Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199680/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
- 2023/BZP 00314120/01 - Wynik z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa nici chirurgicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289012
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Borowska 213
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-556
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.jurczak@usk.wroc.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225058
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00199680
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00102010/02/P
Po zmianie:
2023/BZP 00102010/03/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
a) Katalogi producenta potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczone na język polski wraz z opisem, którego zadania dotyczą, zdjęcia zaoferowanych produktów, ulotki informacyjne. (Zamawiający wymaga w katalogach zaznaczenia pozycji z formularzy asortymentowo - cenowych oraz kodów oferowanych produktów).
b) Pakiet nr 1, 2, 3, 5, 6 należy dołączyć pozytywną opinię z jednego ośrodka chirurgii naczyniowej w kraju używających w/w nici danej firmy, nie starszą niż 36 miesięcy od momentu składania ofert.
c) Dla wszystkich pozycji z pakietu 12a, 12c oraz pakiety 13b, należy dołączyć pozytywną opinię z trzech ośrodków kardiochirurgicznych w kraju używających w/w nici danej firmy, nie starszą niż 36 miesięcy od terminu składania ofert.
d) Zaświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi wyrobów medycznych określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych (Medical Device Regulation – MDR) zgodnie:
A - w przypadku oferowania wyrobów medycznych, o których mowa w art. 120 ust. 2 i 3 rozporządzenia UE nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych – tj. korzystających z okresów przejściowych:
i. deklaracji zgodności oferowanych wyrobów, wystawiona przez producenta lub
autoryzowanego przedstawiciela, poświadczającej zgodność wyrobów z wymaganiami
dyrektywy nr 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącej wyrobów medycznych lub
dyrektywą nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw
Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania
oraz
ii. oświadczenia dostawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawiciela
producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowany wyrób medyczny jest objęty
okresem przejściowym, o którym mowa w ww. przepisie
oraz
iii. certyfikatu odnoszącego się do oferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkę
notyfikowaną zgodnie z wymaganiami dyrektywy Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. lub dyrektywy nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania dotyczącej wyrobów medycznych (nie dotyczy wyrobów klasy I zgodnie z dyrektywą 93/42/EWG, w przypadku których rozporządzenie nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych wymaga udziału jednostki notyfikowanej w procedurze oceny zgodności);
B - w przypadku oferowania wyrobów medycznych nieobjętych punktem A
i. deklaracji zgodności, wystawionej przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela
producenta, poświadczającej zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych
oraz
ii. w przypadku wyrobów klasy innej niż klasa I: certyfikatu odnoszącego się do oferowanych
wyrobów, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych
Po zmianie:
a) Katalogi producenta potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczone na język polski wraz z opisem, którego zadania dotyczą, zdjęcia zaoferowanych produktów, ulotki informacyjne. (Zamawiający wymaga w katalogach zaznaczenia pozycji z formularzy asortymentowo - cenowych oraz kodów oferowanych produktów).
c) Dla wszystkich pozycji z pakietu 12a, 12c oraz pakiety 13b, należy dołączyć pozytywną opinię z trzech ośrodków kardiochirurgicznych w kraju używających w/w nici danej firmy, nie starszą niż 36 miesięcy od terminu składania ofert.
d) Zaświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi wyrobów medycznych określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych (Medical Device Regulation – MDR) zgodnie:
A - w przypadku oferowania wyrobów medycznych, o których mowa w art. 120 ust. 2 i 3 rozporządzenia UE nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych – tj. korzystających z okresów przejściowych:
i. deklaracji zgodności oferowanych wyrobów, wystawiona przez producenta lub
autoryzowanego przedstawiciela, poświadczającej zgodność wyrobów z wymaganiami
dyrektywy nr 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącej wyrobów medycznych lub
dyrektywą nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw
Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania
oraz
ii. oświadczenia dostawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawiciela
producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowany wyrób medyczny jest objęty
okresem przejściowym, o którym mowa w ww. przepisie
oraz
iii. certyfikatu odnoszącego się do oferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkę
notyfikowaną zgodnie z wymaganiami dyrektywy Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. lub dyrektywy nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania dotyczącej wyrobów medycznych (nie dotyczy wyrobów klasy I zgodnie z dyrektywą 93/42/EWG, w przypadku których rozporządzenie nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych wymaga udziału jednostki notyfikowanej w procedurze oceny zgodności);
B - w przypadku oferowania wyrobów medycznych nieobjętych punktem A
i. deklaracji zgodności, wystawionej przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela
producenta, poświadczającej zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych
oraz
ii. w przypadku wyrobów klasy innej niż klasa I: certyfikatu odnoszącego się do oferowanych
wyrobów, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) Katalogi producenta potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczone na język polski wraz z opisem, którego zadania dotyczą, zdjęcia zaoferowanych produktów, ulotki informacyjne. (Zamawiający wymaga w katalogach zaznaczenia pozycji z formularzy asortymentowo - cenowych oraz kodów oferowanych produktów).
b) Pakiet nr 1, 2, 3, 5, 6 należy dołączyć pozytywną opinię z jednego ośrodka chirurgii naczyniowej w kraju używających w/w nici danej firmy, nie starszą niż 36 miesięcy od momentu składania ofert.
c) Dla wszystkich pozycji z pakietu 12a, 12c oraz pakiety 13b, należy dołączyć pozytywną opinię z trzech ośrodków kardiochirurgicznych w kraju używających w/w nici danej firmy, nie starszą niż 36 miesięcy od terminu składania ofert.
d) Zaświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi wyrobów medycznych określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych (Medical Device Regulation – MDR) zgodnie:
A - w przypadku oferowania wyrobów medycznych, o których mowa w art. 120 ust. 2 i 3 rozporządzenia UE nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych – tj. korzystających z okresów przejściowych:
i. deklaracji zgodności oferowanych wyrobów, wystawiona przez producenta lub
autoryzowanego przedstawiciela, poświadczającej zgodność wyrobów z wymaganiami
dyrektywy nr 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącej wyrobów medycznych lub
dyrektywą nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw
Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania
oraz
ii. oświadczenia dostawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawiciela
producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowany wyrób medyczny jest objęty
okresem przejściowym, o którym mowa w ww. przepisie
oraz
iii. certyfikatu odnoszącego się do oferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkę
notyfikowaną zgodnie z wymaganiami dyrektywy Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. lub dyrektywy nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania dotyczącej wyrobów medycznych (nie dotyczy wyrobów klasy I zgodnie z dyrektywą 93/42/EWG, w przypadku których rozporządzenie nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych wymaga udziału jednostki notyfikowanej w procedurze oceny zgodności);
B - w przypadku oferowania wyrobów medycznych nieobjętych punktem A
i. deklaracji zgodności, wystawionej przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela
producenta, poświadczającej zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych
oraz
ii. w przypadku wyrobów klasy innej niż klasa I: certyfikatu odnoszącego się do oferowanych
wyrobów, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych
Po zmianie:
a) Katalogi producenta potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczone na język polski wraz z opisem, którego zadania dotyczą, zdjęcia zaoferowanych produktów, ulotki informacyjne. (Zamawiający wymaga w katalogach zaznaczenia pozycji z formularzy asortymentowo - cenowych oraz kodów oferowanych produktów).
c) Dla wszystkich pozycji z pakietu 12a, 12c oraz pakiety 13b, należy dołączyć pozytywną opinię z trzech ośrodków kardiochirurgicznych w kraju używających w/w nici danej firmy, nie starszą niż 36 miesięcy od terminu składania ofert.
d) Zaświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi wyrobów medycznych określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych (Medical Device Regulation – MDR) zgodnie:
A - w przypadku oferowania wyrobów medycznych, o których mowa w art. 120 ust. 2 i 3 rozporządzenia UE nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych – tj. korzystających z okresów przejściowych:
i. deklaracji zgodności oferowanych wyrobów, wystawiona przez producenta lub
autoryzowanego przedstawiciela, poświadczającej zgodność wyrobów z wymaganiami
dyrektywy nr 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącej wyrobów medycznych lub
dyrektywą nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw
Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania
oraz
ii. oświadczenia dostawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawiciela
producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowany wyrób medyczny jest objęty
okresem przejściowym, o którym mowa w ww. przepisie
oraz
iii. certyfikatu odnoszącego się do oferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkę
notyfikowaną zgodnie z wymaganiami dyrektywy Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. lub dyrektywy nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania dotyczącej wyrobów medycznych (nie dotyczy wyrobów klasy I zgodnie z dyrektywą 93/42/EWG, w przypadku których rozporządzenie nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych wymaga udziału jednostki notyfikowanej w procedurze oceny zgodności);
B - w przypadku oferowania wyrobów medycznych nieobjętych punktem A
i. deklaracji zgodności, wystawionej przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela
producenta, poświadczającej zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych
oraz
ii. w przypadku wyrobów klasy innej niż klasa I: certyfikatu odnoszącego się do oferowanych
wyrobów, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-25 09:00
Po zmianie:
2023-05-29 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-25 09:30
Po zmianie:
2023-05-29 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-06-23
Po zmianie:
2023-06-27
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wyposażenie wypożyczalni SCWEW - finansowanego w ramach Projektu grantowego "Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- DOSTAWA LASERA TULOWEGO - 1 KPL
- Wymiana instalacji ZW, CWU, CO, kanalizacyjnych w kompleksie MCS
- NAPRAWA PODMYTEJ SKARPY przy wiadukcie drogowym w ciągu DW 365 w km 16+410 w m. STARA KRAŚNICA
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa materiałów szewnych.
- "Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu"
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych III
- RZP-37/AK/2025 - Jałowy sprzęt jednorazowy stosowany w laparoskopii, chirurgii ogólnej
- Dostawa nici chirurgicznych oraz klipsów dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/17 TP/2025
- Dostawa szwów chirurgicznych II
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.