Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Nysa, powiat kłodzki Etap II– cz, od 1 do 8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: emilia.staniek@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Nysa, powiat kłodzki Etap II– cz, od 1 do 8
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98d6deb6-ec64-4256-ac92-bfaeb964a6d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.304 Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach ZZ Nysa, powiat kłodzki Etap II– części od 1 do 8
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r22628,Usuwanie-skutkow-powodzi-na-ciekach-i-w-infrastrukturze-bedacej-w-administracji-.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r22628,Usuwanie-skutkow-powodzi-na-ciekach-i-w-infrastrukturze-bedacej-w-administracji-.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. 3.Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc.,.docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Zamawiający informuje, że adres e-mail: emilia.staniek@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania V.ROZ.2710.42.2025 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: V.ROZ.2710.42.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udrożnienie dopływu rz. Nysy Kłodzkiej - odtworzenie potoku Pławna wraz z dopływami Jasnosz Pławnica
Przedmiotowe zadanie ma na celu odtworzenie zniszczonego brzegu oraz zniszczonych ubezpieczeń brzegowych w korycie potoku Jasnosz i Pławna.
W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje :
wycinkę drzew
usunięcie rumoszu z koryta potoku i zasypanie wyrw
zasyp wyrw materiałem ziemno-żwirowym
wykop pod zakotwienie kamienia w dnie
wykonanie okładziny z bloków kamiennych
wykop pod fundamenty murów brzegowych
budowę muru brzegowego
zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego
zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji w dnie
uporządkowanie terenu
4.2.5.) Wartość części: 3000000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną ilość punktów – 60 uzyska oferta z najniższą ceną,
a pozostałe oferty otrzymają punkty wyliczone proporcjonalnie wg wzoru:
Cena najniższa (zł)
Ilość punktów za cenę oferty = ---------------------------------------- x 60 pkt.
Cena oferty badanej (zł)
Maksymalną ilość punktów może uzyskać skrócony termin wykonania zamówienia oceniany w następujący sposób:
- I wariant terminowy: 40 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie terminu – o 20 dni
- II wariant terminowy: 20 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie terminu – o 15 dni
- III wariant terminowy: 0 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie: za wykonanie zadania w podstawowym terminie
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru:
Oof= K1+K2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udrożnienie i remont zniszczonych umocnień koryta potoku Sokolec w m. Ludwikowice i Sokolec
Przedmiotowe zadanie ma na celu odtworzenie zniszczonego koryta oraz zniszczonych ubezpieczeń brzegowych w korycie potoku Włodzica oraz Sokolec.
W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje :
udrożnienie i uformowanie koryta potoku
wykop pod fundament nowego muru
wykonanie nowego muru brzegowego
uformowanie skarpy brzegu lewego potoku
wykop pod opaskę kamienną
wykonanie okładziny z bloków kamiennych
wyplantowanie skarp ponad umocnieniami
wykonanie gurtów dennych
wykonanie podlewek pod istniejącymi murami
wypełnienie dna potoku kamieniem w miejscach wymycia
wyplantowanie skarp ponad umocnieniami
wycinki drzew
4.2.5.) Wartość części: 3000000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną ilość punktów – 60 uzyska oferta z najniższą ceną,
a pozostałe oferty otrzymają punkty wyliczone proporcjonalnie wg wzoru:
Cena najniższa (zł)
Ilość punktów za cenę oferty = ---------------------------------------- x 60 pkt.
Cena oferty badanej (zł)
Maksymalną ilość punktów może uzyskać skrócony termin wykonania zamówienia oceniany w następujący sposób:
- I wariant terminowy: 40 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie terminu – o 20 dni
- II wariant terminowy: 20 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie terminu – o 15 dni
- III wariant terminowy: 0 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie: za wykonanie zadania w podstawowym terminie
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru:
Oof= K1+K2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont zniszczonego muru w korycie pot. Włodzica przy ul. Nadbrzeżnej 1 w m. Ludwikowice Kłodzkie
Przedmiotowe zadanie ma na celu udrożnienie koryta rzeki oraz obniżenie zbyt wysokiego położenia zwierciadła wody w rzece co powoduje podtopienie przyległych nieruchomości w korycie potoku Włodzica Lądecka, w wyniku przepływu wielkich wód wezbraniowych. W celu realizacji powyższego zadania , projekt przewiduje :
wycinkę i karczowanie zagajników gęstych wzdłuż obu brzegów ,
wykonanie robót ziemnych udrożnienia koryta potoku,
wykonanie wykopu pod fundament muru (wykonanie grodzy)
Wykonanie muru (odtworzenie),
Zasyp gruntu za ścianą muru (rozbiórka grodzy)
Wykonanie narzutu kamiennego dennego na wysokości muru
4.2.5.) Wartość części: 170000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną ilość punktów – 60 uzyska oferta z najniższą ceną,
a pozostałe oferty otrzymają punkty wyliczone proporcjonalnie wg wzoru:
Cena najniższa (zł)
Ilość punktów za cenę oferty = ---------------------------------------- x 60 pkt.
Cena oferty badanej (zł)
Maksymalną ilość punktów może uzyskać skrócony termin wykonania zamówienia oceniany w następujący sposób:
- I wariant terminowy: 40 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie terminu – o 20 dni
- II wariant terminowy: 20 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie terminu – o 15 dni
- III wariant terminowy: 0 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie: za wykonanie zadania w podstawowym terminie
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru:
Oof= K1+K2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- udrożnienie oraz remont istniejących umocnień brzegowych na rz. Włodzica w m. Włodowice i Nowa Ruda
Przedmiotowe zadanie ma na celu udrożnienie koryta rzeki oraz obniżenie zbyt wysokiego położenia zwierciadła wody w rzece co powoduje podtopienie przyległych nieruchomości w korycie potoku Włodzica, w wyniku przepływu wielkich wód wezbraniowych. W celu realizacji powyższego zadania, projekt przewiduje :
wycinkę drzew i karczowanie pni,
wykonanie robót ziemnych udrożnienia koryta potoku,
wykonanie wykopu pod fundament muru (wykonanie grodzy)
Wykonanie muru (odtworzenie),
Zasyp gruntu za ścianą muru (rozbiórka grodzy)
Wykonanie narzutu kamiennego podwodnego i nadwodnego
4.2.5.) Wartość części: 1450000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną ilość punktów – 60 uzyska oferta z najniższą ceną,
a pozostałe oferty otrzymają punkty wyliczone proporcjonalnie wg wzoru:
Cena najniższa (zł)
Ilość punktów za cenę oferty = ---------------------------------------- x 60 pkt.
Cena oferty badanej (zł)
Maksymalną ilość punktów może uzyskać skrócony termin wykonania zamówienia oceniany w następujący sposób:
- I wariant terminowy: 40 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie terminu – o 20 dni
- II wariant terminowy: 20 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie terminu – o 15 dni
- III wariant terminowy: 0 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie: za wykonanie zadania w podstawowym terminie
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru:
Oof= K1+K2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udrożnienie koryta potoku Bogoryja wraz z ubezpieczeniem skarp w km 0+570-0+750 w m. Międzygórze na wys. ul. Sanatoryjnej
Przedmiotowe zadanie ma na celu odtworzenie zniszczonego koryta oraz zniszczonych ubezpieczeń brzegowych w korycie potoku Bogoryja w km 0+570 – 0+750, w wyniku przepływu wód powodziowych w dniach 14-16.09.2024r. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje :
Udrożnienie koryta potoku
zasyp wyrw materiałem ziemno-żwirowym
wykop pod opaskę kamienną
wykonanie okładziny kamiennej na skarpach potoku
uformowanie skarpy brzegu lewego i prawego potoku
uformowanie i wyplantowanie skarp ponad umocnieniami
4.2.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną ilość punktów – 60 uzyska oferta z najniższą ceną,
a pozostałe oferty otrzymają punkty wyliczone proporcjonalnie wg wzoru:
Cena najniższa (zł)
Ilość punktów za cenę oferty = ---------------------------------------- x 60 pkt.
Cena oferty badanej (zł)
Maksymalną ilość punktów może uzyskać skrócony termin wykonania zamówienia oceniany w następujący sposób:
- I wariant terminowy: 40 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie terminu – o 20 dni
- II wariant terminowy: 20 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie terminu – o 15 dni
- III wariant terminowy: 0 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie: za wykonanie zadania w podstawowym terminie
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru:
Oof= K1+K2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udrożnienie koryta oraz remont umocnień koryta pot. Wilczka w m. Wilkanów
Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie prawidłowej przepustowości koryta potoku Wilczka oraz wykonanie remontu zniszczonych ubezpieczeń lewego i prawego brzegu w/w potoku w formie murów regulacyjnych i ubezpieczeń w formie materacy siatkowo-kamiennych na terenie zabudowanym miejscowości Wilkanów. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,
zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji dna i brzegu
usunięcie rumoszu z koryta potoku i zasypanie wyrw
wykop pod zakotwienie kamienia w dnie
wykonanie okładziny z bloków kamiennych
oczyszczenie z nanosów oraz naprawa konstrukcji trzech stopni wodnych
odbudowę muru brzegowego w brzegu lewym na wysokości mostu przy bud. Nr 211
naprawę fundamentów muru brzegowego w brzegu prawym na wysokości bud. Nr 211
naprawę istniejących krawężników ubezpieczeń siatkowych
zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego
zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji w dnie
wycinki drew i krzaków
rozebranie zniszczonego muru
zasyp wyrw materiałem ziemno-żwirowym
wykop pod fundament nowego muru
wykonanie nowego muru brzegowego
uformowanie skarpy brzegu lewego potoku
4.2.5.) Wartość części: 1800000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną ilość punktów – 60 uzyska oferta z najniższą ceną,
a pozostałe oferty otrzymają punkty wyliczone proporcjonalnie wg wzoru:
Cena najniższa (zł)
Ilość punktów za cenę oferty = ---------------------------------------- x 60 pkt.
Cena oferty badanej (zł)
Maksymalną ilość punktów może uzyskać skrócony termin wykonania zamówienia oceniany w następujący sposób:
- I wariant terminowy: 40 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie terminu – o 20 dni
- II wariant terminowy: 20 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie terminu – o 15 dni
- III wariant terminowy: 0 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie: za wykonanie zadania w podstawowym terminie
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru:
Oof= K1+K2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udrożnienie koryta pot. Waliszowska Woda w m. Stary Waliszów
Przedmiotowe zadanie ma na celu odtworzenie zniszczonego koryta oraz zniszczonych ubezpieczeń brzegowych w korycie potoku Wilczka w km 1+120 do 3+620, w wyniku przepływu wód powodziowych w dniach 14-16.09.2024r. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje :
wykop pod fundament nowego muru
wykonanie nowego muru brzegowego
uformowanie skarpy brzegu lewego potoku
wykop pod opaskę kamienną
wykonanie okładziny z bloków kamiennych
wyplantowanie skarp ponad umocnieniami
4.2.5.) Wartość części: 460000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną ilość punktów – 60 uzyska oferta z najniższą ceną,
a pozostałe oferty otrzymają punkty wyliczone proporcjonalnie wg wzoru:
Cena najniższa (zł)
Ilość punktów za cenę oferty = ---------------------------------------- x 60 pkt.
Cena oferty badanej (zł)
Maksymalną ilość punktów może uzyskać skrócony termin wykonania zamówienia oceniany w następujący sposób:
- I wariant terminowy: 40 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie terminu – o 20 dni
- II wariant terminowy: 20 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie terminu – o 15 dni
- III wariant terminowy: 0 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie: za wykonanie zadania w podstawowym terminie
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru:
Oof= K1+K2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udrożnienie koryta oraz remont ubezpieczeń skarp pot. Wilczka w km 12+320 w m. Międzygórze na wys. ul. Pocztowej
Przedmiotowe zadanie ma na celu odtworzenie zniszczonego koryta oraz zniszczonych ubezpieczeń brzegowych w korycie potoku Wilczka w km 12+320, w wyniku przepływu wód powodziowych w dniach 14-16.09.2024r. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
Udrożnienie koryta potoku
rozebranie zniszczonego muru
zasyp wyrw materiałem ziemno-żwirowym dowiezionym z czaszy zbiornika Miedzygórze
wykop pod fundament nowego muru
wykonanie nowego muru brzegowego
uformowanie skarpy brzegu lewego potoku
ułożenie geokraty wys. 20 cm
zasypanie geokraty tłuczniem
uformowanie i wyplantowanie skarp ponad umocnieniami
4.2.5.) Wartość części: 480000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną ilość punktów – 60 uzyska oferta z najniższą ceną,
a pozostałe oferty otrzymają punkty wyliczone proporcjonalnie wg wzoru:
Cena najniższa (zł)
Ilość punktów za cenę oferty = ---------------------------------------- x 60 pkt.
Cena oferty badanej (zł)
Maksymalną ilość punktów może uzyskać skrócony termin wykonania zamówienia oceniany w następujący sposób:
- I wariant terminowy: 40 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie terminu – o 20 dni
- II wariant terminowy: 20 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie terminu – o 15 dni
- III wariant terminowy: 0 pkt
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Skrócenie: za wykonanie zadania w podstawowym terminie
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru:
Oof= K1+K2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli to wynika z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla wszystkich części postępowania:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia obejmujące prace/roboty hydrotechniczne w zakresie udrożnień koryt rzek i potoków i umocnień tj. między innymi murów regulacyjnych, oporowych, bruków kamiennych, okładzin kamiennych, narzutów kamiennych – w rozumieniu przedmiotu niniejszego zamówienia, bez względu na ilość części, na które przewiduje złożyć ofertę.
b) Wykonawca winien posiadać osobę pełniącą nadzór przyrodniczy, polegający na zapewnieniu prawidłowego przebiegu prowadzonych prac pod kątem zgodności z uwarunkowaniami prawnymi, dotyczącymi ochrony przyrody, ochrony gatunkowej fauny i flory na terenie Rzeczpospolitej Polski, nad przedmiotem zadania.
c) Wykonawca winien posiadań osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm), Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane przed wejściem w życie ww. rozporządzenia oraz jest zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego – ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) i posiada ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw 10.wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu (na wezwanie):
1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie Art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ;
2. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia obejmujące prace/roboty hydrotechniczne w zakresie udrożnień koryt rzek i potoków i umocnień tj. między innymi murów regulacyjnych, oporowych, bruków kamiennych, okładzin kamiennych, narzutów kamiennych – w rozumieniu przedmiotu niniejszego zamówienia, bez względu na ilość części, na które przewiduje złożyć ofertę.
Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4 a) niniejszej SWZ. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 8 do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4 b) c) niniejszej SWZ. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej), z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 5 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu i uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-10.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, (Załącznika Nr 4), z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został zamieszczony w projektowanych postanowieniachumowy, stanowiący załącznik nr od 10.1 do 10.8 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-30 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zgodnie z USTAWĄ z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego DZIENNIK USTAW RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ z dnia 15 kwietnia 2022 r.Poz. 835 - Art. 7. 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3, przedmiotowej ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3, przedmiotowej ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3, przedmiotowej ustawy.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1., powyżej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 744 w km 13+331 do km 14+986, gmina Wierzbica, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 112/25
- Dostawa i wykonanie skrzyń na potrzeby nowej wystawy mobilnej Nauka dla Ciebie
- "Wymiana instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Brygadzistów 18 w Warszawie - etap 3, 4 i 5".
- Wykonanie usługi polegającej na usłudze przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji dla 150 osób...
- Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz systemów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy
- Szkolenia dla Krajowej Administracji Skarbowej z jazdy w warunkach specjalnych, technik interwencji z bronią palną, balistyki, rusznikarstwa oraz przerabiania replik broni w broń palną - części 1-3
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa nowego budynku mechanicznego oczyszczania ścieków wraz z wyposażeniem technol. oraz zamont. nowego urządzenia do usuwania substancji złowonnych - biofiltra." Etap I
- "Odbudowa oraz budowa zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Obrazów"
- Modernizacja stacji uzdatniania wody w Wiewiórkach.
- Budowa zbiornika retencyjnego w rejonie ul. Ocickiej - Racibórz Ocice.
- Przebudowa zbiornika wodnego z budową budowli upustowej na dz. nr ewid. 616/11 obręb 0002 Borkowice gmina Borkowice
- Budowa zastawek w Leśnictwie Siciny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.