eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRDW w Parczewie: Dostawa pali do zasłon przeciwśnieżnych



Ogłoszenie z dnia 2025-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
RDW w Parczewie: Dostawa pali do zasłon przeciwśnieżnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.parczew.dzp@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,193060,3a8a6afa299813f2a9b0d6269f5b9341.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Jednostka Organizacyjna Województwa Lubelskiego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie drogami wojewódzkimi na terenie działania RDW w Parczewie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Parczewie: Dostawa pali do zasłon przeciwśnieżnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e28c67a4-14de-4bd5-8d0e-31f2d497981a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084129/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 "RDW w Parczewie Dostawa pali do zasłon przeciwśnieżnych"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170732

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R5.ST.372.5.2025.ps

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16872,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa pali do mocowania zasłon przeciwśnieżnych
- CPV: 34928310-4 - ogrodzenia ochronne
03411000-4 – drewno drzew iglastych
Stawka podatku VAT – 23%.
2. Zakres zamówienia obejmuję dostawę pali przeznaczonych do ustawienia zasłon przeciwśnieżnych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie:
a) na plac składowy Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie, ul. 11-go Listopada 98, 21-200 Parczew – w ilości 350 szt.,
b) na plac składowy Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim, ul. Lubartowska 62, 21-110 Ostrów Lubelski – w ilości 500 szt.
3. Wykonawca zapewnia rozładunek pali w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4. Wymagania wobec pali do zasłon przeciwśnieżnych:
a) pale powinny być wykonane z surowego drewna pochodzącego z drzew iglastych – okrągłego o średnicy od 70 mm do 90 mm i długości 2,4 m - 2,6 m,
b) pale powinny być okrzesane z sęków, gałęzi i kory równo z powierzchnią drewna, odziomkowa część palika powinna być zaciosana na długości około 20 cm z trzech lub czterech stron, cieńszy koniec powinien być przycięty prostopadle do osi podłużnej palika,
c) dolna część palika do wysokości 70 – 80 cm powinna być zakonserwowana środkiem impregnującym,
d) Zamawiający nie ponosi opłat za dostarczone ewentualnie wraz z palami palety i nie wyraża zgody na płacenie za nie kaucji.
5. W przypadku dostarczenia pali do zasłon przeciwśnieżnych nieodpowiedniej jakości, Wykonawca dokona ich wymiany na własny koszt w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03411000-4 - Drewno drzew iglastych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24088,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "GREEN STAR" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631000561

7.3.4) Miejscowość: Stary Uścimów 71

7.3.5) Kod pocztowy: 21-109

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.