Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00090853/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
- 2023/BZP 00111170/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
- 2023/BZP 00120183/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Pasym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PASYM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Pasym
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-130
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 621 20 11
1.5.8.) Numer faksu: 89 621 20 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@pasym.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pasym.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pasym1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Pasym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-955fc6de-a93b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1369788,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektów modernizacji oświetlenia obejmującego wszystkie elementy opisane programem funkcjonalno-użytkowym i w oparciu o uzgodnione projekty z Zamawiającym i ENERGA Operator S.A. Wykona przewidziane roboty.
Zakres robót można podzielić na dwa etapy:
1) Etap I :
• wymianę istniejących opraw oświetleniowych ( w tym 11 szt na ozdobne ) -644szt
• dobudować ( dogęścić ) nowe oprawy oświetleniowe wraz z wysięgnikami i zabezpieczeniami na istniejącej linii oświetleniowej napowietrznej - 16 kpl.
• wymianę 36 betonowych słupów w złym stanie technicznym wraz z tabliczkami słupowymi i przewodami zasilającymi na nowe stalowe.
• wymianę starych słupów stalowych przy nabrzeżu na nowe ozdobne h-6,0m z wysięgnikiem ozdobnym - 11 kpl. wg. rys. oprawa typ-B wraz z wyposażeniem .
• Wymianę gniazd bezpiecznikowych na nowe typu BNO2– 494 kpl.
• wymianę przewodów zasilających oprawy na nowe wraz z zaciskami prądowymi – 479 kpl.
• malowanie części wysięgników -113 szt
• wymianę szaf oświetleniowych ( SOU) na nowe z kompletnym wyposażeniem -22 kpl.
• montaż w istniejących SOU zegarów astronomicznych - 15 kpl.
• montaż w istniejących SOU zabezpieczeń przed przepięciami kl.II i III - 16 kpl.
2) Etap II:
• dotyczy budowy ok. 2700 mb linii oświetleniowej, oraz wybudowanie ok. 77 pkt oświetlenia na słupach stylizowanych na wzór lamp na placu rynkowym.
3) Należy wykonać dokumentacje projektowe, oddzielnie dla Etapu I i oddzielnie dla każdego z zadań Etapu II przewidzianego prawem.
Każda oddzielna dokumentacja musi zawierać:
a) kompletny projekt budowlano-wykonawczy
b) instrukcję planu BIOZ.
c) obliczenia fotometryczne zgodnie z normą oświetlenia dróg i terenów zewnętrznych PNEN 13201;2016
d) projekt zagospodarowania terenu odwzorowany na mapie zasadniczej w skali 1:1000
e) zestawienie istniejącej infrastruktury
f) zestawienie projektowanej infrastruktury
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71355200-3 - Wykonywanie badań
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1797983,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2472300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2472300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pollight Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272704077
7.3.3) Ulica: Al. J. Ch. Szucha 11B, lok. H2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-580
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2472300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI PASYM
- Dostawa przepompowni do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Narajty
- Dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Narajty.
- Dostawa studni kanalizacyjnych żelbetowych do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Narajty.
więcej: przetargi PASYM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej
- "Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "KMP Przemyśl - przebudowa pomieszczeń pod potrzeby IV Kompanii Prewencji Policji, modernizacja elewacji zgodnie z zaleceniami ekspertyzy technicznej"
- "ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PO SZKOLE PODSTAWOWEJ NA POMIESZCZENIA ŻŁOBKA GMINNEGO -roboty budowlane"
- Rozbudowa istniejącego kompleksu TWR Lublin o nową wieżę kontroli ruchu lotniczego
- Zwiększenie atrakcyjności sportowej i turystycznej Siemiatycz
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 392 do wymagań osób ze szczególnymi potrzebami". Umowa realizowana będzie w ramach dofinansowania Projektu: "Do
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.