eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec,,Modernizacja obiektów zabytkowych w miejscowości Potulice i Rgielsko, Gmina Wągrowiec"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Modernizacja obiektów zabytkowych w miejscowości Potulice i Rgielsko, Gmina Wągrowiec”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cysterska 22

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672680800

1.5.8.) Numer faksu: 672680803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Modernizacja obiektów zabytkowych w miejscowości Potulice i Rgielsko, Gmina Wągrowiec”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5855dc23-e4da-4fa9-96bc-f396247eb531

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024341/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja obiektów zabytkowych w miejscowości Potulice i Rgielsko, Gmina Wągrowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145369

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.6.2025.FZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miejsce realizacji zamówienia:
1) Zadanie Nr 1 ,,Modernizacja obiektu zabytkowego w miejscowości Potulice, Gmina Wągrowiec”:
Gmina Wągrowiec
Powiat Wągrowiecki
Województwo Wielkopolskie
Potulice 1
62-112 Runowo
Działka o numerze ewidencyjnym: 192
Obręb ewidencyjny Potulice
2) Zadanie Nr 2 ,,Modernizacja obiektu zabytkowego w miejscowości Rgielsko, Gmina Wągrowiec”:
Gmina Wągrowiec
Powiat Wągrowiecki
Województwo Wielkopolskie
Rgielsko 7
62-100 Wągrowiec
Działki o numerze ewidencyjnym: 178
Obręb ewidencyjny Rgielsko
Zakres robót.
Zadanie Nr 1 ,,Modernizacja obiektu zabytkowego w miejscowości Potulice, Gmina Wągrowiec”.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektu zabytkowego w miejscowości Potulice, Gmina Wągrowiec w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.

W ramach zamówienia należy wykonać:

1) dokumentację projektową tj. w szczególności:
- sporządzić aktualną mapę do celów projektowych obejmującą swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia,
- wykonać koncepcję funkcjonalno - użytkową oraz zagospodarowania terenu i uzgodnić ją z Zamawiającym,
- wykonać kompletny projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno - budowlany, zawierający wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody, pozwolenia,
- wykonać kompletny projekt techniczny w branżach: budowlanej, konstrukcyjnej,
- uzyskać pozwolenie na budowę w wymaganym zakresie,
- wykonać inne dokumenty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy,
- zrealizować zamierzenie budowlane zgodnie z opracowaną dokumentacją.

2) roboty budowlane objęte dokumentacją projektową tj. w szczególności:

A) Modernizacja pokrycia dachowego budynku użyteczności publicznej pełniącego funkcję oświatową i mieszkaniową (mieszkania komunalne). Obiekt wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków.
Planuje się wykonać modernizację poszycia dachowego - powierzchnia dachu ok. 400 m2 (+-20%), w tym:
funkcja budynku:
• oświatowa stanowi 56,54 % budynku – przedszkole - Filia Szkoły Podstawowej w Żelicach – stawka podatku VAT 23%,
• mieszkaniowa stanowi 43,46 % budynku – komunalna – stawka podatku VAT 8%.
W ramach modernizacji planuje się demontaż istniejącego pokrycia dachowego z eternitu wraz z jego utylizacją. Istniejącą konstrukcję drewnianą należy oczyścić i zaimpregnować. Zakres obejmuje również oczyszczenie krokwi, płatwi, słupów, mieczy, zastrzałów i kleszczy. Impregnację należy wykonać preparatem ogniochronnym, grzybochronnym, pleśnichronnym i owadochronnym. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki modułowej wraz z systemowymi obróbkami blacharskimi z blachy powlekanej. W ramach zamówienia należy przewidzieć montaż membrany oraz wymianę lub montaż łat oraz kontrłat uszkodzonych w ilości 30% (+ -5%). Należy przewidzieć również wymianę orynnowania oraz wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich. Przewidzieć należy wszelkie roboty towarzyszące i tymczasowe oraz wszelkie niezbędne roboty budowlane oraz murarskie.
B) Zagospodarowanie terenu
W ramach zagospodarowania należy przewidzieć odtworzenie terenów zielonych po zakończeniu prac.

Zadanie Nr 2 ,,Modernizacja obiektu zabytkowego w miejscowości Rgielsko, Gmina Wągrowiec”.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektu zabytkowego w miejscowości Rgielsko, Gmina Wągrowiec w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.

W ramach zamówienia należy wykonać:

1) dokumentację projektową tj. w szczególności:
- sporządzić aktualną mapę do celów projektowych obejmującą swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia,
- wykonać koncepcję funkcjonalno - użytkową oraz zagospodarowania terenu i uzgodnić ją z Zamawiającym,
- wykonać kompletny projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno - budowlany, zawierający wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody, pozwolenia,
- wykonać kompletny projekt techniczny w branżach: budowlanej, konstrukcyjnej,
- uzyskać pozwolenie na budowę w wymaganym zakresie,
- wykonać inne dokumenty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy,
- zrealizować zamierzenie budowlane zgodnie z opracowaną dokumentacją.

2) roboty budowlane objęte dokumentacją projektową tj. w szczególności:

A) Modernizacja pokrycia dachowego budynku użyteczności publicznej pełniącego funkcję mieszkaniową (mieszkania komunalne). Obiekt wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków.
Planuje się wykonać modernizację poszycia dachowego - powierzchnia dachu ok. 350 m2 (+-20%). W ramach modernizacji planuje się demontaż więźby dachowej i pokrycia dachowego z papy. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie nowej więźby dachowej wraz z pokryciem dachowym z blachy trapezowej. Należy przewidzieć wymianę orynnowania oraz wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich. Ponadto przewidzieć należy przemurowanie dwóch spękanych kominów oraz wykonanie włazów dachowych. Przewidzieć należy wszelkie roboty towarzyszące i tymczasowe oraz wszelkie niezbędne roboty budowlane oraz murarskie.

B) Zagospodarowanie terenu
W ramach zagospodarowania należy przewidzieć odtworzenie terenów zielonych po zakończeniu prac.

3) Wymagania dotyczące spełnienia podczas projektowania i realizacji zamówienia aspektów społecznych: aspekty społeczne – zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, w okolicznościach o których mowa w art.95 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje znajdują się w Dziale VI SWZ.

WAŻNE!
- szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają Programy Funkcjonalno-użytkowe, które są załącznikiem do SWZ (Załącznik nr 10).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420251,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571307,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420251,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRINGO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7662006442

7.3.3) Ulica: Lipowa 29A

7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 62-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420251,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.