm – zjazd,
d) Brama z furtką,
e) Nawierzchnie zielone
f) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
3.1.3 Branża elektryczna:
a) Budowa linii zasilającej wlz – odcinek ZP1A – ZK (budynek chlorowni),
b) Budowa linii zasilającej wlz – zasilanie pompy głębinowej,
c) Oprawy oświetleniowe – budynek chlorowni,
d) Instalacje elektryczne – budynek chlorowni – obwody gniazd wtykowych,
e) Instalacje telekomunikacyjne – system monitoringu i nadzorowania technologii
f) Pomiary.
3.1.4 Branża sanitarna:
a) Studnia głębinowa nr 1,
b) Roboty ziemne i montażowe na zewnątrz – sieć wodociągowa,
c) Instalacja zewnętrzna kanalizacji wraz ze zbiornikiem na ścieki chemiczne,
d) Instalacja zewnętrzna kanalizacji sanitarnej,
e) Instalacja wod-kan, sanitarna i technologiczna, CO
f) Instalacja wod-kan,
g) Instalacja ogrzewania,
h) Instalacja wentylacji,
i) Wyposażenie technologiczne chlorowni,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERATEN Paweł Suliga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090024070
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 29-120
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO
- Przebudowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Trzebieży
- REMONT ŁAZIENEK WRAZ Z MONTAŻEM KLIMATYZACJI INDYWIDUALNEJ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.