Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00156928/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż drzwi do pokoi i pomieszczeń technicznych na III piętrze w Hotelu Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA-ZDRÓJ” Sp. z o.o. w Wałbrzychu przy ul. Ratuszowej 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WAŁBRZYSKIE CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNE "AQUA-ZDRÓJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020698864
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 7484888494
1.5.8.) Numer faksu: 7484888494
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@aqua-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: aqua-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż drzwi do pokoi i pomieszczeń technicznych na III piętrze w Hotelu Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA-ZDRÓJ” Sp. z o.o. w Wałbrzychu przy ul. Ratuszowej 62.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b6b4e13-0299-4dab-9936-fc20111d6bf4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156928
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 79272 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający wymaga aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej przed złożeniem oferty – uzgodnienia terminów należy dokonać na e-mail przetargi@aqua-zdroj.pl
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem drzwi do 9 (dziewięciu) pokoi oraz do 2 (dwóch) pomieszczeń technicznych w Hotelu „AQUA-ZDRÓJ” przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
I. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:
1) wykona demontaż obecnych drzwi wraz z ościeżnicami oraz dokona ich utylizacji, co potwierdzi stosownym dokumentem,
2) dostarczy i wymieni u Zamawiającego drzwi wejściowe do wskazanych przez Zamawiającego 9 (dziewięciu) pokoi i 2 (dwóch) pomieszczeń technicznych na III piętrze Hotelu „AQUA-ZDRÓJ” wraz z ościeżnicami;
3) wyposaży drzwi w gałkę od strony korytarza hotelowego i klamkę od strony pokoju hotelowego, a także we wkładkę na klucz umożliwiającą awaryjne otwarcie drzwi hotelowych; wskazane elementy będą miały kolor srebrny matowy lub zbliżony, klasa wytrzymałości minimum 4,
4) wyposaży drzwi w samozamykacz, siłowy, srebrny, siła 2-5, krzywka sercowa (redukcja siły potrzebnej do otwierania w zakresie 0-30 stopni).
II. Pozostałe wymagania dotyczące 9 (dziewięciu) drzwi hotelowych:
1) rodzaj drzwi – drzwi przylgowe, w tym 2 szt. drzwi prawych i 7 szt. drzwi lewych, wszystkie otwierane do środka pokoju,
2) ościeżnica metalowa, regulowana, z blachy minimum 1,5 mm malowanej proszkowo, wzmocnionej pod samozamykacz, dyblowanej, obejmującej mur grubości 180 mm, kolor - ciemny szary
3) wymiary drzwi – obecnie zamontowane drzwi przylgowe mają następujące wymiary 90 x 220 cm,
4) Wykonawca dokona demontażu starego i montażu nowego elektrozaczepu umożliwiającego otwieranie drzwi przez Gości hotelowych za pomocą dedykowanej karty w 9 pokojach hotelowych, w których będą wymieniane drzwi. Elektrozaczep standardowego działania na zamku głównym – certyfikowany. Elektrozaczep dostosowany do istniejącego systemu obsługi Gości hotelowych (tj. LSI POSitive) w pomieszczeniach: H4.05; H4.06; H4.07; H4.08; H4.20; H4.21; H4.22; H4.23 H4.24 (9 pokoi hotelowych), napięcie elektrozaczepu Un=12V. Elektrozaczep powinien mieć funkcję umożliwiającą docelowo w przyszłości kontrolę obecności Gościa w pokoju,
5) skrzydło drzwiowe musi być pełne, płaskie, pokryte okleiną CPL o grubości minimum 0,7 mm,
6) grubość skrzydła musi wynosić minimum 50 mm,
7) poszycie skrzydła będzie stanowiła płyta HDF lub płyta wiórowa, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiają-cym (kolory zbliżone do kolorów drewna),
8) drzwi powinny być wypełnione wkładem dźwiękoizolacyjnym i ognioodpornym,
9) drzwi muszą posiadać odporność ogniową minimum EI30, potwierdzoną stosownymi atestami i certyfikatami,
10) drzwi powinny być wyposażone w uszczelkę progową samoopadającą,
11) izolacja akustyczna drzwi musi wynosić minimum Rw=37 DB oraz musi zostać potwierdzona odpowiednimi certyfikatami/atestami,
12) drzwi muszą być dymoszczelne
13) wymaganie wytrzymałościowe dla drzwi – minimum 4 klasa wytrzymałości mechanicznej lub wyższa,
14) do drzwi muszą zostać wystawione stosowne certyfikaty (w operacie kolaudacyjnym) i atesty,
15) Zamawiający nie dopuszcza w drzwiach wejściowych do pokoi podcięcia wentylacyjnego,
III. Pozostałe wymagania dotyczące 2 (dwojga) drzwi do pomieszczeń technicznych H4.01 i H4.03:
1) rodzaj drzwi – drzwi przylgowe, w tym 1 szt. drzwi prawych i 1 szt. drzwi lewych, wszystkie otwierane do środka pomieszczenia technicznego,
2) ościeżnica metalowa, regulowana, z blachy minimum 1,5 mm malowanej proszkowo, wzmocnionej pod samozamykacz, dyblowanej, obejmującej mur grubości 180 mm, kolor - ciemny szary,
3) wymiary drzwi – obecnie zamontowane drzwi przylgowe mają następujące wymiary 90 x 220 cm,
4) skrzydło drzwiowe musi być pełne, płaskie, pokryte okleiną CPL o grubości minimum 0,7 mm,
5) grubość skrzydła musi wynosić minimum 40 mm,
6) poszycie skrzydła będzie stanowiła płyta HDF lub płyta wiórowa, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym (kolory zbliżone do kolorów drewna),
7) drzwi powinny być wypełnione wkładem dźwiękoizolacyjnym i ognioodpornym,
8) drzwi muszą posiadać odporność ogniową minimum EI30, potwierdzoną stosownymi atestami i certyfikatami,
9) drzwi powinny być wyposażone w uszczelkę progową samoopadającą,
10) drzwi muszą być dymoszczelne,
11) wymaganie wytrzymałościowe dla drzwi – minimum 4 klasa wytrzymałości mechanicznej lub wyższa,
12) do drzwi muszą zostać wystawione stosowne certyfikaty (w operacie kolaudacyjnym) i atesty,
13) Zamawiający nie dopuszcza w drzwiach wejściowych do pomieszczeń technicznych podcięcia wentylacyjnego,
IV. Po osadzeniu każdej z ościeżnic, ściany w obrębie ich montażu muszą zostać przygotowane w sposób umożliwiający ich późniejsze pomalowanie bez dodatkowych obróbek.
V. Przedmiot zamówienia obejmuje pełen zakres robót , które Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać Zamawiającemu, zgodnie z SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
VI. Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do dokonania własnych pomiarów drzwi i ościeżnic.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90372,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90372,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TB-System Tomasz Piksa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141477664
7.3.3) Ulica: Browarowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kamienna Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90372,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-01INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa fabrycznie nowego rębaka do zrębkowania gałęzi dla Zakładu Utrzymania Miasta Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Przebudowa obiektu mostowego nr JNI 01013269 w ciągu drogi powiatowej nr 3367 D w km 11+720 miejscowości Grzędy, gm. Czarny Bór
- Odbudowa fragmentu ogrodzenia kamiennego na terenie Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu przy ul. Paderewskiego 10
- Dostawa ramienia hydraulicznego oraz trzech głowic specjalistycznych do poszczególnych zadań działu Utrzymania Miasta w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych .
- Dostarczenie i nasadzenie przez Wykonawcę drzew i bylin wraz z pielęgnacją
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Rudnie
- Dostawa i wymiana okien w budynku Sądu Rejonowego w Golubiu - Dobrzyniu ul. Kościelna 23
- Podwyższenie standardów efektywności energetycznej w budynku remizy strażackiej w Grąblewie
- Remont budynku szkoły wraz z remontem pomieszczeń po powodzi. Utworzenie żłobka gminnego w Kamieńcu Ząbkowickim.
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnej Leśnictw Żory, Kłokocin na działce nr 1211 w miejscowości Szczejkowice
- Remont dwóch sal sportowych wraz z zapleczem szatniowo- sanitarnym w Szkole Podstawowej w Jabłonnie Lackiej
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.