Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00148270/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg publicznych w Legionowie.
Zadanie 1: Remont dróg gminnych nr 180645W (ul. Wrzosowa) oraz nr 180648W (ul. Zaciszna);
Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 180240W (ul. Kaszubska)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227663491
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg publicznych w Legionowie.Zadanie 1: Remont dróg gminnych nr 180645W (ul. Wrzosowa) oraz nr 180648W (ul. Zaciszna);
Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 180240W (ul. Kaszubska)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-837d4db0-f71e-456c-a983-4182f561e80c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016562/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont dróg gminnych nr 180645W oraz 180648 - ul. Wrzosowej (odc. od ul. Polnej do ul. gen. B. Roi) oraz ul. Zacisznej (od. ul. Wrzosowej do ul Słonecznej)
1.1.7 Przebudowa drogi gminnej nr 180240W - ul. Kaszubskiej (odc. od ul. Kościuszki do ul. Gdańskiej)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148270
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Remont dróg gminnych nr 180645W (ul. Wrzosowa) oraz nr 180648W (ul. Zaciszna) w Legionowie1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych nr 180645W (ul. Wrzosowa) oraz nr 180648W (ul. Zaciszna) w Legionowie.
2. Zakres robót budowlanych:
1) przygotowanie terenu inwestycji, roboty rozbiórkowe;
2) wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu;
3) budowa zjazdów indywidualnych do posesji;
4) budowa chodników oraz poboczy;
5) remont drogi gminnej;
6) wykonanie progów zwalniających;
7) wykonanie odwodnienia;
8) humusowanie i obsianie poboczy trawą;
9) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
3. Szczegółowy opis urządzeń opisuje projekt budowlano-wykonawczy stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową wielobranżową;
2) przedmiarem robót;
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
4) projektem stałej i czasowej organizacji ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 2901543,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 180240W (ul. Kaszubska) w Legionowie5. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 180240W (ul. Kaszubska) w Legionowie.
6. Zakres robót budowlanych
1) przygotowanie terenu inwestycji, roboty rozbiórkowe;
2) wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu;
3) budowa zjazdów indywidualnych do posesji;
4) budowa poboczy;
5) przebudowie drogi gminnej;
6) wykonanie odwodnienia;
7) humusowanie i obsianie poboczy trawą;
8) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
7. Szczegółowy opis urządzeń opisuje projekt budowlano-wykonawczy stanowiący załącznik nr 13 do SWZ.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową wielobranżową;
2) przedmiarem robót;
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
4) projektem stałej i czasowej organizacji ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 378539,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2163467,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3183247,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2163467,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infrastruktura BUD-59 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5213765278
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Modzelewskiego 35/42
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-679
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFRASTRUKTURA BUD-59 SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INFRASTRUKTURA BUD-59 SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2163467,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398388,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 568373,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398388,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infrastruktura BUD-59 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5213765278
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Modzelewskiego 35/42
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-679
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFRASTRUKTURA BUD-59 SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INFRASTRUKTURA BUD-59 SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398388,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Zakup i dostawa dwóch poleasingowych serwerów
- Remont nawierzchni parkingu przy Urzędzie Miasta Legionowo
- Przebudowa ul. Szwajcarskiej w zakresie budowy drogi dla rowerów
- Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych
- Remonty cząstkowe i bieżące chodników z płyt betonowych i kostki brukowej betonowej wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Legionowo
- Dostawa serwera na potrzeby Jednostki Podległej Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej ul. Zielonej w Śmiertnym Dębie
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- "Doposażenie placu zabaw Klubu Dziecięcego "Wesoły Kogucik" w Cieszkowie - "Aktywne place zabaw 2025" w ramach formuły " zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa z rozbudową DP nr 1808B ul. Przemysłowej w Grajewie - etap I"
- Budowa świetlicy modułowej w sołectwie Nowy Bedoń
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.