Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00134665/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji wielobranżowej budynku Społecznej Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Grunwaldzkiej 154 w Poznaniu (w podziale na 3 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji wielobranżowej budynku Społecznej Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Grunwaldzkiej 154 w Poznaniu (w podziale na 3 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-192b5e68-f422-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134665/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.201.41.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 463414,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji wielobranżowej budynku szkoły Społecznej Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Grunwaldzkiej 154 w Poznaniu w podziale na części - dot. części 1 - Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w sali gimnastycznej wraz z robotami towarzyszącymi.
Przedmiot zamówienia obejmuje dla każdej Części wykonanie w szczególności:
1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu technicznego (w rozumieniu art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm., zwanej dalej Prawem budowlanym oraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu technicznego), zwanych dalej Dokumentacją,
2) uzyskanie na podstawie Projektu Technicznego, o którym mowa w pkt 1 powyżej, ostatecznego zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w oparciu o przepis art. 30 ust. 6 Prawa Budowlanego,
3) pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych Dokumentacją, zwanym dalej Nadzorem autorskim,
4) realizacja modernizacji objętej Dokumentacją oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 58599,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji wielobranżowej budynku szkoły Społecznej Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Grunwaldzkiej 154 w Poznaniu w podziale na części - dot. części 2 - Zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej oraz montaż rolet zewnętrznych.Przedmiot zamówienia obejmuje dla każdej Części wykonanie w szczególności:
1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu technicznego (w rozumieniu art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm., zwanej dalej Prawem budowlanym oraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu technicznego), zwanych dalej Dokumentacją,
2) uzyskanie na podstawie Projektu Technicznego, o którym mowa w pkt 1 powyżej, ostatecznego zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w oparciu o przepis art. 30 ust. 6 Prawa Budowlanego,
3) pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych Dokumentacją, zwanym dalej Nadzorem autorskim,
4) realizacja modernizacji objętej Dokumentacją oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 351065,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji wielobranżowej budynku szkoły Społecznej Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Grunwaldzkiej 154 w Poznaniu w podziale na części - dot. części 3 - Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw.Przedmiot zamówienia obejmuje dla każdej Części wykonanie w szczególności:
1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu technicznego (w rozumieniu art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm., zwanej dalej Prawem budowlanym oraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu technicznego), zwanych dalej Dokumentacją,
2) uzyskanie na podstawie Projektu Technicznego, o którym mowa w pkt 1 powyżej, ostatecznego zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w oparciu o przepis art. 30 ust. 6 Prawa Budowlanego,
3) pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych Dokumentacją, zwanym dalej Nadzorem autorskim,
4) realizacja modernizacji objętej Dokumentacją oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 69410,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Na sfinansowanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę:
67 650,00 zł brutto
Cena najkorzystniejszej oferty wynosi:
76 875,00 zł brutto
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76875,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76875,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408464,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408464,46 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145435,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145435,20 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Poznaniu.
- Sukcesywna dostawa sprzętu oraz środków kontrastowych dla pracowni diagnostyki obrazowej Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych w Pracowni Konserwacji Sztuki Użytkowej w Kuchni Królewskiej Muzeum Sztuk Użytkowych w Zamku Królewskim w Poznaniu, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu, etap II
- "Wymiana stolarki w lokalach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 7 części"
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Przebudowa chodnika w ul. Św. Rocha w Poznaniu po stronie północnej na odcinku od ul. Serafitek do ul. Jana Pawła II wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego "Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych w Mieście (...)"
- "Remont drogi gminnej nr 103010 Mały Buczek, gm. Lipka"
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Remont sieci wodociągowej pomiędzy ujęciem wody W2 w Kacicach i W3 w Miłocicach w gminie Słomniki
- Remont sieci wodociągowej pomiędzy ujęciem wody W2 w Kacicach i W3 w Miłocicach w gminie Słomniki
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.