eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › UNICEF EDUCATION - Podniesienie jakości świadczonych usług oraz wsparcia psychologicznego - adaptacja pomieszczeń w celu utworzenia Centrum Pomocy Dzieciom i Rodzinie w ZSP nr 17 w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
UNICEF EDUCATION - Podniesienie jakości świadczonych usług oraz wsparcia psychologicznego - adaptacja pomieszczeń w celu utworzenia Centrum Pomocy Dzieciom i Rodzinie w ZSP nr 17 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 17

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP 17

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522488859

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ORDONA 3D

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-164

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp62katowice.szkolnastrona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp62katowice.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UNICEF EDUCATION - Podniesienie jakości świadczonych usług oraz wsparcia psychologicznego - adaptacja pomieszczeń w celu utworzenia Centrum Pomocy Dzieciom i Rodzinie w ZSP nr 17 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64ef590b-cec5-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156995

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/145/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku Szkoły Podstawowej nr 62 przy ul. Ordona 3D, w zakresie: wykonania dwóch ścian działowych aluminiowych wraz z drzwiami, malowania ścian i sufitów, modernizacji instalacji elektrycznej oraz modernizacji dwóch sanitariatów.

Przebudowa dotyczy zmiany funkcji istniejących pomieszczeń z budową ścianek działowych, przebudową instalacji elektrycznych, przebudową sanitariatu i przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz z przebudową instalacji wod.-kan.
W/w roboty adaptacyjne nie wymagają zmiany przegród zewnętrznych i konstrukcyjnych.
Zakres robót budowlanych branży budowlanej:
• Dostawa i montaż przeszklonych ścianek działowych aluminiowych wraz z drzwiami
(załącznik nr 1 i 2 do STWiOR)
• Wykonanie gładzi gipsowych w pomieszczeniach oraz korytarzu,
• Malowanie ścian w powstałych pomieszczeniach oraz korytarzu,
• Malowanie sufitu w powstałych pomieszczeniach oraz korytarzu,
• Montaż narożników ochronnych,
• Dostawa i montaż stolarki drzwiowej do schowka,
Sanitariat I i II (załącznik 3, 4, 5 do STWiOR)
• Wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicą do sanitariatów,
• Wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicą do schowka w sanitariacie,
• Rozbiórka ścian działowych w sanitariatach,
• Wykucie ościeżnic
• Wydzielenie kabiny dla osób niepełnosprawnych,
• Skucie płytek z posadzki i ścian w sanitariatach,
• Przygotowanie posadzki betonowej
• Wykonanie izolacji płynnej na posadzce i ścianach
• Ułożenie płytek na ścianach i posadzce w sanitariacie,
• Montaż ścianek HPL wraz z drzwiami,
• Dostawa i montaż luster do sanitariatów,
• Dostawa i montaż akcesoriów łazienkowych,
• Dostawa i montaż pochwytu dla osób niepełnosprawnych,
• Wywóz i utylizacja materiału z rozbiórki

Zakres robót budowlanych branży sanitarnej:
• Demontaż umywalek,
• Demontaż ustępów z miską fajansową,
• Demontaż pisuarów,
• Demontaż baterii wraz z podejściami,
• Wymiana instalacji wod.-kan.,
• Wymiana wpustów stalowych,
• Dostawa i montaż baterii umywalkowych stojących i dla osób niepełnosprawnych,
• Dostawa i montaż umywalek,
• Dostawa i montaż muszli ustępowych,
• Dostawa i montaż umywalki i muszli ustępowej dla osób niepełnosprawnych,
• Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.

Zakres robót budowlanych branży elektrycznej (załącznik nr 6):
• Demontaż i montaż istniejących opraw oświetleniowych w powstałych pomieszczeniach oraz korytarzu,
• Roboty budowlane: wykucia pod okablowanie, zaprawianie bruzd,
• Modernizacja instalacji gniazdek i oświetlenia w powstałych pomieszczeniach,
• Modernizacja instalacji niskoprądowych,
• Montaż instalacji niskoprądowych (LAN, HDMI, Router),
• Wymiana instalacji oświetleniowej w sanitariatach,
• Montaż instalacji gniazd wtyczkowych i instalacji oświetlenia,
• Montaż tablicy elektrycznej z wyposażeniem,
• Montaż instalacji oświetlenia sceny – sterowanie DALI,
• Pomiary elektryczne,
• Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
• Wykonanie pomiarów elektrycznych, niskoprądowych,
• Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia.

2.4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej obejmującej przedmiary robót i specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z rzutami pomieszczeń, stanowiących integralną część SWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45431200-9 - Kładzenie glazury

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503617,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Dąbrowski Kemp Technologic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291422280

7.3.3) Ulica: Chrobrego 1

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.