Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00163812/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00169448/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-31
- 2025/BZP 00182042/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nazwa nadana zamówieniu:
”Remont budynku Zespołu Szkół nr 1 w Grodzisku Mazowieckim po pożarze – II etap”. postępowanie nr ZP.272.1.2.2025 w dwóch niezależnych częściach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 609489571
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nazwa nadana zamówieniu:”Remont budynku Zespołu Szkół nr 1 w Grodzisku Mazowieckim po pożarze – II etap”. postępowanie nr ZP.272.1.2.2025 w dwóch niezależnych częściach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99596cff-d3ff-4aa8-b272-d7c79697d6a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00681553/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont ZS nr 1 w Grodzisku Maz.- II piętra w starej i nowej części wraz z pozostałymi pomieszczeniami na parterze i I piętrze.Wymiana instalacji elekt. Rozbudowa instalacji hydrantowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163812
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6300000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5121951,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. Opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem I częsci zamówienia jest remont drugiego piętra budynku w starej części Zespołu Szkół Nr 1 przy ulicy Żwirki i Wigury 4 w Grodzisku Mazowieckim, remont pozostałej części parteru, I piętra, II piętra nowej części wraz z toaletą, remont korytarza łączącego główny korytarz w starej części z salą gimnastyczną wraz z przyległymi pomieszczeniami, Wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach, o których mową wyżej oraz sali gimnastycznej i w bibliotece.
Przewidywany zakres prac obejmuje:
• dekontaminację ( neutralizację zapachów) poszczególnych pomieszczeń zgodnie z kosztorysem ofertowym,
• wykucie z muru starej stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami,
• montaż nowej stolarki drzwiowej aluminiowej jedno lub dwuskrzydłowej z naświetlem w zależności od remontowanego pomieszczenia i jego lokalizacji,
• wykonanie nowej drogi ewakuacyjnej z sali gimastycznej od strony ulicy Żwirki i Wigury 4 wraz z przebudową i wymianą części stolarki na ppoż,
• demontaż istniejących opraw oświetleniowych żarowych, przegotowanie podłoża pod montaż opraw,
• montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw oświetleniowych ledowych po ich sprawdzeniu lub wymiana na nowe,
• zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni połogi powyżej 5 m² ,
• skasowanie wykwitów ( zacieków),
• zabezpieczenie podłóg folią,
• uzupełnienie tynków ścian,
• prace malarskie starych tynków sufitów i ścian,
• wymiany pozostałych starych rozdzielni elektrycznych,
• uzupełnienia i naprawy sufitów podwieszanych typu Amstrag,
• wymiana instalacji elektrycznej zasilającej oświetlenie pomieszczeń i rozdzielni,
• rozebranie części istniejących posadzek w poszczególnych pomieszczeniach i ich wymiana
( posadzki z PCV, deszczółkowe, klepka) na podane w kosztorysie,
• mycie po pracach malarskich,
• przegotowanie podłoża i ułożenie nowej wykładziny PCV z wywinięciem na ściany,
• montaż drzwi ppoż. aluminiowych,
• rozebranie uszkodzonych posadzek z deszczułek i ich wymiana na posadzki z PCV z przygotowaniem podłoża.
Szczegółowy zakres prac związanych z wykonaniem nowej szatni i łazienek na parterze budynku na lewo od wejścia do sali gimnastycznej obejmuje Projekt Nowej Szatni i Sanitariatów opracowany przez mgr. Inż. Marcina Boducha stanowiący załącznik nr 10 do SWZ. Projekt Techniczny opracowany przez mgr inż. Bartosza Wojniaka stanowi zał. Nr 10a do SWZ a Projekt Wykonawczy tego samego autora zał. Nr 10b do SWZ.
Dokumentacje elektryczną załącznik nr 10c do SWZ opracowała firma PRO-ELMAR Mariusz Łepecki ul. Henryka II Pobożnego 8a, kod 02-496 Warszawa. Kosztorys ślepy przedstawia załącznik 8c do SWZ.
W trakcie dotychczasowego remontu szkoły wykonano około 50% wszystkich robót elektrycznych przewidzianych w dokumentacji. Oferent powinien wypełnić wszystkie pozycje kosztorysu ślepego dla robót elektrycznych ( zał. Nr 8c do SWZ) zaś w pozycji 142 kosztorysu ofertowego ( załącznik nr 8 do SWZ) wpisać 50% całkowitej wyliczonej kwoty. Dzięki temu zapewniona będzie porównywalność ofert.
Wytyczne i wskazania do realizacji łazienek w ZS nr 1 w Grodzisku Mazowieckim.
1. Zakres obejmuje generalny remont dwóch łazienek położonych w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Grodzisku Mazowieckim na I piętrze w tzw. nowej części obiektu od ul. Krótkiej.
2. Łazienki mają powierzchnie – damska o pow. ok. 25,0 m2 i męska o pow. ok. 18,0 m2.
3. Roboty remontowe w łazienkach wykonać na podstawie wcześniej opracowanych i uzgodnionych z Zamawiającym projektów architektonicznych aranżacji wnętrz.
4. Powyższe projekty powinny zostać opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi przez uprawnionego architekta, a następnie przed ich realizacją uzgodnione z Zamawiającym.
Zakres robót jaki jest do wykonania w łazienkach.
1. Demontaż i rozbiórka istniejących sanitariatów, armatury, wyposażenia i drzwi.
2. Rozbiórka i skucie starych okładzin ściennych i podłogowych, rozbiórka ścianek.
3. Rozbiórka i demontaż starych instalacji wodnych i kanalizacyjnych.
4. Wykonanie nowych instalacji wodnych i kanalizacyjnych wg obowiązujących przepisów, nowe podejścia i punkty odbioru.
5. Nowe podejścia i instalacje wykonać jako ukryte w ścianach, podłogach lub zabudowach systemowych.
6. Odnowienie i remont ścian, podłóg i sufitów – tynkowanie, szpachlowanie, malowanie i/lub okładziny wg uzgodnionych rozwiązań projektowych.
7. Na sufitach jako wykończenie zastosować systemowe sufity podwieszane.
8. Układ łazienek wykonać na nowo zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
9. Wykonanie odpowiednich izolacji przeciwwodnych na posadzkach i ścianach.
10. Posadzki wykończone płytami gresowymi, ściany wykończone płytkami ceramicznymi i/lub materiałami powodującymi ich zmywalność zgodnie z obowiązującymi przepisami.
11. Wymiana podokienników (parapetów) na nowe.
12. Wydzielenie sanitariatów i/lub ubikacji wykonać systemowymi ściankami zgodnie z przepisami.
13. Zastosować armaturę łazienkową montowaną na ukrytych stelażach, dla ustępów zastosować deski wolno opadające.
14. Baterie stosować z czasowymi wyłącznikami przepływu i wyposażone w termostaty regulujące temperaturę.
15. Przewidzieć dostawę i montaż wyposażenia łazienkowego – lustra nad umywalkami, pojemniki na ręczniki papierowe, pojemniki na mydło i na papier toaletowy, akcesoria do mycia toalet, suszarka elektryczna.
16. Instalacja elektryczna – wykonać zgodnie z opracowanym już projektem.
Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy (Załącznik Nr 8 do SWZ dla części I przetargu i 8a dla II części przetargu). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) załącznik nr 9 do SWZ dla części budowlanej, 9a dla prac związanych z nową szatnią i łazienką, 9b dla instalacji elektrycznych i 9c dla instalacji hydrantowej.
Szczegółowy zakres prac podany jest w kosztorysie „ślepym” stanowiącym załącznik nr 8b do SWZ dla części I przetargu, 8b dla Instalacji elektrycznej i 8d dla II części przetargu.
Kosztorysy ofertowy i ślepy obejmuje wszystkie pomieszczenia pozostałe pomieszczenia szkoły ( bez obu klatek schodowych oraz parteru i pierwszego piętra w starej części szkoły które są już wykonane.
Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie „ślepym”) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty uzupełniające lub zamienne.
Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
Obowiązkowa wizja lokalna.
Została przewidziana obowiązkowa wizja lokalna w dniu 02.04.2025 roku o godz. 11:00 spotkanie przy wejściu na teren Szkoły od strony ulicy Krótkiej. Brak uczestnictwa w wizji lokalnej spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.
IV.1.Zakres robót objętych zamówieniem:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w w/w kosztorysie ofertowym nr 8 dla części I postępowania i ślepym nr 8b i dla II części postępowania stanowiących zał. nr 8a i 8c do SWZ.
Zawarta umowa będzie umową ryczałtowo - ilościową. Ceny ryczałtowe z oferty są stałe, a ilości wykonanych prac zmienne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 6180000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II przetargu obejmuje wykonanie rozbudowy instalacji hydrantowej wraz z zestawem pompowym zlokalizowanym w piwnicy kotłowni budynku podnoszącym ciśnienie w instalacji hydrantowej. Po montażu i odbiorze prac możliwy będzie demontaż starej instalacji hydrantowej. Znaczna część prac z tej częsci została już wykonana w związku z koniecznością zakończenia prac w piwnicy, na parterze i I piętrze przed ich oddaniem użytkownikowi.Projekt Techniczny Instalacji Wodnej Przeciwpożarowej W Budynku Zespołu Szkół nr 1 w Grodzisku Mazowieckim przy ulicy Żwirki i Wigury 4 opracowała Firma „ ERG” Projektowanie, wykonawstwo instalacji sieci sanitarnych ul. Podgórna 92, kod 05-822 Milanówek będący załącznikiem nr 10 c do SWZ. Kosztorys ślepy na ten zakres prac to załącznik nr 8d. Część zakresu prac objętych dokumentacją została wykonana w piwnicy na parterze i I piętrze budynku. Pozostał zakup i montaż zestawu pomp podwyższających ciśnienie w sieci hydrantowej poz. 26 kosztorysu na tą część wraz pracami towarzyszącymi ujętymi w kosztorysie ofertowym załącznik nr 8a dla SWZ.
Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy (Załącznik Nr 8 do SWZ dla części I przetargu i 8a dla II części przetargu). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) załącznik nr 9 do SWZ dla części budowlanej, 9a dla prac związanych z nową szatnią i łazienką, 9b dla instalacji elektrycznych i 9c dla instalacji hydrantowej.
Szczegółowy zakres prac podany jest w kosztorysie „ślepym” stanowiącym załącznik nr 8b do SWZ dla części I przetargu, 8b dla Instalacji elektrycznej i 8d dla II części przetargu.
Kosztorysy ofertowy i ślepy obejmuje wszystkie pomieszczenia pozostałe pomieszczenia szkoły ( bez obu klatek schodowych oraz parteru i pierwszego piętra w starej części szkoły które są już wykonane.
Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie „ślepym”) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty uzupełniające lub zamienne.
Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
Obowiązkowa wizja lokalna.
Została przewidziana obowiązkowa wizja lokalna w dniu 02.04.2025 roku o godz. 11:00 spotkanie przy wejściu na teren Szkoły od strony ulicy Krótkiej. Brak uczestnictwa w wizji lokalnej spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.
IV.1.Zakres robót objętych zamówieniem:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w w/w kosztorysie ofertowym nr 8 dla części I postępowania i ślepym nr 8b i dla II części postępowania stanowiących zał. nr 8a i 8c do SWZ.
Zawarta umowa będzie umową ryczałtowo - ilościową. Ceny ryczałtowe z oferty są stałe, a ilości wykonanych prac zmienne.
UWAGA: Załączone „Przedmiary robót” są elementem pomocniczym, nie mogą być podstawą wyceny robót.
IV.2. Warunki i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5490888,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5490888,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5490888,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TENEO PIOTR GREGORCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241785672
7.3.3) Ulica: Kaliszówka 4/46
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-909
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5490888,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 ust 1) pzp. brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa implantów dla Oddziału Ortopedii - uzupełnienie
- Dostawa oleju napędowego, etyliny 95, płynu AdBlue i oleju opałowego do Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim.
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gm. Grodzisk Maz. (140504_5 - obszar wiejski) w powiecie grodziskim - część III - obej. obręby: Kady, Książenice, Książenice PGR
- "Budowa sieci elektroenergetycznej 0,4kVoświetlenia ulicznego i linii WLZ oraz sieci monitoringu miejskiego w ciągu ulic: Nadarzyńskiej, Żydowskiej i Traugutta w Grodzisku Mazowieckim".
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jedn. ewidencyjnej gm. Grodzisk Maz. (140504_5 - obszar wiejski) w powiecie grodziskim - część II - obejmująca obręby Adamowizna, Czarny Las, Janinów ...
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach.
- Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 5 Akademii Nauk Stosowanych w Wałczu
- "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Tuczępach"
- Remont sanitariatów w budynku ZSCKR im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.