Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00195459/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
- 2022/BZP 00238931/01 - Wynik z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w żłobkach nr 19 i 6 Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004351765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zachodnia 55a
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-063
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzz.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mzz.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzz.lodz.pl/bip/zamowienia-publiczne-powyzej-130-000-zl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w żłobkach nr 19 i 6 Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90cc099d-e583-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023128/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa bazy technicznej - Termomodernizacja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195459/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZŻ.262.12.2022.T
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 112606,58 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa bazy technicznej budynku żłobka nr 19 przy ul. Tatrzańskiej 118 -Termomodernizacja w zakresie wymiany części centralnego ogrzewania4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 103663,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana opraw oświetleniowych w salach dydaktycznych budynku żłobka nr 6 przy ul. Elsnera 124.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 8942,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił ofertę firmy C.T.G. INVEST Sp. z o.o., ul. Wysoka 18, 95-200 Pabianice dla części 1 Postępowania pn.: Poprawa bazy technicznej budynku żłobka nr 19 przy ul. Tatrzańskiej 118 -Termomodernizacja w zakresie wymiany części centralnego ogrzewania, na podstawie Art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia - Wykonawca nie załączył do oferty kosztorysu ofertowego; oraz na podstawie Art. 226 ust. 1 pkt 14 - Wykonawca nie wniósł wadium.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego według standardu FSC, wykonanie 2 audytów okresowych oraz 3-letni nadzór nad certyfikatem (edycja III)
- Dostawa Sprzętu komputerowego
- Wymiana urządzenia transportu bliskiego zlokalizowanego na trasie W-Z dostosowanego do transportu osób niepełnosprawnych w istniejącym szybie windowym wraz ze świadczeniem usługi jego utrzymywania
- Usługi szkoleniowe (8 części) w ramach projektu "Zawód w branży TSL - dobra droga"
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej na obiekty MOSiR w Łodzi w 2026 r.
- DOSTAWA SPRZĘTU NA POTRZEBY OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przytocznej - dokończenie prac"
- Montaż samootwieraczy drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w budynku "D" Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Kościuszki 95
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: "Wdrożenie programów rozwojowych placówek oświatowych w gminie Strzyżewice"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Paderewskiego 20
- "Budowa ciągu pieszo-rowerowego w Polanowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Dostawa i montaż agregatu stacjonarnego do zasilania rezerwowego Urzędu Miejskiego w Praszce oraz dostawa 2 agregatów mobilnych w celu zasilania MGOKiS w Praszce oraz Szkoły Podstawowej nr 3 w Praszce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.