eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockWykonanie robót związanych z rozbudową ul. Ślusarskiego i Pułaskiego w ramach zadania budżetowego pn. "Rozbudowa dróg gminnych w Otwocku - etap VIII - ul. Ślusarskiego i Pułaskiego".



Ogłoszenie z dnia 2025-05-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót związanych z rozbudową ul. Ślusarskiego i Pułaskiego w ramach zadania budżetowego pn. „Rozbudowa dróg gminnych w Otwocku – etap VIII – ul. Ślusarskiego i Pułaskiego”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót związanych z rozbudową ul. Ślusarskiego i Pułaskiego w ramach zadania budżetowego pn. „Rozbudowa dróg gminnych w Otwocku – etap VIII – ul. Ślusarskiego i Pułaskiego”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-377b46d8-51d6-436d-890a-882864a6afc5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

w związku z wykonywaniem usług wynikających z umowy nr WIN/17/2024 z dnia 19.06.2024 r., zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: WZP.271.19.2024

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.08.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Opis Przedmiotu zamówienia:
4.1. Zakres robót: zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót:
1) wykonanie zatok postojowych z płyt ażurowych w ul. Ślusarskiego i Pułaskiego,
2) wykonanie chodnika przy MKS,
3) wykonanie chodnika przy ul. Sportowej,
4) zjazdy i dojście do furtki do działek 24, 25,
5) utwardzenie terenu pod śmietnik oraz dojście do TRAFO,
6) wykonania utwardzenia terenu z płyt ażurowych przy garażach w ul. Ślusarskiego,
7) poszerzenie chodnika w ul. Ślusarskiego do 1,80 m,
8) likwidacja zatoki postojowej w ul. Pułaskiego,
9) powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót, na 7 dni wcześniej, wszystkich właścicieli sieci, roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli właścicieli sieci.
10) zabezpieczenie terenu budowy/robót, sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót,
11) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
12) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac,
13) organizacja zaplecza budowy,
14) zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
15) ubezpieczenie budowy,
16) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,
17) wykonanie wszystkich innych prac w tym nie ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu
podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 532 202 91 24

7.3.3) Ulica: ul. Trakt Lubelski 1G

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 979899,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.