eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja obiektu - zabytkowego ogrodzenia szkolnego- etap 4



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu - zabytkowego ogrodzenia szkolnego- etap 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. KRÓLA JANA III SOBIESKIEGO W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000721656

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp9.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gliwicesp9.edupage.org

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektu - zabytkowego ogrodzenia szkolnego- etap 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f10cf947-e88b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037331/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja obiektu - zabytkowego ogrodzenia szkolnego- etap 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203329/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający zamieścił przetarg nieograniczony (tryb podstawowy - wariant I (bez negocjacji) w oparciu o art. 275-296 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z pózn. zm.) publikując w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu (ogłoszenie nr 2022/BZP 00111226 z dnia 06.04.2022 r.
W prowadzonym postępowaniu przetargowym nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z pózn. zm.) postępowanie zostaje unieważnione.

Uzasadnienie prawne:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z pózn. zm.)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP9.260.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zabytkowego ogrodzenia posesji szkoły, obejmujący odcinek 43-54, wraz z pracami towarzyszącymi
Jest to 4. etap remontu zabytkowego ogrodzenia - odcinek 43 do 54:
a) bez słupa 43
b) łącznie ze słupem 54
c) przęsła od słupa 43 do słupa 54
Zakres prac pokazano na rysunku poglądowym – oddzielny załącznik do zaproszenia do negocjacji
Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:
- zastosuje materiały takie jak cegła, zaprawa do fugowania/murowania zgodne z materiałami użytymi przy wykonaniu 1i 2 oraz 3 etapu robót, tj.:
cegła: firmy Roben, Sorrento, piaskowobiała
zaprawa: firmy Sopro zaprawa do murowania/fugowania, kolor piaskowożółty nr 199
- zastosuje kolory powłok malarskich czap slupów oraz przęseł metalowych, bramy furtki zgodne z kolorami tych elementów wykonanych w poprzednich etapach
- wykona odpowiednie nawiązanie nowego ogrodzenia z ogrodzeniem wykonanym w 3 etapie robót
- wykona odpowiednie nawiązanie nowego ogrodzenia z istniejącym
- pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej w wysokości ryczałtowej 600,00 złotych brutto,
- wykona postanowienia decyzji - zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę
- na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe,
- wywiezie i podda utylizacji odpady,
- opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia,
- przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp.
- zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki
- zapewni stosowanie i przestrzeganie zasad sanitarnych wynikających ze stanu epidemii,
- wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru zlecenia w terminie umownym oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500(3 egzemplarze),
- uzyska zgodę właściciela sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu (najemcy) na wejście oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a także ewentualną rekompensatę z tego tytułu,
- będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt,
- wykona i uzgodni projekt organizacji ruchu,
- poniesie opłaty za zajęcie pasa drogowego,
- wykona i zachowa warunki zawarte w pismach instytucji oraz pokryje koszty z tym związane
- zleci i pokryje koszty nadzoru właścicieli sieci uzbrojenia terenu,
- zapewni odpowiednie warunki dla wykonawstwa robót, odpowiednie zabezpieczenia techniczno-materiałowe z uwzględnieniem wpływu warunków pogodowych na wykonawstwo robót i pokryje koszty z tym związane, - doprowadzi teren do stanu pierwotnego, jeśli zajdzie taka potrzeba,
- wykona ogrodzenie/wygrodzenie tymczasowe strefy robót, terenu robót, chodników (z odpowiednim oznakowaniem robót), zapewni całodobowe zabezpieczenie terenu robót,
- na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, w tym utrzymywanie w czystości nawierzchni utwardzonych
- przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia - wersja papierowa oraz wersja elektroniczna(skany dokumentów),
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:
- przedmiar robót – oddzielny załącznik do zaproszenia do negocjacji
- dokumentacja projektowa – oddzielny załącznik do zaproszenia do negocjacji
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – oddzielny załącznik do zaproszenia do negocjacji
- decyzja administracyjna- zgłoszenie robót – oddzielny załącznik do zaproszenia do negocjacji
- rysunek poglądowy zakresu robót – oddzielny załącznik do zaproszenia do negocjacji
Uwaga: przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy przy obliczaniu ceny oferty. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z: opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Przedstawione w ww. dokumentach dokładne określenia opisujące przedmiot zamówienia poprzez np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, towarów, urządzeń, odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, certyfikatów czy innych elementów zamówienia nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach/ właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia kryteria oceny równoważności określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, poprzez np. przedstawienie katalogów, folderów, opisów technicznych oferowanego rozwiązania równoważnego. Jeżeli zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne wymagają wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych uzgodnień, Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia tych zmian oraz dokonania niezbędnych formalności we własnym zakresie i na własny koszt.
Wymagany okres gwarancji: 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót,
Wymagany okres rękojmi: 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji i rękojmi był taki sam.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
Inne wymagania:
a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie,
b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych,
c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 21.00,
d) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiającego,
e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki,
f) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie aby nie utrudniać funkcjonowania placówki - termin wykonywania tych prac winien być uzgodniony z placówką przed ich rozpoczęciem. Głośne prace mogą być wykonywane w okresie roku szkolnego w godzinach od 15.00 do 20.00. Głośne prace mogą być wykonywane w okresie wakacji w godzinach od 7.00 do 21.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414016,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414016,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414016,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miwa sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542704995

7.3.3) Ulica: ul. Wolności 68

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 413280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-05 do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.