Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00213791/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
- 2025/BZP 00217309/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-06
- 2025/BZP 00268016/01 - Wynik z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usunięcie odpadów z naczepy Tir-a znajdującego się na parkingu stacji paliw we wsi Łąka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolesławiec
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821457
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Teatralna 1a
1.4.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 75 732 32 21
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@gminaboleslawiec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223989
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00213791
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie odpadów z naczepy Tir-a znajdującego się na parkingu stacji paliw we wsi Łąka. Usługa polega na transporcie i zagospodarowaniu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne zlokalizowanych na naczepie ciągnika siodłowego znajdującego się na parkingu. Przedmiotowa naczepa zlokalizowany jest w obszarze administracyjnym miejscowości Łąka, w gminie Bolesławiec, woj. dolnośląskie, na terenie działki ew. nr 91 obręb Łąka.
Odpady porzucone zostały w pojemnikach DPPL typu mauser o poj. 1000 L oraz beczkach stalowych i plastikowych o poj. 200 L, bezpośrednio na naczepie typu firanka. Odpady stanowią substancje płynne, półpłynne i stałe. Odpady nie są gromadzone warstwowo. Część pojemników pozbawiona jest górnej warstwy, a w pojemnikach znajdują się odpady w pojemnikach detalicznych, luzem lub innych mniejszych opakowaniach. W sumie zdeponowano w tym miejscu około 22m3 odpadów w pojemnikach DPPL. Ponadto w naczepie znajduje się 12 beczek stalowych i plastikowych. Poniżej zawarto zestawienie rodzajów i kodów odpadów zdeponowanych na analizowanym terenie:
1) Szacunkowa ilość 2,45 Mg:
a) 08 01 06 - Szlamy wodne zawierające farby i lakiery inne niż wymienione w 08 01 15.
b) 08 01 12 - Odpady farb i lakierów inne niż wymienione w 08 01 11.
2) Szacunkowa ilość 0,8 Mg:
a) 16 01 07 - Filtry olejowe.
b) 16 01 21* - Niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 01 07 do 16 01 11, 16 01 13 i 16 01 14.
3) Szacunkowa ilość 0,4 Mg:
a) 18 01 03* - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82.
4) Szacunkowa ilość 22,05 Mg:
a) 08 01 11* - Odpady farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne.
b) 08 01 13* - Szlamy z usuwania farb i lakierów zawierające rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne.
c) 08 01 17* - Odpady z usuwania farb i lakierów zawierające rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne.
d) 08 01 19* - Zawiesiny wodne farb lub lakierów zawierające rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne.
e) 17 03 01* - Mieszanki bitumiczne zawierające smołę.
2. Wykonawca zobowiązany jest:
- przekazania zebranych odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 20212r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2023r. poz. 1587, 1597, 1688, 1852, 2029, z 2024r. poz. 1834, 1911, 1914) oraz przedkładania Zamawiającemu kart przekazania tych odpadów (do odzysku lub unieszkodliwienia podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenia z zakresu gospodarowania opadami);
- zagwarantować, że wszystkie prace związane z przedmiotem zamówienia wykonywane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Ustawy o odpadach, rozporządzeń wykonawczych oraz innych właściwych przepisów, w tym przepisów prawa miejscowego, oraz zgodności z normami i zasadami bezpieczeństwa;
- zapewnić niezbędne materiały i sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia;
- zagwarantować, że materiały zużyte, nienadające się do ponownego wykorzystania, zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami;
- zagwarantować, że powierzone czynności zagospodarowania i inne będzie wykonywał zgodnie z warunkami zawartymi w umowie, złożonej ofercie i SWZ;
- posiadać sprzęt specjalistyczny umożliwiający terminowe wykonywanie powierzonej usługi;
- zapewnić właściwą organizację pracy w oparciu o przepisy powszechnie obowiązujące oraz przepisy bhp przy pracach związanych z usuwaniem odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne;
- posiadać ważne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej co najmniej na okres realizacji niniejszej umowy.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie odpadów z naczepy Tir-a znajdującego się na parkingu stacji paliw we wsi Łąka. Usługa polega na transporcie i zagospodarowaniu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne zlokalizowanych na naczepie ciągnika siodłowego znajdującego się na parkingu. Przedmiotowa naczepa zlokalizowany jest w obszarze administracyjnym miejscowości Łąka, w gminie Bolesławiec, woj. dolnośląskie, na terenie działki ew. nr 91 obręb Łąka.
Odpady porzucone zostały w pojemnikach DPPL typu mauser o poj. 1000 L oraz beczkach stalowych i plastikowych o poj. 200 L, bezpośrednio na naczepie typu firanka. Odpady stanowią substancje płynne, półpłynne i stałe. Odpady nie są gromadzone warstwowo. Część pojemników pozbawiona jest górnej warstwy, a w pojemnikach znajdują się odpady w pojemnikach detalicznych, luzem lub innych mniejszych opakowaniach. W sumie zdeponowano w tym miejscu około 22m3 odpadów w pojemnikach DPPL. Ponadto w naczepie znajduje się 12 beczek stalowych i plastikowych. Poniżej zawarto zestawienie rodzajów i kodów odpadów zdeponowanych na analizowanym terenie:
1) Szacunkowa ilość 2,45 Mg:
a) 08 01 06 - Szlamy wodne zawierające farby i lakiery inne niż wymienione w 08 01 15.
b) 08 01 12 - Odpady farb i lakierów inne niż wymienione w 08 01 11.
2) Szacunkowa ilość 0,8 Mg:
a) 16 01 07 - Filtry olejowe.
b) 16 01 21* - Niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 01 07 do 16 01 11, 16 01 13 i 16 01 14.
3) Szacunkowa ilość 0,4 Mg:
a) 18 01 03* - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82.
4) Szacunkowa ilość 22,05 Mg:
a) 08 01 11* - Odpady farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne.
b) 08 01 13* - Szlamy z usuwania farb i lakierów zawierające rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne.
c) 08 01 17* - Odpady z usuwania farb i lakierów zawierające rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne.
d) 08 01 19* - Zawiesiny wodne farb lub lakierów zawierające rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne.
e) 17 03 01* - Mieszanki bitumiczne zawierające smołę.
Powyższe odpady o ww. kodach można zakwalifikować również do 2-ch alternatywnych grup zbiorczych kodów odpadów:
a) 16 81 02 – Odpady inne niż wymienione w 16 81 01 o szacunkowej ilości 2,45 Mg
b) 16 81 01* – Odpady wykazujące właściwości niebezpieczne o szacunkowej ilości 23,25 Mg (suma ilości: 0,8 Mg + 0,4 Mg + 22,05 Mg =23,25 Mg).
2. Wykonawca zobowiązany jest:
- przekazania zebranych odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 20212r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2023r. poz. 1587, 1597, 1688, 1852, 2029, z 2024r. poz. 1834, 1911, 1914) oraz przedkładania Zamawiającemu kart przekazania tych odpadów (do odzysku lub unieszkodliwienia podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenia z zakresu gospodarowania opadami);
- zagwarantować, że wszystkie prace związane z przedmiotem zamówienia wykonywane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Ustawy o odpadach, rozporządzeń wykonawczych oraz innych właściwych przepisów, w tym przepisów prawa miejscowego, oraz zgodności z normami i zasadami bezpieczeństwa;
- zapewnić niezbędne materiały i sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia;
- zagwarantować, że materiały zużyte, nienadające się do ponownego wykorzystania, zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami;
- zagwarantować, że powierzone czynności zagospodarowania i inne będzie wykonywał zgodnie z warunkami zawartymi w umowie, złożonej ofercie i SWZ;
- posiadać sprzęt specjalistyczny umożliwiający terminowe wykonywanie powierzonej usługi;
- zapewnić właściwą organizację pracy w oparciu o przepisy powszechnie obowiązujące oraz przepisy bhp przy pracach związanych z usuwaniem odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne;
- posiadać ważne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej co najmniej na okres realizacji niniejszej umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada:
1) odpowiednie zezwolenia właściwego organu na obrót (usuwanie, transport, przechowywanie, zagospodarowanie) odpadów z grup: 08 01 06, 08 01 12, 16 01 07, 16 01 21*, 18 01 03*, 08 01 11*, 08 01 13*, 08 01 17*, 08 01 19*, 17 03 01*;
2) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Po zmianie:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada:
1) odpowiednie zezwolenia właściwego organu na obrót (usuwanie, transport, przechowywanie, zagospodarowanie) odpadów z grup: 08 01 16, 08 01 12, 16 01 07, 16 01 21*, 18 01 03*, 08 01 11*, 08 01 13*, 08 01 17*, 08 01 19*, 17 03 01*;
albo
odpowiednie zezwolenia właściwego organu na obrót (usuwanie, transport, przechowywanie, zagospodarowanie) odpadów z grup: 16 81 02, 16 81 01*;
2) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.1. potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. VII pkt 2 SWZ:
2.1.1.Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj.
• zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej na obrót (usuwanie, transport, przechowywanie, zagospodarowanie) odpadów z grup (08 01 06, 08 01 12, 16 01 07, 16 01 21*, 18 01 03*, 08 01 11*, 08 01 13*, 08 01 17*, 08 01 19*, 17 03 01*) w zakresie rodzajów (frakcji) odpadów, których odbiór stanowi przedmiot zamówienia,
• wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem.
Po zmianie:
Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.1. potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. VII pkt 2 SWZ:
2.1.1.Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj.
• zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej na obrót (usuwanie, transport, przechowywanie, zagospodarowanie) odpadów z grup (08 01 16, 08 01 12, 16 01 07, 16 01 21*, 18 01 03*, 08 01 11*, 08 01 13*, 08 01 17*, 08 01 19*, 17 03 01*) albo z grup 16 81 02, 16 81 01*) w zakresie rodzajów (frakcji) odpadów, których odbiór stanowi przedmiot zamówienia,
• wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Sukcesywne dostawy leków (produkty dla ukł. pokarmowego i metabolizmu, środki dla ukł. oddechowego, produkty dla ukł. moczowo płciowego hormonów, leki różne, produkty dla dermatologii)
- "Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych i Przyrodniczych w Bolesławcu"
- Zakup w ramach dotacji z budżetu państwa ambulansu wraz z dodatkowym wyposażeniem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Bieżące utrzymanie i konserwacja punktów świetlnych oświetlenia dróg i iluminacji obiektów zabytkowych w roku 2026
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego, (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim
- "Usuwanie pojazdów z terenu powiatu bolesławieckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym"
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa, odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych w trakcie szkolenia OPBMR Znak postępowania 469/2025
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych usuwanych w trybie art. 26 a ustawy o odpadach
więcej: Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





