Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00155531/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
- 2025/BZP 00159884/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch samochodów osobowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Piastowski 4 a
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-012
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52/320 24 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@bydgoszcz.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bydgoszcz.pip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76920fb3-1740-4f92-9260-a2d1ab40ce3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Organ nadzoru nad warunkami pracy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nadzór nad warunkami pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dwóch samochodów osobowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76920fb3-1740-4f92-9260-a2d1ab40ce3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00117206/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa dwóch samochodów osobowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155531
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BG-POR-A.213.44.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276097,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jednego samochodu osobowego typu sedan do Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy, wyprodukowanego w 2025 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a do SWZ. Do samochodu należy dołączyć dwa komplety kluczyków, kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną wraz z listą punktów serwisowych na terenie całego kraju. Samochód musi posiadać odpowiednią homologację dopuszczającą do ruchu drogowego na terenie Polski, być wolny od wad w szczególności konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 199800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jednego samochodu osobowego typu kombi do Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy, wyprodukowanego w 2025 roku - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2b do SWZ. Do samochodu należy dołączyć dwa komplety kluczyków, kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną wraz z listą punktów serwisowych na terenie całego kraju. Samochód musi posiadać odpowiednią homologację dopuszczającą do ruchu drogowego na terenie Polski, być wolny od wad w szczególności konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 139800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196755 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "CZAJKA-AUTO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276619240
7.3.3) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 66D
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118352 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "CZAJKA-AUTO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276619240
7.3.3) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 66D
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Adaptacja pomieszczenia Ogrodu Zimowego na potrzeby Centrum Onkologii w Bydgoszczy
- Dostawa sterylizatora gazowego
- Przegląd i naprawa obmurza w kotłach w ZTPOK ProNatura w Bydgoszczy
- Remont pawilonu mieszkalnego C Aresztu Śledczego w Bydgoszczy
- Dostawa gazów medycznych, technicznych i specjalnych, powietrza medycznego syntetycznego do krioterapii, dzierżawę butli, zbiornika na ciekły azot oraz zbiornika na powietrze medyczne syntetyczne
- Odnowa nawierzchni DW Nr 241 na odc. Sępólno - Świdwie od km 29+610 do km 32+610 dł. 3,000 km
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojazdu przeznaczonego do prowadzenia kontroli wraz z zakupem i instalacją punktu ładowania
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu brygadowego o dmc do 3,5t - wywrotka z podwójną kabiną
- Zakup samochodu przystosowanego do transportu osób z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Rychtal
- dostawa na potrzeby Urzędu Miasta Lublin trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych, w tym dwóch samochodów osobowych, 5 osobowych, rodzaj nadwozia sedan, o napędzie benzynowym oraz jednego ......
- Zakup samochodu elektrycznego wraz z ładowarką na potrzeby Straży Miejskiej w Szczecinku
- Zakup i dostawa samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.