eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzlichtyngowaPrzebudowa drogi gminnej nr 005830F oraz drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 548/4 w m. Gola



Ogłoszenie z dnia 2025-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 005830F oraz drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 548/4 w m. Gola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szlichtyngowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Szlichtyngowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-407

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 655492345

1.5.8.) Numer faksu: 655492431

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szlichtyngowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szlichtyngowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szlichtyngowa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 005830F oraz drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 548/4 w m. Gola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8506241-c91c-4665-9b63-ceb2ad968dd0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029592/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 005830F oraz drogi wewnętrznej na dz. nr. ewid. 548/4 w m. Gola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166951

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIPP.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotowa inwestycja zakłada przebudowę odcinków o następujących parametrach:
1) Odcinek nr 1: - nawierzchnia: kostka brukowa wibroprasowana z mikrofazą grub. 8 cm
w kolorze grafitowym na podbudowie betonowej z betonu C8/10 . Zjazdy do posesji z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej będą ograniczone z boku opornikami betonowymi wibroprasowanymi 8x30x100 cm a na końcu zjazdów na granicy pasa drogowego krawężnikami betonowymi wibroprasowanymi wtopionymi 15x30x100 cm ułożonymi na ławie betonowej
z oporem. Na dojściach do posesji po prawej i lewej stronie projektowanej drogi gminnej nawierzchnię, podbudowę i oporniki przewidziano tak samo jak na zjazdach do posesji
z wyjątkiem koloru kostki brukowej, gdyż na dojściach do posesji przewidziano kolor czerwony.
˗ kilometraż: 0+000÷0+121,00,
˗ przekrój drogi: 1 jezdnia z dwoma pasami ruchu w przeciwnych kierunkach,
˗ szerokość pasa ruchu: 2,25 m,
˗ szerokość poboczy umocnionych: 0,50 m,
˗ szerokość poboczy gruntowych: 0,0 ÷ 5,50 m,
˗ długość drogi: 121,00 m.

2) Odcinek nr 2: nawierzchnia: kostka brukowa wibroprasowana z mikrofazą grub. 8 cm
w kolorze grafitowym na podbudowie betonowej z betonu C8/10 . Zjazdy do posesji z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej będą ograniczone z boku opornikami betonowymi wibroprasowanymi 8x30x100 cm a na końcu zjazdów na granicy pasa drogowego krawężnikami betonowymi wibroprasowanymi wtopionymi 15x30x100 cm ułożonymi na ławie betonowej z oporem. Na dojściach do posesji po prawej i lewej stronie projektowanej drogi gminnej nawierzchnię, podbudowę i oporniki przewidziano tak samo jak na zjazdach do posesji z wyjątkiem koloru kostki brukowej, gdyż na dojściach do posesji przewidziano kolor czerwony.
˗ kategoria drogi: droga gminna,
˗ kilometraż: 0+121÷0+222,55,
˗ przekrój drogi: 1 jezdnia z dwoma pasami ruchu w przeciwnych kierunkach,
˗ szerokość pasa ruchu: 2,5 m,
˗ szerokość poboczy umocnionych: 0,50 m,
˗ szerokość poboczy gruntowych: 0,0 ÷ 5,50 m,
˗ długość drogi: 101,55 m.

3) Odcinek nr 3: nawierzchnia: kostka brukowej wibroprasowana z mikrofazą grub. 8 cm
w kolorze szarym ułożonej na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ograniczoną po obu stronach krawężnikami betonowymi wibroprasowanymi najazdowymi 15x22x100 cm ułożonymi na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
Na końcu projektowanej drogi wewnętrznej przewidziano plac do nawracania pojazdów
o szerokości 8,70 m i długości 9,20 m z łukami wyokrąglającymi o promieniu R-2,0 m z uwagi, iż projektowany odcinek drogi jest drogą bez przejazdową. Szerokość placu do nawracania ograniczono do szerokości pasa drogowego działki nr 548/4.
Po prawej i po lewej stronie projektowanej jezdni drogi wewnętrznej zaprojektowano ściek
z dwóch rzędów kostki brukowej wibroprasowanej typu „HOLLAND” grub. 8 cm ułożonej na ławie betonowej z betonu C12/15.
˗ kilometraż: 0+000,00÷0+084,20,
˗ przekrój drogi: 1 jezdnia z dwoma pasami ruchu w przeciwnych kierunkach,
˗ szerokość pasa ruchu: 2,5 m,
˗ szerokość poboczy umocnionych: 0,50 m,
˗ szerokość poboczy gruntowych: 0,0 ÷ 5,50 m,
˗ przyjęta kategoria obciążenia ruchem: KR 2,
˗ długość drogi: 84,20 m.

Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z projektowanej jezdni, zjazdów do posesji
i utwardzonego pobocza drogi gminnej nr 005860F i drogi wewnętrznej odbywać się będzie poprzez odpowiednio ukształtowane spadki podłużne i poprzeczne nawierzchni jezdni, zjazdów do posesji
i utwardzonych poboczy w kierunku obustronnych ścieków z dwóch rzędów kostki brukowej wibroprasowanej typu „HOLLAND” grub. 8 cm ułożonej na ławie betonowej z betonu C12/15,
a następnie do projektowanych betonowych studni ściekowych Ø 500 mm,
z których za pośrednictwem projektowanych przykanalików z rur PCV Ø 160 mm i szczelnych betonowych studni rewizyjnych Ø 1000 mm do projektowanego kolektora z rur PCV Ø 315 mm,
a nim poprzez projektowaną studnię rewizyjną Ø 1200 mm z piaskownikiem
o głębokości 1,0 m do istniejącego rowu przydrożnego przebiegającego w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1010F. Na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z projektowanej kanalizacji deszczowej uzyskano zgodę zarządcy drogi powiatowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący zakres wykonywanych robót zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projekcie stałej organizacji ruchu.
3. Podstawą wyceny robót są przedmiar, projekt budowlany, projekt techniczny i STWiOR. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy określaniu ceny. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót
w jakiekolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
4. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego haromonogramem rzeczowo-finansowym robót, który Wykonawca winien opracować i złożyć Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.
5. Zamawiający nie dopuszcza płatności częściowych.
6. Kosztorys ofertowy, opracowany na podstawie przedmiaru stanowiącego załącznik nr 15 do SWZ, należy przedłożyć wraz z harmonogramem rzeczowo finansowym w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy! Kosztorysy ofertowe traktowane będą jako materiał pomocniczy podczas realizacji zamówienia przy dokonywaniu rozliczeń sprawozdawczości zaawansowania robót.
7. Kosztorys ofertowy należy opracować stosując metodę kalkulacji uproszczonej. Metoda kalkulacji uproszczonej polega na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem robót jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług.
8. Kosztorys ofertowy winien zawierać ceny jednostkowe uwzględniające wszystkie składniki cenotwórcze (np. robociznę, koszty pośrednie, koszty zakupu materiałów, zysk), ilość robót, wartość poszczególnych pozycji.

9. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych oraz stałej organizacji ruchu po zakończeniu zadania inwestycyjnego.
10. Zamawiający zaleca (nie ustala obowiązku) dokonania wizji w terenie, gdzie będą realizowane roboty, będące przedmiotem zamówienia, by Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
11. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
1) Opracowanie dokumentacji powykonawczej,
2) Powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
3) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
4) Opracowanie czasowej organizacji ruchu,
5) Uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy,
7) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli decyzja o przyznaniu środków publicznych zostanie cofnięta i Zamawiający nie podpisze umowy o dofinansowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 651900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1597671,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 793400,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "WITEK" Małgorzata Jurkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 693-117-73-76

7.3.3) Ulica: Oriona 13/19

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 793400,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.