eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › DZP.26.50.2023 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 7 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DZP.26.50.2023 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 7 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DZP.26.50.2023 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 7 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da05d37f-c8a4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007969/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Rozbiórki budynków 4 etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146759

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.50.2026

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1049004,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: ul. Przędzalniana 79 i Umińskiego 14
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla nieruchomości przy:
Przędzalniana 79 opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki dla dwóch budynków:
- frontowego budynku mieszkalnego o konstrukcji tradycyjnej dwukondygnacyjnego, niepodpiwniczonego nieużytkowanego o numerze geodezyjnym 374 (kubatura ok. 477,60 m3),
- gospodarczego poprzecznej oficyny (komórki lokatorskie) o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego bez numeru geodezyjnego, nieużytkowanego, (kubatura ok. 60,00 m3),
zlokalizowanych na działce ewidencyjnej nr 45, obręb W-29, księga wieczysta LD1M/00001091/5, zgodnie z Zarządzeniem nr 2440/2022 z dnia 03.11.2022 r. Prezydenta Miasta Łodzi.
Umińskiego 14 opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki dla trzech budynków:
- frontowego budynku mieszkalnego dwukondygnacyjnego o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjnego z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczonego o numerze geodezyjnym 536 (kubatura ok. 741,60 m3
- budynku gospodarczego (komórki lokatorskie) o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego bez numeru geodezyjnego, nieużytkowego, (kubatura ok. 90,00m3)
- budynku gospodarczego (suchego WC) bez numeru geodezyjnego, (kubatura ok. 5,11 m3)
Zlokalizowanych na działce ewidencyjnej nr 62/49, obręb G-16, księga wieczysta LD1M/00264334/2, zgodnie z Zarządzeniem nr 2244/2022 z dnia 06.10.2022 r. Prezydenta Miasta Łodzi.
Łączna kubatura budynku ok. 746,80 m3
Wykonanie operatu geodezyjnego po wykonanej rozbiórce w/w budynków i przedłożenie go do uzgodnienia w ŁOG celem odnotowania rozbiórki.
Prace projektowe i wykonawcze należy wykonać zgodnie z Programami funkcjonalno – użytkowymi stanowiącymi załącznik nr 6 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 129814,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: ul. Złotno 20 i Gdańska 7
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla nieruchomości przy ul.:
Złotno 20 opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki dla dwóch budynków:
- frontowego budynku mieszkalnego o konstrukcji tradycyjnej jednokondygnacyjnego z poddaszem wykorzystywanym częściowo na cele mieszkalne, niepodpiwniczonego, nieużytkowanego o numerze geodezyjnym 936 (kubatura ok. 991,00 m3),
- budynku gospodarczego (WC suche) o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjnego.
Łączna kubatura budynków ok. 997,00 m3
zlokalizowanych na działce ewidencyjnej nr 486, obręb P-5, księga wieczysta LD1M/00048644/8, zgodnie z Zarządzeniem nr 2377/2022 z dnia 26.10.2022 r. Prezydenta Miasta Łodzi.
Gdańska 7 opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki nieużytkowanego budynku gospodarczego (komórki lokatorskie) o konstrukcji murowano-drewnianej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego nieużytkowanego o numerze geodezyjnym 159 Kubatura budynku ok. 55,00 m3
zlokalizowanych wzdłuż południowej granicy działki ewidencyjnej nr 65/2, obręb P-9, księga wieczysta LD1M/00002342/7, zgodnie z Zarządzeniem nr 2768/2022 z dnia 12.12.2022 r. Prezydenta Miasta Łodzi.
Wykonanie operatu geodezyjnego po wykonanej rozbiórce w/w budynków i przedłożenie go do uzgodnienia w ŁOG celem odnotowania rozbiórki.
Prace projektowe i wykonawcze należy wykonać zgodnie z Programami funkcjonalno - użytkowymi stanowiącymi załącznik nr 7 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 94191,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: ul. Narutowicza 30
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla trzech budynków:
- użytkowego o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego z poddaszem, niepodpiwniczonego o numerze geodezyjnym 2081, wzdłuż zachodniej granicy działki (o kubaturze ok. 772,00 m3);
- użytkowego o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego z poddaszem, niepodpiwniczonego o numerze geodezyjnym 2080 wzdłuż wschodniej granicy działki;
- gospodarczego o konstrukcji tradycyjnej jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego o numerze geodezyjnym 2082 wzdłuż wschodniej granicy działki,
(łączna kubatura w/w budynków o nr 2080 i nr 2082 ok. 600,00 m3);
Zlokalizowanych na działce ewidencyjnej nr 521/4, obręb S-1, księga wieczysta LD1M/00001409/8) zgodnie z Zarządzeniem nr 2326/2022 z dnia 20.10.2022 r. Prezydenta Miasta Łodzi.
Wykonanie operatu geodezyjnego po wykonanej rozbiórce w/w budynków i przedłożenie go do uzgodnienia w ŁOG celem odnotowania rozbiórki.
Prace projektowe i wykonawcze należy wykonać zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym stanowiącymi załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 126882,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: ul. Krakusa 32
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla czterech budynków:
- mieszkalnego (frontowego) o konstrukcji drewnianej, dwukondygnacyjnego z poddaszem użytkowym, niepodpiwniczonego;
- mieszkalnego (lewej oficyny) o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, (o wspólnym numerze geodezyjnym 392 dla budynku frontowego i lewej oficyny) o łącznej kubaturze w/w budynków ok. 1.100,00 m3;
- gospodarczego (lewej oficyny) o konstrukcji drewnianej (komórki lokatorskie) jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego o numerze geodezyjnym 393, kubatura budynku ok. 120,00 m3;
- gospodarczego (poprzecznej oficyny) o konstrukcji tradycyjnej jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego o numerze geodezyjnym 394, (pralnia) o kubaturze ok. 55,00 m3;
Zlokalizowanych na działce ewidencyjnej nr 135/1, obręb G-12, księga wieczysta LD1M/00012513/0) zgodnie z Zarządzeniem nr 1997/2022 z dnia 07.09.2022 r. Prezydenta Miasta Łodzi.
Wykonanie operatu geodezyjnego po wykonanej rozbiórce w/w budynków i przedłożenie go do uzgodnienia w ŁOG celem odnotowania rozbiórki.
Prace projektowe i wykonawcze należy wykonać zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym stanowiącymi załącznik nr 9 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 131490,90 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5: ul. Siedlecka 6
Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce dla dwóch budynków
I i II lewej oficyny, usytuowanych wzdłuż zachodniej granicy nieruchomości:
- gospodarczego o konstrukcji tradycyjnej jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego w którym zlokalizowane są komórki lokatorskie wraz z toaletą,
- gospodarczego o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, w którym znajdują się komórki lokatorskie,
zlokalizowanych na działce ewidencyjnej nr 170, obręb G-5, księga wieczysta LD1M/00096237/3)
Wykonanie operatu geodezyjnego po wykonanej rozbiórce w/w budynków i przedłożenie go do uzgodnienia w ŁOG celem odnotowania rozbiórki.
Roboty należy wykonać zgodnie z projektem rozbiórki opracowanym przez inż. Wacława Kłopeckiego (upr. nr ŁOD-R66-6SF-TC3) i decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-XIII.2307.2022 z dnia 07.12.2022 r. oraz zgodnie z kosztorysem nakładczym, STWIOR i ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i rozbiórkowych stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 51436,92 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6: ul. Zamenhofa 15
Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce dla:
dwóch budynków mieszkalnych (druga prawa oficyna i druga lewa oficyna) oraz dwóch budynków gospodarczych (poprzeczna oficyna i pierwsza lewa oficyna) położonych w Łodzi przy ul. Zamenhofa 15.
Zlokalizowanych na działce ewidencyjnej nr 150, obręb P-20
Wykonanie operatu geodezyjnego po wykonanej rozbiórce w/w budynków i przedłożenie go do uzgodnienia w ŁOG celem odnotowania rozbiórki.
Roboty należy wykonać zgodnie z projektem rozbiórki Wacława Kłopeckiego i decyzją rozbiórkową PMŁ nr DPRG-UA-XIV.1543.2022 z dnia 22.08.2022r. oraz zgodnie z kosztorysem nakładczym, STWIOR i ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i rozbiórkowych stanowiącymi załącznik nr 11 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 227229,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7: ul. Łagiewnicka 6
Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce dla trzech budynków użytkowych:
- poprzecznej oficyny o kubaturze 2.077,46 m3 o konstrukcji tradycyjnej, trzykondygnacyjnej,
- drugiej lewej oficyny o kubaturze 1.436,29 m3 o konstrukcji stalowej jednokondygnacyjnej,
- pierwszej lewej oficyny – garaże o kubaturze 137,16 m3 o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnej,
zlokalizowanych na działce ewidencyjnej nr 210, obręb B-47
Wykonanie operatu geodezyjnego po wykonanej rozbiórce w/w budynków i przedłożenie go do uzgodnienia w ŁOG celem odnotowania rozbiórki.
Roboty należy wykonać zgodnie z projektem rozbiórki inż. Tomasza Bobera i mgr inż. Huberta Romanowskiego będącym załącznikiem do decyzji rozbiórkowej Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-XII.1725.2022 z dnia 13.09.2022r. oraz zgodnie z kosztorysem nakładczym, STWIOR i ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i rozbiórkowych stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 287959,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230048,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU CENT 2 MAŁGORZATA SOŁOWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471403268

7.3.3) Ulica: UL.KILIŃSKIEGO 35

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 90-725

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58056 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275889,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58056,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ KUBRYN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281159172

7.3.3) Ulica: UL RATAJA 38

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 92-637

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58056,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134574,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134574,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWZ PiREK Sławomir Pirek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711970831

7.3.3) Ulica: Gomulin-Kolonia, ul. Trybunalska 9

7.3.4) Miejscowość: Wola Krzysztoporska

7.3.5) Kod pocztowy: 97-371

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134574,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187575,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "STEFA" GRZEGORZ CZERWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281084238

7.3.3) Ulica: GAJCEGO 258

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 92-610

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "STEFA" GRZEGORZ CZERWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281084238

7.3.3) Ulica: GAJCEGO 258

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 92-610

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "STEFA" GRZEGORZ CZERWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281084238

7.3.3) Ulica: GAJCEGO 258

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 92-610

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92127,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449061,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92127,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWR KRUSZ-KOP Łukasz Tomankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662125577

7.3.3) Ulica: Borysławice Zamkowe 18

7.3.4) Miejscowość: Grzegorzew

7.3.5) Kod pocztowy: 62-640

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92127,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.