Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00156288/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
- 2025/BZP 00222168/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących
z gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Wadowice w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 23
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338731811
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wadowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7a16d3a-41c0-455d-8eea-4afd48d3552c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzącychz gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Wadowice w roku 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7a16d3a-41c0-455d-8eea-4afd48d3552c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043406/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Wadowice w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156288
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OŚ.271.07.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365554,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: zagospodarowanie odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne (17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 08 02, 17 02 02, 17 02 01, 17 02 03);4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 134265,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, metale, opakowania z metali, opakowania wielomateriałowe, szkło, opakowania ze szkła (20 01 02, 15 01 07, 20 01 01, 15 01 01, 20 01 40, 15 01 04, 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05);4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 7792,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych (20 03 07);4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 105894 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: zagospodarowanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (20 01 35*, 20 01 36, 16 06 01*, 16 06 02*, 16 06 03*, 16 06 04, 16 06 05, 20 01 33*, 20 01 34);4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 10589,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych (15 01 10*, 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30, 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 80, 20 01 99);4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 87912 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: zagospodarowanie zużytych opon (16 01 03)4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 11508,48 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII: zagospodarowanie odzieży i tekstyliów (20 01 10, 20 01 11).4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 7592,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77760 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne EKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512196919
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Chocznia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-123
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE EKO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE EKO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4428 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4428 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne EKO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512196919
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Chocznia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-123
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE EKO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE EKO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4428 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60102 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60102 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60102 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne EKO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512196919
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Chocznia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-123
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE EKO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE EKO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60102 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6010,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6010,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6010,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne EKO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512196919
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Chocznia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-123
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE EKO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE EKO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6010,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49896 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49896 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49896 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne EKO Sp. z o o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512196919
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Chocznia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-123
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE EKO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE EKO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49896 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6531,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6531,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6531,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne EKO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512196919
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Chocznia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-123
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE EKO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE EKO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6531,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4309,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4309,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4309,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne EKO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512196919
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Chocznia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-123
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE EKO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE EKO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4309,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Utworzenie 45 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem: ul. Sienkiewicza 9 w Wadowicach
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego jako pierwszego wyposażenia do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
- Usuwanie (w tym holowanie) pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym
- Dostawa odzieży i obuwia piankowego dla pracowników medycznych ZZOZ w Wadowicach
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1729K Lęśnica - Stryszów - Zembrzyce w m. Zakrzów poprzez budowę chodnika na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1706K w stronę Gimnazjum w Zakrzowie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1732K w miejscowości Jaszczurowa od km ok. 0+800 do km 1+116 o długości ok. 316 m polegająca na budowie chodnika dla pieszych wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów tekstylnych o kodzie 20 01 11 pochodzących z Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- Transport odpadów o kodzie 19 12 10 - odpady palne (paliwo alternatywne) z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Domaszkowicach
- Wynajem rozdrabniacza do odpadów wielkogabarytowych
- Usługa odbioru i transportu odpadów medycznych wraz z przekazaniem ich do termicznego unieszkodliwienia
- Transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.