eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zelów › MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W ZELOWIE



Ogłoszenie z dnia 2023-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W ZELOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Zelów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 6341000

1.5.8.) Numer faksu: 44 6341341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f519c164-bbf9-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W ZELOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f519c164-bbf9-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042843/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja SUW Zelów - poprawa jakości życia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125702

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4997424,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa ujęcia i stacji wodociągowej w Zelowie (w formule zaprojektuj i wybuduj) w zakresie opracowania dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi decyzjami i uzgodnieniami oraz realizacja rozbudowy i przebudowy wg opracowanej dokumentacji projektowej.
W ujęciu ogólnym zamówienie obejmuje:
• wykonanie i zatwierdzenie projektu badań hydrogeologicznych wraz z decyzją środowiskową dla wykonania studni ujęć wody, pracujących jako studnie awaryjne w ramach zatwierdzonych zasobów wody,
• uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie studni ujęcia wody,
• wykonanie pompowania próbnego i ustalenie wydajności studni,
• zatwierdzenie wydajności ujęć w ramach zatwierdzonych zasobów wody,
• pozyskanie map do celów projektowych,
• wykonanie opinii o warunkach gruntowo - wodnych,
• sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń.
- zakres projektu:
a) część technologiczna i instalacyjna w tym badania technologiczne wody
b) zagospodarowanie terenu stacji wodociągowej i ujęć wody
c) część budowlana
d) część elektryczna - rozbudowa i przebudowa
e) automatyka i sterowanie
f) utwardzenie terenu oraz jego ukształtowanie
• sporządzenie projektów wykonawczych,
• wykonanie robót budowlanych wraz z wszelkimi dostawami na podstawie powyższych projektów,
• przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla sieci i obiektów, przygotowanie dokumentów, związanych z oddaniem wybudowanych sieci i obiektów w użytkowanie,
• wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
• Wykonawca uzyska wszelkie dokumenty, uzgodnienia, badania, decyzje i pozwolenia umożliwiające wykonanie użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem.
• Wykonawca w ramach zadania zaprojektuje i wykona również prace towarzyszące, które będą konieczne do prawidłowego funkcjonowania obiektu i pracy wszystkich urządzeń (instalacje, rozdzielnie, zabezpieczenia, itp.)
• Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania istniejącej automatyki lub zainstalowania nowej z uwzględnieniem cyklu uzdatniania, pracy pomp, studni i urządzeń.
• Urządzenia z rozbiórki, które będą się nadawały do użytkowania, o które wystąpi użytkownik obiektu, stanowią własność Zamawiającego, a Wykonawca przekaże je nieodpłatnie we wskazane miejsce.
• Wykonawca w ramach opracowania projektowego i zakresu robót, zamontuje na obiekcie instalację fotowoltaiczną na potrzeby urządzeń wraz z niezbędnymi instalacjami.
• Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości dostaw i uzdatniania wody Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości dostaw uzdatnionej wody mieszkańcom przez cały okres objęty umową, w szczególności na czas robót lub w przypadku awarii stacji zapewni tymczasową stację uzdatniania wody. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest do naprawy lub wymiany urządzeń znajdujących się w objętym zamówieniem obiekcie Stacji Uzdatniania Wody, które w trakcie obowiązywania umowy ulegną uszkodzeniu lub awarii. Zamawiający zwraca uwagę na zły stan techniczny filtra odżelaziacza.
• Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (OC) w wysokości 1.000.000,00 zł.


2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w:
- Projekcie umowy – załącznik do SWZ,
- Programie Funkcjonalno – Użytkowym – załącznik do SWZ.

Stacja wodociągowa w Zelowie jest obiektem istniejącym.
Lokalizacja stacji wodociągowej ul. Dzielna 87 Zelów działki Nr 141/1, 142/1, 144/1 Obr. 12 Zelów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45247270-3 - Budowa zbiorników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13297530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13297530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13297530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "SANEL" Zaniewicz Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7690500728

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 18

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

W zakresie robót budowlano-technologicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13297530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.