eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoPrzebudowa dróg publicznych w Legionowie. Zadanie 1: Remont dróg gminnych nr 180645W (ul. Wrzosowa) oraz nr 180648W (ul. Zaciszna); Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 180240W (ul. Kaszubska)



Ogłoszenie z dnia 2025-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg publicznych w Legionowie.
Zadanie 1: Remont dróg gminnych nr 180645W (ul. Wrzosowa) oraz nr 180648W (ul. Zaciszna);
Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 180240W (ul. Kaszubska)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227663491

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg publicznych w Legionowie.
Zadanie 1: Remont dróg gminnych nr 180645W (ul. Wrzosowa) oraz nr 180648W (ul. Zaciszna);
Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 180240W (ul. Kaszubska)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-837d4db0-f71e-456c-a983-4182f561e80c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016562/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont dróg gminnych nr 180645W oraz 180648 - ul. Wrzosowej (odc. od ul. Polnej do ul. gen. B. Roi) oraz ul. Zacisznej (od. ul. Wrzosowej do ul Słonecznej)

1.1.7 Przebudowa drogi gminnej nr 180240W - ul. Kaszubskiej (odc. od ul. Kościuszki do ul. Gdańskiej)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148270

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.19.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Remont dróg gminnych nr 180645W (ul. Wrzosowa) oraz nr 180648W (ul. Zaciszna) w Legionowie
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych nr 180645W (ul. Wrzosowa) oraz nr 180648W (ul. Zaciszna) w Legionowie.
2. Zakres robót budowlanych:
1) przygotowanie terenu inwestycji, roboty rozbiórkowe;
2) wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu;
3) budowa zjazdów indywidualnych do posesji;
4) budowa chodników oraz poboczy;
5) remont drogi gminnej;
6) wykonanie progów zwalniających;
7) wykonanie odwodnienia;
8) humusowanie i obsianie poboczy trawą;
9) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
3. Szczegółowy opis urządzeń opisuje projekt budowlano-wykonawczy stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową wielobranżową;
2) przedmiarem robót;
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
4) projektem stałej i czasowej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2901543,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 180240W (ul. Kaszubska) w Legionowie
5. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 180240W (ul. Kaszubska) w Legionowie.
6. Zakres robót budowlanych
1) przygotowanie terenu inwestycji, roboty rozbiórkowe;
2) wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu;
3) budowa zjazdów indywidualnych do posesji;
4) budowa poboczy;
5) przebudowie drogi gminnej;
6) wykonanie odwodnienia;
7) humusowanie i obsianie poboczy trawą;
8) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
7. Szczegółowy opis urządzeń opisuje projekt budowlano-wykonawczy stanowiący załącznik nr 13 do SWZ.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową wielobranżową;
2) przedmiarem robót;
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
4) projektem stałej i czasowej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 378539,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2163467,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3183247,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2163467,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infrastruktura BUD-59 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5213765278

7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Modzelewskiego 35/42

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-679

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2163467,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398388,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 568373,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398388,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infrastruktura BUD-59 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5213765278

7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Modzelewskiego 35/42

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-679

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398388,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.