Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00151851/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
- 2025/BZP 00161586/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa zachodniopomorskiego z podziałem na 7 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzdw@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10786381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa zachodniopomorskiego z podziałem na 7 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59ca08bc-6c8c-43d9-b6c0-d8249f300ca2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZDW-6.3810.31.2025.8.3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 678957,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa zachodniopomorskiego z podziałem na 7 zadań. Zadanie nr 1 - RDW Białogard2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, wykazie odcinków pomiarowych, formularzach cenowych oraz projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712700-0 - Usługi kontroli ruchu
4.5.5.) Wartość części: 124007,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa zachodniopomorskiego z podziałem na 7 zadań. Zadanie nr 2 - RDW Chojna2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, wykazie odcinków pomiarowych, formularzach cenowych oraz projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712700-0 - Usługi kontroli ruchu
4.5.5.) Wartość części: 95847,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa zachodniopomorskiego z podziałem na 7 zadań. Zadanie nr 3 - RDW Drawsko Pomorskie.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, wykazie odcinków pomiarowych, formularzach cenowych oraz projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712700-0 - Usługi kontroli ruchu
4.5.5.) Wartość części: 82516,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa zachodniopomorskiego z podziałem na 7 zadań. Zadanie nr 4 - RDW Gryfice.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, wykazie odcinków pomiarowych, formularzach cenowych oraz projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712700-0 - Usługi kontroli ruchu
4.5.5.) Wartość części: 107387,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa zachodniopomorskiego z podziałem na 7 zadań. Zadanie nr 5 - RDW Koszalin.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, wykazie odcinków pomiarowych, formularzach cenowych oraz projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712700-0 - Usługi kontroli ruchu
4.5.5.) Wartość części: 100530,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa zachodniopomorskiego z podziałem na 7 zadań. Zadanie nr 6 - RDW Pyrzyce2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, wykazie odcinków pomiarowych, formularzach cenowych oraz projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712700-0 - Usługi kontroli ruchu
4.5.5.) Wartość części: 96637,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa zachodniopomorskiego z podziałem na 7 zadań. Zadanie nr 7 - RDW Stargard2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, wykazie odcinków pomiarowych, formularzach cenowych oraz projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712700-0 - Usługi kontroli ruchu
4.5.5.) Wartość części: 71243,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117066,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157489,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117066,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Scanlaser - Pracownia Badań i Technik Pomiarowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793089675
7.3.3) Ulica: Lwowska 199a/113
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SCANLASER-PRACOWNIA BADAŃ I TECHNIK POMIAROWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SCANLASER-PRACOWNIA BADAŃ I TECHNIK POMIAROWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117066,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 263 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122482,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122482,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122482,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Elektronika i Telematyka Drogowa Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ELBAS Gabriel Słodkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862900384
7.3.3) Ulica: Wagonowa 14-18
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-609
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRONIKA I TELEMATYKA DROGOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRONIKA I TELEMATYKA DROGOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122482,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 263 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99556,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99556,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99556,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Elektronika i Telematyka Drogowa Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ELBAS Gabriel Słodkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862900384
7.3.3) Ulica: Wagonowa 14-18
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-609
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRONIKA I TELEMATYKA DROGOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRONIKA I TELEMATYKA DROGOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99556,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 263 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190839,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190839,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190839,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Elektronika i Telematyka Drogowa Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ELBAS Gabriel Słodkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862900384
7.3.3) Ulica: Wagonowa 14-18
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-609
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRONIKA I TELEMATYKA DROGOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRONIKA I TELEMATYKA DROGOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190839,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 263 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121290,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121290,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121290,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Elektronika i Telematyka Drogowa Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ELBAS Gabriel Słodkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862900384
7.3.3) Ulica: Wagonowa 14-18
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-609
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRONIKA I TELEMATYKA DROGOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRONIKA I TELEMATYKA DROGOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121290,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 263 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116592,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116592,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116592,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Elektronika i Telematyka Drogowa Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ELBAS Gabriel Słodkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862900384
7.3.3) Ulica: Wagonowa 14-18
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-609
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRONIKA I TELEMATYKA DROGOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRONIKA I TELEMATYKA DROGOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116592,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 263 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85954,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85954,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85954,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Elektronika i Telematyka Drogowa Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ELBAS Gabriel Słodkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862900384
7.3.3) Ulica: Wagonowa 14-18
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-609
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRONIKA I TELEMATYKA DROGOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRONIKA I TELEMATYKA DROGOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85954,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 263 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Opatrunki specjalistyczne dla pacjentów z EB
- Przebudowa chodników w ciągu DW 106 m. Parlino, m. Nowogard ul. Kościuszki, w ciągu DW 147 m. Gostomin
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnego użytkowania w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Usługi serwisu pogwarancyjnego inst. klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i klimatyzatorów oraz przeglądów gwarancyjnych klimatyzatorów w Oddziale ZUS w Koszalinie i w podległych Inspektoratach - 2 części
- "Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby KOWR OT w Koszalinie - PO RAZ DRUGI"
- Dostawa ciągnika siodłowego wraz z naczepą przystosowanych do egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania w zakresie kategorii C+E prawa jazdy dla ZORD w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.