Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00189055/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.:„Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka”POSTĘPOWANIE V
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA DĄBRÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 5
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Dąbrówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-116
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2031e37-1d8c-4799-9ae7-69348c4a0bc61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.:„Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka”POSTĘPOWANIE V2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2031e37-1d8c-4799-9ae7-69348c4a0bc6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036894/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.: „Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Eurpejskie dla pomorza 2021 - 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189055
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46894,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz dostawą i montażem wyposażenia pracowni językowych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka.
2.W ramach dostawy wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do dwóch szkół z terenu gminy Czarna Dąbrówka, zgodnie z informacją wskazaną w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ tj. do:
a) Szkoły Podstawowej im. Gryfa Pomorskiego w Rokitach – pracownia 24 stanowiskowa;
b) Szkoły Podstawowej w Jasieniu – pracownia 16 stanowiskowa.
4) Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ dalej zwany „OPZ”.
3.Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w bezpiecznych technologiach, sprawny technicznie, spełniać wymagania określone w OPZ, spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, zostać dostarczony wraz z certyfikatami, licencjami, deklaracjami zgodności CE, kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami w języku polskim. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w oryginalnych opakowaniach producenta, na których widoczne będzie logo i nazwa producenta, opis zawartości i numer katalogowy
4. Szczegółowy opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia
umowy: Wzór umowy załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32342100-3 - Słuchawki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
39160000-1 - Meble szkolne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48620000-0 - Systemy operacyjne
48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie fatyczne:W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 22.04.2025 r. do godz 10:00, do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta:
Oferta Wykonawcy TRONUS POLSKA Sp. z o.o. ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa NIP 527-268-01-41, która podlega odrzuceniu na podstawie art 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP.
Zgodnie zaś z art. 255 pkt 2 ustawy PZP “Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu; (…)”.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art 255 pkt 2) ustawy PZP “Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu; (…)”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni ZSS w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik" - I
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Firlej"
- Dostawa oprogramowania inżynieryjnego QT Designer.
- Doposażenie specjalistycznych pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
- Odnowienie usług asysty technicznej dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania ORACLE STANDARD EDITION 2 CPU PERPETUAL
- "Wzmocnienie i rozwój bazy edukacyjnej w gminie Wojaszówka" - DOSTAWY
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.