Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128955/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00147016/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie drenażu wokół nowej części Szkoły w Zalesiu Górnym - etap 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6d6fc1e-be60-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie drenażu wokół nowej części Szkoły w Zalesiu Górnym - etap 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6d6fc1e-be60-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063936/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonanie drenażu wokół nowej części szkoły w Zalesiu Górnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Spr. 23/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia (tożsamym z Przedmiotem Umowy) jest:
Wykonanie drenażu wokół nowej części szkoły w Zalesiu Górnym – etap 1
2. Celem Zamówienia jest:
Zabezpieczenie nowej części Szkoły podstawowej w Zalesiu Górnym przy ul. Sarenki 20 gm. Piaseczno poprzez wykonanie instalacji drenażowej wraz z robotami towarzyszącymi.
3. Opis zadania
Poniższe zadanie obejmuje następujący zakres:
3.1. Budowa instalacji drenażowej w skład której wchodzą:
• poziome ciągi odwadniające
• studnie rewizyjne
• studnie połączeniowe
• zbiornik retencyjny wody deszczowej
• studnia z pompami do przetłaczania wody drenażowej wraz z niezbędnymi, opisanymi w dokumentacji robotami elektrycznymi
3.2. Wykonanie studni odwadniającej (studnia o wymiarach wewnętrznych 60x60cm i głębokości 80cm wykonana zostanie jako studnia prefabrykowana ze stali nierdzewnej z kołnierzem zgrzanym do warstwy hydro-izolacji posadzki, wraz z dostawą pompy i połączniem do instalacji elektrycznej i kanalizacyjnej oraz wykonaniem niezbędnych parz wykończeniowych)
3.3. W ramach budowy instalacji kanalizacji drenażowej przewiduje się wykonanie lokalnych napraw izolacji przeciwwilgociowej poprzez wykonanie nowej izolacji pionowej ścian fundamentowych oraz izolacji poziomej ław fundamentowych.
3.4. W miejscach, gdzie wykonanie renowacji warstw izolacyjnych od strony zewnętrznej muru jest niemożliwe, z uwagi na kolidujące elementy istniejące budynku - takie jak biegi i spoczniki przylegających klatek schodowych, przewiduje się wykonanie zabezpieczenia przeciwwilgociowego poprzez hydrofobizację muru poprzez nasączenie kapilarne iniektem hydrofobowym metodą grawitacyjną na całej wysokości ściany piwnic.
3.5. Wykonanie Izolacji poziomej wszystkich oznaczonych w zakresie ścian zewnętrznych oraz ścian wewnętrznych - Niezależnie od wykonania prac naprawczych w zakresie izolacji pionowych zewnętrznych wszystkie naprawiane ściany zostaną wyposażone w dodatkową izolację przeciwwilgociową poziomą. Dotyczy to zarówno ścian zewnętrzny, jak również oznaczonych fragmentów ścian wewnętrznych
II. Zakres rzeczowy robót do realizacji
1. Roboty zewnętrzne:
1.1. Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej na odcinku St I – St R – ZB
1.2. Wykonanie zbiornika wody deszczowej ZB wraz z wyposażeniem (m.in. pompownia P2 wraz z zasilaniem i sterowaniem)
1.3. Wykonanie kanalizacji drenażowej od studni St3A (wraz z jej wykonaniem) do pompowni P1 oraz od studni St4 (wraz z jej wykonaniem) do pompowni P1
1.4. Wykonanie pompowni P1 wraz z zasilaniem i sterowaniem
1.5. Wykonanie odcinka tłocznego P1 – ZB
2. Roboty wewnętrzne
Wykonanie studni odwadniającej wraz z kompletem prac instalacyjno wykończeniowych
3. Roboty elektryczne
Wykonanie instalacji elektrycznych studni odwadniającej oraz drenażu ( w tym m.in.: okablowania, rozdzielnic wraz z kompletem prac wykończeniowych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przetarg został unieważniony na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, tj. firmy INS-BUD Kamil Przybyś, Kiedrzyn 56, 26-634 Gózd przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 403 586,00 zł brutto, a oferta najkorzystniejsza wynosi 762 247,00 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.