Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00158897/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
- 2021/BZP 00163829/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sukcesywne przyjmowanie oraz zagospodarowanie w procesie odzysku
komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (odpady o kodzie 19 12 12 -pre-RDF) z ZUO w Promniku gm. Strawczyn”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W PROMNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292433971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętej Tekli 62
1.5.2.) Miejscowość: Promnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +41 346 12 43
1.5.8.) Numer faksu: +41 346 12 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgo.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgo.kielce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgo_kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne przyjmowanie oraz zagospodarowanie w procesie odzyskukomponentów do produkcji paliwa alternatywnego (odpady o kodzie 19 12 12 -pre-RDF) z ZUO w Promniku gm. Strawczyn”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e6aa68b-04d3-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00220620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158897/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGO/02/08/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 835000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - sukcesywne przyjmowanie oraz zagospodarowanie, w procesie odzysku odpadów o kodzie 19 12 12 (pre-RDF) z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku w ilości 500 Mg.Frakcja wysokoenergetyczna stanowiąca przedmiot zamówienia wytworzona została w ZUO w Promniku w procesie R12 z niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01) i odpadów opakowaniowych (z grupy 15). Odpady są wolne od metali żelaznych i nieżelaznych oraz tworzyw PCV. Odpady są przygotowywane przez Zamawiającego do odbioru w stanie zbelowanym i pochodzą z nadwyżek produkcyjnych z roku 2019. Odpad jest zabezpieczony przed wpływem czynników atmosferycznych (zadaszona wiata magazynowa).
Podana ilość odpadów, tj. 500 Mg dla zadania nr 1 oraz 1000 Mg dla zadania nr 2 jest ilością szacunkową, stanowiącą podstawę do obliczenia ceny. Zamawiający dopuszcza przekazanie odpadów w ilościach odbiegających od wskazanego limitu +/- 3%.
Parametry jakościowe odpadów to:
- średnia wartość opałowa ~21 MJ/kg (odchyłki: -8% ÷ +15%)
- średnia zawartość wilgoci ~8-12 % (odchyłki: -26% ÷ +26%)
- średnia zawartość chloru ~ 0,44 % (odchyłki: -42% ÷ +59%)
- średnia zawartość siarki ~ 0,18 % (odchyłki: -33% ÷ +84%)
- średnia zawartość popiołu ~12,10 % (odchyłki: -13% ÷ +25%)
-średnia zawartość części lotnych ~62,70 % (odchyłki: -11% ÷ +10%)
2) Podane wyniki zostały ustalone na podstawie rocznej średniej ważonej RDF wyprodukowanego z w/w odpadów w 2019 r. i mają charakter poglądowy. Założyć należy, że podane parametry jakościowe, co do danej partii mogą odbiegać od tak ustalonych średnich w granicach odchyłek podanych powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513500-1 - Usługi uzdatniania oraz wywozu cieczy ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - sukcesywne przyjmowanie oraz zagospodarowanie, w procesie odzysku odpadów o kodzie 19 12 12 (pre-RDF) z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku w ilości 1000 Mg.Frakcja wysokoenergetyczna stanowiąca przedmiot zamówienia wytworzona została w ZUO w Promniku w procesie R12 z niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01) i odpadów opakowaniowych (z grupy 15). Odpady są wolne od metali żelaznych i nieżelaznych oraz tworzyw PCV. Odpady są przygotowywane przez Zamawiającego do odbioru w stanie zbelowanym i pochodzą z nadwyżek produkcyjnych z roku 2019. Odpad jest zabezpieczony przed wpływem czynników atmosferycznych (zadaszona wiata magazynowa).
Podana ilość odpadów, tj. 500 Mg dla zadania nr 1 oraz 1000 Mg dla zadania nr 2 jest ilością szacunkową, stanowiącą podstawę do obliczenia ceny. Zamawiający dopuszcza przekazanie odpadów w ilościach odbiegających od wskazanego limitu +/- 3%.
Parametry jakościowe odpadów to:
- średnia wartość opałowa ~21 MJ/kg (odchyłki: -8% ÷ +15%)
- średnia zawartość wilgoci ~8-12 % (odchyłki: -26% ÷ +26%)
- średnia zawartość chloru ~ 0,44 % (odchyłki: -42% ÷ +59%)
- średnia zawartość siarki ~ 0,18 % (odchyłki: -33% ÷ +84%)
- średnia zawartość popiołu ~12,10 % (odchyłki: -13% ÷ +25%)
-średnia zawartość części lotnych ~62,70 % (odchyłki: -11% ÷ +10%)
2) Podane wyniki zostały ustalone na podstawie rocznej średniej ważonej RDF wyprodukowanego z w/w odpadów w 2019 r. i mają charakter poglądowy. Założyć należy, że podane parametry jakościowe, co do danej partii mogą odbiegać od tak ustalonych średnich w granicach odchyłek podanych powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – sukcesywne przyjmowanie oraz zagospodarowanie w procesie odzysku odpadów o kodzie 19 12 12 (pre-RDF) z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku w ilości 500 Mg.Frakcja wysokoenergetyczna stanowiąca przedmiot zamówienia wytworzona została w ZUO w Promniku w procesie R12 z niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01) i odpadów opakowaniowych (z grupy 15). Odpady są wolne od metali żelaznych i nieżelaznych oraz tworzyw PCV. Komponenty do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) są przygotowywane przez Zamawiającego do odbioru w stanie luźnym. Pochodzą z nadwyżek produkcyjnych RDF z roku 2019. Odpad jest magazynowany w pryzmie bez zadaszenia.
Parametry jakościowe odpadów to:
- średnia wartość opałowa >16 MJ/kg (odchyłki: 358% ÷ +13%)
- średnia zawartość wilgoci <40,00 % (odchyłki: -10% ÷ +20%)
- średnia zawartość chloru ~ 0,44 % (odchyłki: -42% ÷ +59%)
- średnia zawartość siarki ~ 0,18 % (odchyłki: -32% ÷ +86%)
- średnia zawartość popiołu ~12 % (odchyłki: -13% ÷ +24%)
- średnia zawartość cz. lotnych ~62 % (odchyłki: -11% ÷ +10%)
Podane wyniki zostały ustalone na podstawie rocznej średniej ważonej RDF wyprodukowanego z w/w odpadów w 2019 r. i mają charakter poglądowy. Założyć należy, że podane parametry jakościowe, co do danej partii mogą odbiegać od tak ustalonych średnich w granicach odchyłek podanych powyżej.
UWAGA:
Transport odpadów 19 12 12 leży po stronie Zamawiającego .
Wykonawca zapewni przyjęcie odpadów w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20:00. Transport odbywa się z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów (ZUO) w Promniku, ul. Św. Tekli 62, gm. Strawczyn do miejsca przetwarzania odpadów wskazanego przez Wykonawcę, jednak znajdującego się w odległości nie większej niż 200 km od ZUO w Promniku licząc po drogach publicznych dla pojazdów o wadze powyżej 3,5 tony (z wyłączeniem dróg płatnych). Harmonogram cyklicznego przyjmowania odpadów przez Wykonawcę będzie równomiernie rozłożony (w ujęciu tygodniowym) we wskazanym do realizacji zadania okresie. Dostawa następować będzie nie częściej niż 2 razy dziennie. Wykonawca zapewni czas oczekiwania na rozładunek nie dłuższy niż 45 min.
Wykonawca ustali harmonogram z Zamawiającym.
Odpady będą ważone na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w ZUO w Promniku. Ważenie będzie potwierdzane kwitem wagowym wydrukowanym z systemu wagowego Zamawiającego, podpisywanym przez kierowcę i wagowego.
Podstawę rozliczeń między stronami stanowić będzie masa odpadów przyjętych w BDO przez przejmującego odpady w oparciu o wagę ustaloną przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513500-1 - Usługi uzdatniania oraz wywozu cieczy ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 235000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Południe Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411005806
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 561600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN PETROL SP.Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 562 180 46 54
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-013
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN PETROL SP.Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 562 180 46 54
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-013
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI PROMNIK
więcej: przetargi PROMNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie odcinkowego udrażniania sieci kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- usługa prania.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.