Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych i AdBlue do pojazdów użytkowanych przez Zielone Międzyzdroje Spółka z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zielone Międzyzdroje Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521418408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowomyśliwska 86
1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 48 913 000 350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zielonemiedzyzdroje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonemiedzyzdroje.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych i AdBlue do pojazdów użytkowanych przez Zielone Międzyzdroje Spółka z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13dbf51a-2077-4c37-baae-e4f23d663dd0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13dbf51a-2077-4c37-baae-e4f23d663dd03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą (w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie wszelkich dokumentów lub oświadczeń) odbywa się elektronicznie, wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl;
2) Korespondencja przekazana Zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zielonemiedzyzdroje.pl (nie dotyczy składania ofert).
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3) Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy”
4) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5) Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
6) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
7) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”).
8) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
9) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). W ten sposób odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. „Formularze do komunikacji” umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
10) Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale IV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zielone Międzyzdroje Spółka z o. o. z siedzibą przy ul. Nowomyśliwskiej 86, 72-500 Międzyzdroje, reprezentowana przez Prezesa Spółki. Z administratorem danych można się skontaktować: telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00 pod numerem telefonu; poprzez e-mail: d.konkolewska@zielonemiedzyzdroje.pl ; listownie na adres: Zielone Międzyzdroje Spółka z o.o. ul. Nowomyśliwska 86, 72-500 Międzyzdroje.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych (IOD), którą to funkcję pełni Krzysztof Rychel. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem. Z IOD można się skontaktować: telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00 pod numerem 601 080 704; poprzez e-mail: iod@zielonemiedzyzdroje.pl; listownie na adres siedziby administratora.
3. Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla Zielone Międzyzdroje Spółka z o. o.
4. Udostępnienie danych osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, następuje w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r.
5. Zamawiający w załączniku nr do SWZ załącza klauzulę informacyjną, dotyczącą przetwarzania danych osobowych „RODO”.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04. 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "RODO", w celu umożliwienia korzystania za środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do upływu terminu na ich wniesienie. Zamawiający w załączniku do SWZ załącza klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych „RODO”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZM/BZP/2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów.
1. Sprzedaż paliwa będzie realizowana w formie bezgotówkowej na podstawie kart paliwowych, zgodnie z § 4 wzoru umowy.
2. Maksymalne szacunkowe ilości paliwa, objęte zamówieniem podstawowym w okresie obowiązywania Umowy, wynoszą:
- olej napędowy – 70 000 litrów;
- benzyna E 10 – 1 900 litrów.
3. Zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określają Opis przedmiotu zamówienia i Wzór umowy, stanowiące odpowiednio załączniki do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie zakupu paliw płynnych do pojazdów użytkownych przez Spółkę Zielone Międzyzdroje, na stacjach paliw Wykonawcy, w systemie sprzedaży bezgotówkowej.2. Maksymalne ilości paliw które mogą zostać objęte zamówieniem w ramach prawa opcji, wynoszą:
1) olej napędowy – do 35 000 litrów;
2) benzyna E 10 – do 950 litrów,
3. Zamawiający zastrzega, że ilości paliw przewidziane w ramach prawa opcji, określone powyżej stanowią wielkość maksymalną, a ich rzeczywiste wykorzystanie może ulec zmniejszeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy.
4. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji po łącznym spełnieniu następujących przesłanek: wystąpienia rzeczywistego zapotrzebowania na paliwa oraz posiadania środków finansowych umożliwiających realizację dostaw w ramach prawa opcji.
5. Szczegółowe zasady wprowadzenia prawa opcji zawiera § 2 wzoru umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert:
1) Cena - waga 60%
2) Koszt- Stały upust od ceny 1 litra paliwa wyrażony w procentach - waga 40%
2. Za najkorzystniejszą w każdej części postępowania odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska najwięcej punktów obliczonych na podstawie ustalonych kryteriów według wzoru C+U oraz przyjętej metody oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Bezgotówkowa dostawa płynu AdBlue z dystrybutora.
1. Sprzedaż płynu AdBlue będzie realizowana w formie bezgotówkowej na podstawie kart paliwowych, zgodnie z § 4 wzoru umowy.
2. Maksymalne szacunkowe ilości AdBlue, objęte zamówieniem podstawowym w okresie obowiązywania Umowy wynoszą: 1 640 litrów.
3. Zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określają Opis przedmiotu zamówienia i Wzór umowy, stanowiące odpowiednio załączniki do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24961000-8 - Płyny chłodnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie zakupu płynu AdBlue do pojazdów użytkownych przez Spółkę Zielone Międzyzdroje, na stacjach paliw Wykonawcy, w systemie sprzedaży bezgotówkowej.2. Maksymalne ilości AdBlue, które mogą zostać objęte zamówieniem w ramach prawa opcji, wynoszą 820 litrów.
3. Zamawiający zastrzega, że ilości AdBlue przewidziane w ramach prawa opcji, określone powyżej stanowią wielkość maksymalną, a ich rzeczywiste wykorzystanie może ulec zmniejszeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy.
4. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji po łącznym spełnieniu następujących przesłanek: wystąpienia rzeczywistego zapotrzebowania na AdBlue oraz posiadania środków finansowych umożliwiających realizację dostaw w ramach prawa opcji.
5. Szczegółowe zasady wprowadzenia prawa opcji zawiera § 2 wzoru umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert:
1) Cena - waga 60%
2) Koszt- Stały upust od ceny 1 litra AdBlue wyrażony w procentach - waga 40%
2. Za najkorzystniejszą w każdej części postępowania odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska najwięcej punktów obliczonych na podstawie ustalonych kryteriów według wzoru C+U oraz przyjętej metody oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia w zakresie części 1 może ubiegać się Wykonawca, który posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli:
• posiada aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.), przy czym koncesja ta musi obejmować swoim zakresem paliwa będące przedmiotem zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadał będzie wymagane powyżej uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do części 2 zamówienia, obejmującej dostawę płynu AdBlue, Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Obowiązek złożenia ww. oświadczenia dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i składających ofertę w części 1 zamówienia.
2. Zamawiający i nie będzie wzywał Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych i jeżeli są one konieczne do wykazania równoważności, to Wykonawca składa wraz z ofertą:- Opis rozwiązań równoważnych oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności (że zastosowane rozwiązania spełniają w stopniu równoważnym określone w opisie przedmiotu zamówienia normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych) - zgodnie z rozdziałem XI ust. 1 pkt 2) SWZ.
- W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych i jeżeli są one konieczne do wykazania równoważności, to Wykonawca składa wraz z ofertą:- Opis rozwiązań równoważnych oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności (że zastosowane rozwiązania spełniają w stopniu równoważnym określone w opisie przedmiotu zamówienia normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych) - zgodnie z rozdziałem XI ust. 1 pkt 2) SWZ.
- W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę według wzoru załącznika nr 4 do SWZ;W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie jeden formularz.
2) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiIDG);
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. odpis lub informację składa każdy z wykonawców.
4) Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, według wzoru przekazanego przez zamawiającego. Informacje zawarte w ww. oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa odrębnie każdy z wykonawców w zakresie braku podstaw do wykluczenia;
5) Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. Informacje zawarte w ww. oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa pełnomocnik wykonawców.
Uwaga: Obowiązek złożenia ww. oświadczenia dotyczy wyłącznie Wykonawców składających ofertę w części 1 zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Wykonawcy składający ofertę wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo w oryginale, podpisane kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi, podpisami zaufanymi lub przy użyciu dowodów osobistych z warstwą elektroniczną (tzw. podpisami osobistymi), przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może także zostać złożone w elektronicznej kopii, potwierdzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
4) Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie.
5) Przed zawarciem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Zamawiający może żądać kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców występujących wspólnie zawierającą co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia,
b) określenie szczegółowego zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji i rękojmi (jeżeli dotyczy).
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postępowania, musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie. Wobec powyższego oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w następującym zakresie:a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT);
b) będących wynikiem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
c) wystąpienia działania siły wyższej,
d) dotyczących zmiany nazwy, adresu firmy,
e) zmianę (zmniejszenie) minimalnej wielkości świadczenia gwarantowanego, która została określona na 70%.
f) zwiększenie ilości kart paliwowych.
2. Waloryzacja maksymalnego wynagrodzenia zgodnie z art. 439 ustawy Pzp.
3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu.
4. Z uwagi na limit znaków szczegółowy zakres przewidywanych zmian umowy i sposób ich wprowadzenia określa wzór umowy, stanowiący załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-13
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie:1) art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024. poz. 507.)
2. Podmioty zagraniczne:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawcy ci zobowiązani są do złożenia dokumentów i oświadczeń, wymienionych w treści Rozdziału XI niniejszej SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia innych niż określonych w SWZ dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dokumentów - informacji lub odpisów z rejestrów, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
3. Termin wykonania zamówienia: 12 (dwanaście) miesięcy, licząc od dnia rozpoczęcia dostaw, albo do wyczerpania całkowitej wartości Umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Przy czym Zamawiający zastrzega, że rozpoczęcie dostaw nastąpi nie wcześniej niż od dnia 01 czerwca 2025 r. W przypadku przedłużenia procedury udzielenia zamówienia, termin rozpoczęcia dostaw zostanie odpowiednio przesunięty, przy czym nie ulegnie zmianie całkowity okres realizacji umowy.
4. Miejsce wykonania umowy: stacja paliw wskazana przez Wykonawcę.
INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
- "Budowa budynku biurowego - samodzielnej kancelarii leśnictwa Karsibór wraz z zagospodarowaniem terenu'' - II postępowanie
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych i AdBlue do pojazdów użytkowanych przez Zielone Międzyzdroje Spółka z o.o.
- Remont istniejącej wieży dostrzegalni przeciwpożarowej
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych i AdBlue do pojazdów użytkowanych przez Zielone Międzyzdroje Spółka z o.o.
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- DOSTAWA NA PŁYWAJĄCYCH STACJACH PALIW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY W GDAŃSKU
- Zakup paliwa na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczebrzeszynie Sp. z o.o.
- Zakup paliwa do pojazdów egzaminacyjnych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu
- 42/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.