Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00656387/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
- 2024/BZP 00664707/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-19
- 2024/BZP 00676951/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-30
- 2025/BZP 00011790/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00033019/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji „Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Pucki Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Pucki Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308229
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 13A
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalpucki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpucki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/10386531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji „Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26d63e27-d6f9-44f3-aaaf-e1e89729f1af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656387
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/15/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji „Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje realizację robót budowlanych w ramach 2 etapów:
1) ETAP I – budowa bloku operacyjnego, obejmująca przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku szpitala w tym rozbiórkę budynków technicznych, pomocniczych, garaży i kostnicy oraz budowę obiektów pomocniczych: zbiornika na tlen, rozprężalni gazów medycznych, zbiornika retencyjnego na deszczówkę, przeciwpożarowego zbiornika wody, agregatu prądotwórczego, miejsca na kontenery na śmieci wraz z zagospodarowaniem terenu, wykonaniem zewnętrznych i wewnętrznych instalacji, przebudową sieci ciepłowniczej oraz budową przyłącza ciepła i wody na działkach ewid. nr 181, 184/2, 184/3, 184/4, 189 gmina Puck, obręb 2.1.
Roboty budowlane w zakresie Etapu I należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową oraz zatwierdzonym pozwoleniem na budowę wraz z uwzględnieniem zmiany pozwolenia na budowę budynku bloku w zakresie doprojektowania windy, komunikacji i elementów niezbędnych do wykonania łącznika z przyszłym budynkiem ZOL. Zakres zmiany projektu został szczegółowo opisany w PFU, stanowiącym załączniki nr 21 i 21A do SWZ
2) ETAP II – zagospodarowanie terenu, które obejmuje wykonanie kompleksowe całego zagospodarowania terenu, w tym:
a) opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę na:
- zmianę szczytu budynku BO (we wszystkich branżach)
- zmianę lokalizacji instalacji wewnętrznych na działce inwestora
- projekt zewnętrznego parkingu na 20 samochodów oraz stanowiska czerpania wody
- projekt przyłącza i sieci SN, rozwiązanie kolizji, uzgodnienie z Energa
- projekt przyłącza i sieci ciepłowniczej, rozwiązanie kolizji, uzgodnienie z zakładem ciepłowniczym
- projekt odprowadzenia ścieków sanitarnych i wód opadowych, uzgodnienie z MPWIK
- projekt zbiorników ppoż, ponowne uzgodnienie z rzeczoznawcą i aktualizacja ekspertyzy pożarowej wraz z wystąpieniem do KW PSP
b) dokonanie uzgodnień z UM i Zarządem Dróg
c) ponowienie uzgodnień z MKZ
d) ponowienie uzgodnień z muzeum archeologicznym
e) ponowienie uzgodnień z zarządem parku krajobrazowego
f) uzgodnienie ZUDP
g) wystąpienie o zamienne pozwolenie na budowę
Uwaga: Wykonanie robót budowlanych w zakresie Etapu II nastąpi zgodnie z projektem zamiennym. Robotami nie jest objęty teren, na którym zostanie w przyszłości zlokalizowany budynek ZOL.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45232142-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 6 listopada 2024 r. Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie zamówienia w ramach naboru konkurencyjnego nr KPOD.07.08-IP.10- 001/24 pn. Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym, o objęcie wsparciem przedsięwzięcia pn. Rozbudowa istniejącego szpitala o budynek Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w tym rozbiórka budynku gospodarczego, wraz z zagospodarowaniem terenu, wykonaniem zewnętrznych i wewnętrznych instalacji oraz sieci. Wniosek o dofinansowanie dotyczył zakresu prac opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załączniki nr 21 i 21A do SWZ.W dniu 20 marca 2025 roku otrzymano od Ministerstwa Zdrowia informację, sygn. OIZKP.9020.90.2024, o pozytywnym wyniku oceny formalno-merytorycznej oraz braku rekomendacji do objęcia przedsięwzięcia wsparciem ze względu na wyczerpanie dostępnej alokacji.
Z uwagi na brak możliwości finansowania części inwestycji wskazanej powyżej z budżetu Szpitala Puckiego Sp. z o.o., postępowanie unieważniono w oparciu o przesłankę wymienioną we wstępie.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego do zabiegów artroskopowych
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pucku, w związku z realizacją projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Wykonanie dokumentacji projekt-kosztorys. wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla "Budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem drogi, budową sieci kanaliz. sanit. oraz sieci wodociąg. w m. Łebcz".
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.