eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Dostawa mebli laboratoryjnych i dygestoriów do Laboratorium Biologii Molekularnej i Genetyki UPH w Siedlcach.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli laboratoryjnych i dygestoriów do Laboratorium Biologii Molekularnej i Genetyki UPH w Siedlcach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256431976

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli laboratoryjnych i dygestoriów do Laboratorium Biologii Molekularnej i Genetyki UPH w Siedlcach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d346060a-d50f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021169/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa mebli laboratoryjnych i dygestoriów do Laboratorium Biologii Molekularnej i Genetyki UPH w Siedlcach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160617/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych i dygestoriów
oraz wyposażenia do Laboratorium Biologii Molekularnej i Genetyki UPH w Siedlcach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, wniesienia i zamontowania mebli laboratoryjnych i dygestoriów do Laboratorium Biologii Molekularnej i Genetyki UPH
w Siedlcach ul. Prusa 14.
3. Zamawiający informuje, iż - zgodnie z założonym harmonogramem - roboty budowlane w La-boratorium Biologii Molekularnej i Genetyki trwać będą do 08.10.2022 r. Wykonawca zobowią-zany jest uwzględnić ten fakt planując dostawy, w szczególności przyjąć, iż niektóre elementy wyposażenia (np. ze względu na gabaryty) muszą zostać dostarczone w trakcie trwania robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39181000-4 - Stoły laboratoryjne

39141500-7 - Szafy wyciągowe

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 608697,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 608697,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 608697,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KENDROLAB Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 020427881

7.3.3) Ulica: ul. Ciesielska 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawska

7.3.5) Kod pocztowy: 04-653

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dostawa, wniesieni, instalacja szkolenie i serwis gwarancyjny i pogwarancyjny


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 608697,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło w terminie
do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy (przy czym Zamawiający informuje, że dostawa
i montaż odbędą się po zakończeniu prac budowlanych. Przewidywany termin zakończenia prac budowlanych 08.10.2022 r.). Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ten fakt planując dostawy, w szczególności przyjąć, iż niektóre elementy wyposażenia (np. ze względu na gabaryty) muszą zostać dostarczone w trakcie trwania robót budowlanych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.