Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącego kompleksu TWR Lublin o nową wieżę kontroli ruchu lotniczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140886771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieżowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-147
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pansa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zapewnienie służby żeglugi powietrznej, zarządzanie przestrzenią powietrzną oraz zarzadzanie przepływem ruchu lotniczego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa istniejącego kompleksu TWR Lublin o nową wieżę kontroli ruchu lotniczego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e41f3ef9-cd1e-4f67-bc3b-9e9c7934e78a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091083/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 Realizacja obiektu TWR Lublin
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pansa.ezamawiajacy.pl/pn/PANSA/demand/219292/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Działając na podstawie art. 280 ust. 2 w związku z art. 65 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą” oraz z uwagi na ochronę poufnego charakteru informacji zawartych w SWZ, Zamawiający informuje, że utajnione do SWZ dokumenty – pn.: „097-25-2025-07-04_Załącznik nr 1” wraz z załącznikami:„Projekt_Budowlany_TWR Lublin”,
„Scenariusz_Pożarowy_TWR_Lublin”, „Opinia_Geotechniczna_Świdnik_PAŻP_lotnisko”,
„WOP_TWR_Lublin”,
”Projekt_Organizacji_Placu_Budowy_TWR_Lublin”,
zostaną udostępnione, po podpisaniu przez uprawnione osoby Oświadczenia o zachowaniu poufności (wg Załącznika nr 9 do SWZ).
Zgłoszenie chęci otrzymania dostępu do utajnionych dokumentów, należy kierować za pośrednictwem Platformy, poprzez formularz dostępny po naciśnięciu przycisku „ZADAJ PYTANIE”.
Czynność ta nie wymaga logowania się na Platformie. Natomiast Zamawiający rekomenduje podejmowanie działań PO ZALOGOWANIU się do Platformy, co pozwoli na sprawniejsze wysyłanie korespondencji w tym temacie.
W przypadku Wykonawców, którzy przystąpili do postępowania za pomocą przycisku „PRZYSTĄP DO POSTĘPOWANIA”, zgłoszenie chęci otrzymania dostępu odbywa się poprzez Sekcję „WIADOMOŚCI”. W tym celu należy złożyć „Oświadczenie o zachowaniu poufności” podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym przez osoby upoważnione do tych czynności – sporządzone wg Załącznika nr 9 do SWZ.
Po otrzymaniu prawidłowo podpisanego oświadczenia, o którym mowa powyżej, Zamawiający
w ciągu 1 dnia roboczego od jego złożenia przez Wykonawcę udostępni utajnioną część dokumentów za pośrednictwem Platformy.
Termin złożenia przez Wykonawcę wniosku o udostępnienie OPZ, pozostaje bez wpływu na termin składania ofert.
Po zakończeniu postępowania Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego trwałego usunięcia udostępnionej przez Zamawiającego części SWZ, o której mowa powyżej w terminie nie dłuższym niż 20 dni od zakończenia postępowania (prawomocny wybór oferty najkorzystniejszej lub prawomocne unieważnienie postępowania). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wykonania powyższego zobowiązania poprzez żądanie złożenia stosownego oświadczenia.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Dokumentacja zamówienia (w tym zmiany, wyjaśnienia treści SWZ oraz inne
dokumenty) została zamieszczona na Platformie Zakupowej (dalej: Platforma), na stronie prowadzonego postępowania.
Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy, w tym rejestracja, logowanie, składanie zapytań i wniosków oraz składanie ofert, zmiana czy wycofanie oferty, znajduje się pod adresem https://pansa.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Baza Wiedzy”, a także na stronie
internetowej https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wykonawca, chcąc złożyć ofertę, musi utworzyć darmowe konto na stronie oneplace.marketplanet.pl za pomocą przycisku „Załóż konto za darmo”.
4. Rejestracja konta następuje automatycznie. Konto jest aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. 5. Platforma wymaga również konfiguracji stanowiska Wykonawcy pod podpis – szczegółowe informacje pod adresem:
https://oneplace.marketplanet.pl/sprawdz-podpis.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formacie PAdES,
dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
UWAGA:
W zależności od użytego formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny), Wykonawca dołącza uprzednio podpisane dokumenty i oświadczenia wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Zamawiający zaleca stosowanie podpisu wewnętrznego, który polega na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu).
Szczegółowy sposób utworzenia podpisu wewnętrznego zawarty jest w instrukcji użytkownika programu, za pomocą którego składany jest kwalifikowany podpis elektroniczny.
6. Zamawiający dopuszcza formaty przesyłanych danych, tj. pojedynczych plików o wielkości do 2GB w formatach dopuszczalnych rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
7. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące Platformy
Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
Komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej,
Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta, obsługująca TLS 1.2,
Włączona obsługa JavaScript,
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż Administratorem danych osobowych jest Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: inspektorochronydanych@pansa.pl
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 ustawy – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
Odbiorcami danych osobowych mogą być: dostawcy systemów i usług, z którymi współpracuje Zamawiający, w tym Platformy, podmioty świadczące usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe oraz podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy ustawy lub na podstawie innych przepisów prawa, w tym szczególności pomiotom prowadzącym działalność kontrolną wobec Zamawiającego, a jeżeli postępowanie jest realizowane w ramach projektu współfinansowanego również organy wdrażające, pośredniczące i kontrolujące beneficjenta.
Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, będą przechowywane, przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym miało miejsce zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli postępowanie będzie realizowane w ramach projektu UE, okres retencji może zostać wydłużony i wynosić 10 lat od czasu zakończenia projektu. Niezależnie od postanowień niniejszego punktu w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na podstawie danych osobowych pozyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielnie zamówień publicznych, nie będzie dochodziło do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym o profilowania
Pozostałe informacje zawarte w Rozdziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 097/MZP/2025/P/MOL
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego kompleksu TWR Lublin o nową wieżę kontroli ruchu lotniczego
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45213331-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków lotniskowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej.
1.4.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej dwa budynki zrealizowane w technologii prefabrykowanej, o kubaturze co najmniej 5000 m3 każdy z nich.
1.4.2. Wykonawca musi wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia:
1.4.2.1. co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, tj. uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;
1.4.2.2. co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, tj. uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
1.4.2.3. co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, tj. uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
1.4.2.4. co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, tj. uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
1.4.2.5. co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;
1.4.2.6. co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
1.4.2.7. co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
1.4.2.8. co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
Zamawiający dopuszcza, aby wykazać jedna osobę na potwierdzenie spełniania więcej niż jednego z warunków, o których mowa w pkt 1.4.2.1 – 1.4.2.8. jeżeli posiada ona wymagane uprawnienia i kwalifikacje.
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami posiadającymi łącznie wszystkie wymienione uprawnienia.
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumnie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych, osób wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym, wyszczególnione wyżej, jeżeli:
- nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
- posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art.20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych w powyższym zakresie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia, w wyznaczonym terminie, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
2.1. Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu roboty budowlane i jej wartości, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane (dane odbiorcy) – opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - Załącznik nr 6 do SWZ.
2.2. Dowodów określających należyte wykonanie robót budowlanych uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w ppkt 2.1. Dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;
b) jeżeli przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) powyżej inne odpowiednie dokumenty dla wykazywanych robót budowlanych.
2.3. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - Załącznik nr 7 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie określa przedmiotowych środków dowodowychSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z pkt. 2 Rozdz. VII SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pansa.ezamawiajacy.pl/pn/PANSA/demand/219292/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-29 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. REPREZENTACJA I PEŁNOMOCNICTWO1.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
1.2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt. 1.1, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, w treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.
1.3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. 1.1, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
1.4. Ppkt. 1.3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
5.5. Ppkt. 1.1-1.3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
2. Zamawiający, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wykluczy z postępowania o zamówienie wykonawcę na podstawie przesłanek określonych w Rozdziale VII pkt. 10 SWZ.
3. Zamawiający informuje, że zgodnie z:
3.1. art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
3.2. art. 7 ust. 5 ww. ustawy, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 31+800 do km 33+600, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 165/25
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Doposażenie budynków mieszkalnych w centralną ciepłą wodę użytkową
- Okresowe pięcioletnie kontrole stanu technicznego budynków i budowli - wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1903E na odc. od msc. Zelów do msc. Bujny Księże - dok. projektowo - kosztorysowa
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- Remont tarasu i schodów zewnętrznych w budynku Przedszkola nr 206 przy ul. Franciszkańskiej 7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-38-2025)
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Utworzenie mieszkań wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
- Przebudowa budynku szkolnego w celu przystosowania do prowadzenia zajęć kształcenia zawodowego wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych w Z.S. im. Bł. P. Dańkowskiego w Jordanowie ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.