Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00162902/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
- 2023/BZP 00330746/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00330864/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00331313/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrołęce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ostrołęce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 3
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 765 44 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@ostroleka.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ostroleka.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrołęce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8e5eda3-d5d1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00162430/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrołęce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162902/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-225-1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 360868,56 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 277591,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem Zamówienia jest:Wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Zamawiającego, zlokalizowanego w Ostrołęce przy ul. Mazowieckiej 3 na nieruchomości zabudowanej, w skład której wchodzi działka oznaczona numerem geodezyjnym 21024 wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych poniżej oraz innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych dla wartości pieniężnych poniżej 1 (jednej) jednostki obliczeniowej i innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych przewożonych na odległość do 5km. 2.1 Ochrona będzie realizowana zgodnie z ustawą z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia
(j.t. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) w obiekcie sądu, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej:
a) stałej lub doraźnej;
b) polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych/systemach bezpieczeństwa Zamawiającego tj. systemie sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemie kontroli dostępu (KD) na podbudowie centrali alarmowej, systemie sygnalizacji pożaru (SSP) z oddymianiem klatki schodowej; systemie telewizji przemysłowej (CCTV);
c) polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych.
2.2 Ochrona będzie realizowana w formie służby wewnętrznej i zewnętrznej;
a) służbę wewnętrzną stanowi posterunek stały (zwane dalej: „Posterunek PS):
• PS – posterunek stały, dwuosobowy, wystawiany na 13 (trzynaście) godzin w dni urzędowania Sądu w godzinach od godziny 700 do godziny 2000. Dyslokacja: budynek Sądu przy ul. Mazowieckiej 3, wejście główne, pomieszczenie monitoringu (pomieszczenie ochrony), detektor bramkowy do wykrywania metali i urządzenie do kontroli bagażu;
b) służbę zewnętrzną stanowią:
• Centrum Dyspozycyjne (zwane dalej: „Centrum CD”). Dyslokacja: całodobowo, pomieszczenie w budynku Wykonawcy;
• Załoga patrolowo-interwencyjna (zwana dalej: „Załogą ZPI”). Dyslokacja: całodobowo, miejsce pełnienia służby wóz patrolowy, budynek i teren Sądu.
• Ochrona dodatkowa w godzinach i w dniach zgłoszonych pisemnie lub telefonicznie przez Zamawiającego dzwoniąc na numer telefonu Wykonawcy, to jest do pomieszczenia Centrum CD Wykonawcy. Dyslokacja: budynek Sądu jako wsparcie Posterunku PS.
2.3 Bezpośrednia ochrona fizyczna w formie konwojowania wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych sprawowana będzie około 1 (jeden) raz
w miesiącu dla wartości pieniężnych poniżej 1 (jednej) jednostki obliczeniowej i innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych przewożonych na odległość do 5 (pięciu) km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 247138,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem Zamówienia jest wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Zamawiającego, zlokalizowanego w Ostrołęce przy placu gen. Józefa Bema 10 na nieruchomości zabudowanej, w skład której wchodzi działka oznaczona numerem geodezyjnym 20587.1.2 Budynek przy placu gen. Józefa Bema 10 jest budynkiem w zabudowie szeregowej o trzech kondygnacjach nadziemnych, całkowicie podpiwniczony z dachem dwuspadowym, wykonany w technologii tradycyjnej.
Obiekt i nieruchomość stanowią własność Skarbu Państwa, będące w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego w Ostrołęce.
Kubatura obiektu wynosi: 1.920,65m³;
Powierzchnia zabudowy: 162,80m²;
Powierzchnia użytkowa: 434,60m².
2. WYMIAR SPRAWOWANIA OCHRONY
2.1 Ochrona będzie realizowana zgodnie z ustawą z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia
(j.t. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) w obiekcie sądu, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej:
a) stałej lub doraźnej;
b) polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych/systemach bezpieczeństwa Zamawiającego tj. systemie sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemie kontroli dostępu (KD) na podbudowie centrali alarmowej, systemie sygnalizacji pożaru (SSP); systemie telewizji przemysłowej (CCTV);
2.2 Ochrona będzie realizowana w formie służby wewnętrznej i zewnętrznej;
a) służbę wewnętrzną stanowi posterunek stały (zwane dalej: „Posterunek PS):
• PS – posterunek stały, jednoosobowy, wystawiany na 12 (dwanaście) godzin w dni urzędowania Sądu w godzinach od godziny 700 do godziny 1900. Dyslokacja: budynek Sądu przy placu gen. Józefa Bema 10;
b) służbę zewnętrzną stanowią:
• Centrum Dyspozycyjne (zwane dalej: „Centrum CD”). Dyslokacja: całodobowo, pomieszczenie w budynku Wykonawcy;
• Załoga patrolowo-interwencyjna (zwana dalej: „Załogą ZPI”). Dyslokacja: całodobowo, miejsce pełnienia służby wóz patrolowy, budynek i teren Sądu.
• Ochrona dodatkowa w godzinach i w dniach zgłoszonych pisemnie lub telefonicznie przez Zamawiającego dzwoniąc na numer telefonu Wykonawcy, to jest do pomieszczenia Centrum CD Wykonawcy. Dyslokacja: budynek Sądu jako wsparcie posterunku PS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 113730,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229556,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211421,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GROM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393068523
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 46
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-372
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211421,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97325,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105734,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97325,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GROM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393068523
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 46
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-273
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97325,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2551W Rzekuń - Zabiele - Łątczyn od km 10+970,00 do km 11+224,00
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKU KIELECKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OBSŁUGA URZĄDZEŃ OCHRONY TECHNICZNEJ
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów (ZUO) w Szczecinie, przy ul. Logistycznej 22 przez okres 24 miesięcy.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia
- Całodobowa ochrona osób, mienia i budynku (wraz z terenem przynależnym do nieruchomości) Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie przy ulicy Emilii Plater 1
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.