Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00167422/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00173184/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-02
- 2025/BZP 00177644/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu służbowego dla Straży Miejskiej w Brodnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Brodnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118371
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kamionka 23
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umb@brodnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brodnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93a16714-bd25-4b8e-88cb-49b4e85d9ab31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu służbowego dla Straży Miejskiej w Brodnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93a16714-bd25-4b8e-88cb-49b4e85d9ab3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038981/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu służbowego wraz z wyposażeniem dla straży miejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167422
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SM. 271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu 7 miejscowego przystosowanego do przewozu osób ujętych.
1.1. Warunki eksploatacji pojazdu:
Zakłada się:
1) wykorzystywanie pojazdu we wszystkich porach roku, doby oraz w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej,
2) wykorzystywanie pojazdu w jeździe po drogach twardych oraz gruntowych,
3) pojazd spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2024.1251 ze zm.),
4) naprawy pojazdu w autoryzowanych stacjach obsługowo - naprawczych dostawcy,
5) sposób konstrukcji pojazdu musi uwzględniać fakt, że osoby zatrzymane przewożone pojazdem mogą zachowywać się w jego wnętrzu w sposób agresywny, atakować funkcjonariuszy, próbować samookaleczyć się, podejmować próby ucieczki z pojazdu, niszczyć, dewastować lub zanieczyszczać jego wnętrze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Plichta Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-238-13-36
7.3.3) Ulica: Gdańska 13c
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nazwa podwykonawcy: NT BROKERS
Zabudowa pojazdu do przewozu osób ujętych oraz instalacja urządzeń uprzywilejowanych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLICHTA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PLICHTA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samojezdnego pojazdu wielofunkcyjnego do prac komunalnych z funkcją zamiatarki chodnikowej oraz z funkcją myjącą powierzchni chodnikowych z osprzętem do zimowego ...
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania mieszkańców Gminy Brodnica w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica"
- PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 20- odcinek o dł. 543,00m"
- Dostawa soli drogowej i piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych.
- Zakup samochodu ciężarowego samowyładowczego, rębaka do gałęzi i suszarki powierzchniowej.
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 1 samochodu osobowego
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Łodzi.
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Powiatu Lidzbarskiego"
- Zakup samochodu do przewozu dzieci dla Gminnego Zarządu Oświaty
- Dostawa elektrycznego samochodu osobowego do przewożenia urządzeń do kontroli jakości powietrza w ramach realizacji projektu "Mazowsze bez smogu".
- Zakup samochodu osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Gniewkowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.