Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00173528/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
- 2025/BZP 00183852/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie: Remont pomieszczeń w budynku nr 25 w kompleksie wojskowym w Zamościu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w zakresie: Remont pomieszczeń w budynku nr 25 w kompleksie wojskowym w Zamościu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32e6d15c-2fc8-424c-a5a8-39ceee0dece8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108858/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 K-836 Remont pomieszczeń bud. nr 25 w Zamościu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173528
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/17/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 764205,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest roboty budowlane w zakresie: Remont pomieszczeń w budynku nr 25 w kompleksie wojskowym w Zamościu. Nr sprawy ZP/TP/17/2025.
Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia:
Branża budowlana:
Wykonanie robót rozbiórkowych
Roboty ogólnobudowlane m.in.
Wykonanie ław fundamentowych pod ściany działowe;
Wykonanie ścian z bloczków betonowych oraz bloczków z betonu komórkowego;
Wykonanie żelbetowych płyt stropowych;
Remont posadzek m.in.
Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej grubości 5 mm;
Posadzka z paneli winylowych na przygotowanym podłożu;
Posadzka z wykładzin dywanowych;
Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej
Roboty wykończeniowe m.in.
Tynki wewnętrzne zwykłe kat.III;
Gładzie jednowarstwowe wewnętrzne;
Sufit podwieszany kasetonowy z wypełnieniem płytami sufitowymi kasetonowymi;
Licowanie ścian płytkami na klej;
Malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów;
Montaż wyposażenia stałego m.in.
Dostawa i montaż systemowych ścianek działowych LTT/HPL w sanitariatach;
Dostawa i montaż zabudowy meblowej w pomieszczeniu socjalnym;
Dostawa i montaż regałów przesuwnych archiwalnych - 5 szt.;
Roboty towarzyszące m.in.
Remont parapetów;
Montaż lady w oknie podawczym z aglomarmuru gr. 4cm i szerokości 70 cm;
Oklejenie folią mleczną okien - 22 okna;
Roboty zewnętrzne m.in.
Montaż krat okiennych;
Dwukrotne malowanie tynków zewnętrznych farbą emulsyjną z przetarciem tynku
z przygotowaniem powierzchni - glify okien;
Branża sanitarna
Prace demontażowe
Częściowy remont Instalacji kanalizacyjnej
Częściowy remont Instalacji wodociągowej
Montaż armatury, urządzęń
Roboty związane z wentylacją grawitacyjną
Częściowy remont instalacji C.O.
Branża elektryczna
Wymiana opraw oświetleniowych
Częściowy remont instalacji elektrycznej (po podziale pomieszczeń)
Wykonanie pomiarów instalacji
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) –– stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz.1465 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp.
1) Zamawiający wskazuje następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 95 ust 1 ustawy Pzp
a) Roboty budowlane:
- Roboty rozbiórkowe
- Roboty przygotowawcze
- Roboty wykończeniowe
- Roboty murarskie, malarskie
- Naprawa posadzek, tynków
- Montaż stolarki drzwiowej
b) Roboty sanitarne;
c) Roboty elektryczne;
Wymóg nie dotyczy osób, których wskazania Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust 1 , art. 438 ustawy Pzp.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 947100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1196222,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Bartłomiej Grabarczuk Usługi Budowlane „EFEKT”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922 263 95 59
7.3.3) Ulica: Borowina Sitaniecka 3 o
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Zamościu przy ul. Kamiennej 4
- "ZAKUP ZESTAWU NARZĘDZI HYDRAULICZNYCH" DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZAMOŚCIU.
- Remont nawierzchni placu w kompleksie wojskowym przy ul. Lubelskiej 168 w Chełmie.
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Dostawa aparatury okulistycznej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej budowy ulicy Myśliwskiej w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Rudnie
- Przebudowa placu przy pomniku 15. Pułku Ułanów Poznańskich przy ul. Ludgardy w Poznaniu
- Wymiana okładzin schodów zewnętrznych w budynku siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni przy ul. Curie-Skłodowskiej 19
- REMONT ŁAZIENEK W SYPIALNIACH GRUP 1, 2, 3, 4 INTERNATU OKRĘGOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W MROZACH
- Kompleksowa rewitalizacja Muszli Koncertowej z 1890 roku w Parku Zdrojowym w Szczawnie-Zdroju
- REMONT BUDYNKU NR 10 (MAGAZYN) W KNW PRZY UL.KRÓLEWIECKIEJ 169 W ELBLĄGU -II ETAP
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.