Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00127879/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00144405/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Ruda gmina Ruda-Huta – Etap I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDA-HUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 44
1.5.2.) Miejscowość: Ruda-Huta
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 568 60 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-huta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-huta.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eefffdc5-151b-447d-b1c7-8fa36d4e383d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Ruda gmina Ruda-Huta – Etap I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eefffdc5-151b-447d-b1c7-8fa36d4e383d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046985/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Ruda gmina Ruda-Huta – Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS-I.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1610106,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Ruda gmina Ruda-Huta – Etap I”
2. W zakresie realizacji I etapu budowy należy wykonać sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej z przyłączami wg poniższego zestawienia:
a) zlewnia do istniejącej studni Si na działce 43/5 (odcinek Si - S12 z odgałęzieniami i przyłączami),
b) zlewnia do przepompowni P-R1 z odcinkiem tłocznym (odcinek tłoczny Si-P-R1, odcinki grawitacyjne: P-R1-S25, S19-S27, S10-S10.2, Si-S12,S27-Korek 2, S29-S29.2 wraz z odgałęzieniami i przyłączami na ww. odcinkach),
c) Wszystkie wykonane przyłącza/odgałęzienia należy włączyć do istniejących instalacji/przyłączy.
2.1. Na wyżej wymieniony zakres składają się niżej wymienione elementy kanalizacji sanitarnej grawitacyjno -tłocznej:
- Długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 225 – 496,9 m
- Długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 200 – 600,0 m
- Długość kanalizacji sanitarnej fi 160 – 538,2 m
- Długość przyłączy kanalizacji sanitarnej fi 160 – 113,2 m
- Przepięcia istniejących instalacji do projektowanej kanalizacji – 19 szt.
- Długość rurociągów tłocznych fi 90 – 54,9 m
- Ilość studni rewizyjnych żelbetowych DN 1200 – 28 szt.
- Ilość studni rewizyjnych PVC DN 425 – 29 szt.
- Ilość przepompowni sieciowych – 1 szt.
2.2. Zaprojektowano przepompownie jako kompletne urządzenie zbiornikowo-tłoczne, przeznaczone do współpracy z kanalizacją ciśnieniową i grawitacyjną.
2.3. Zbiornik przepompowni zostanie wykonany z monolitycznego polimerobetonu o średnicy Dw = 1200 mm o konstrukcji nie przejazdowej. W zbiorniku zostanie zamontowany układ dwóch pomp
2.4. UWAGA:
Dokumentacja projektowa obejmuje zakres szerszy niż objęty przedmiotem niniejszego postępowania. Zakres świadczenia objęty niniejszym postępowaniem obejmuje wykonanie etapu I i został określony w pkt. 4.2. lit a), b) i c) SWZ. Jednocześnie do SWZ dołączono zaktualizowane przedmiary Etapu I oraz plan sytuacyjny, które obejmują zakres objęty niniejszym postępowaniem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku
Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa w tym:
a) Projekt budowlany zawierający:
- Projekt zagospodarowania terenu
- Projekt architektoniczno-budowalny
- Projekt techniczny sanitarny
- Projekt techniczny elektryczny
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary robót, z zastrzeżeniem pkt. 4.2.4. SWZ
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4. 1), STWiORB i przedmiarze robót. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45121000-1 - Próbne wiercenia
45122000-8 - Próbne wykopy
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1437377,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2156631,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1437377,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Obsługi Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631866852
7.3.4) Miejscowość: Okopy Kolonia
7.3.5) Kod pocztowy: 22-175
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1437377,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RUDA-HUTA
więcej: przetargi RUDA-HUTA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.