eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › "Przebudowa drogi nr 5321P Topola Wielka - Topola Osiedle na odc. dł. ok. 800m" - roboty uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2023-05-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi nr 5321P Topola Wielka - Topola Osiedle na odc. dł. ok. 800m”
– roboty uzupełniające

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd-ostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd-ostrow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi nr 5321P Topola Wielka - Topola Osiedle na odc. dł. ok. 800m”
– roboty uzupełniające

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9365b50-f632-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056528/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi nr 5321P Topola Wielka - Topola Osiedle na odc. dł. ok. 800m - roboty uzupełniające

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiotem zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 11 września
2019r. Prawo zamówień publicznych (tzw. „zamówienia uzupełniającego”) są roboty budowalne polegające na powtórzeniu
podobnych robót budowlanych, co zamówienie podstawowe. Zamówienia uzupełniającego udziela się w okresie 3 lat od
udzielenia zamówienia podstawowego (umowę na wykonanie zamówienia podstawowego zawarto dnia 19.05.2022r. –
Umowa nr 17/2022). Zamówienia z wolnej ręki udziela się dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych będących
przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu podstawowego
bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp), a zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i w
SWZ dotyczącego tego postępowania. Zamówienie z wolnej ręki jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, a
wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.261.7.2023.10

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na odcinku od km 0+725 do km 0+780,50 m.in. następujących robót:
 roboty pomiarowe;
 roboty rozbiórkowe;
 roboty ziemne;
 roboty odwodnieniowe (kanały z rur śr. 160 mm, studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm,
odtworzenie podbudowy oraz nawierzchni bitumicznej, oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp);
 ustawienie krawężników i oporników na ławie betonowej;
 wykonanie ścieżki rowerowej z kostki brukowej betonowej bezfazowej;
 wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej;
 wykonanie pobocza utwardzonego;
 regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych;
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
 inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza;
 poniesienie kosztów wynikających z zapisów uzgodnienia kolizyjnego z siecią gazową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76265,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76265,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76265,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM Snadna Witkowska sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 621 00 38 354

7.3.3) Ulica: ul. Transportowa 3

7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76265,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.