eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaliska › "Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu IT" w ramach zadania: "Zakupy inwestycyjne - w ramach realizacji programu pn. "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu IT” w ramach zadania: „Zakupy inwestycyjne – w ramach realizacji programu pn. „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaliska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 2

1.5.2.) Miejscowość: Kaliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585889201

1.5.8.) Numer faksu: 585889206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaliska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu IT” w ramach zadania: „Zakupy inwestycyjne – w ramach realizacji programu pn. „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01337edc-c6cd-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000624/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu IT w ramach zadania: „Zakupy inwestycyjne – w ramach realizacji programu pn. „Cyfrowa Gmina”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142129/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 96800,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78699,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - 6 zestawów: komputer przenośny + monitor + oprogramowanie (Win10 + Microsoft Office 2019 Home & Business PL 32/64 – lub inne równoważne spełniające wymagania równoważności opisane w Opisie przedmiotu zamówienia)

Każdy komputer przenośny o parametrach:
1. Procesor Minimum sześciordzeniowy osiągający w teście Pass Mark CPU wynik minimum 3 985. Zamawiający będzie weryfikował ten parametr na podstawie danych z pierwszej kolumny tabeli z wynikami testów procesorów, które są publikowane na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php

2. Przekątna ekranu 15,6''
3. Rozdzielczość 1920 x 1080 (FHD 1080)
4. Powierzchnia matrycy Matowa
5. Technologia podświetlania Diody LED
6. Typ matrycy TFT IPS
7. Zainstalowana pamięć RAM 8 GB
8. Typ dysku SSD
9. Pojemność SSD 256 GB
10. Format szerokości SSD M.2
11. Interfejs dysku SSD PCI-Express
12. Napęd optyczny Brak
13. Komunikacja LAN 10/100/1000
WiFi 802.11 ac
Bluetooth
14. Porty USB 1 x USB 2.0 Type-A
2 x USB 3.1 Type-A
1 x USB 3.1 Type-C
15. Porty wideo 1 x VGA (15 pin D-Sub)
1 x HDMI
16. Porty audio 1 x Audio (Combo)
17. Kamera internetowa Tak
18. Podświetlana klawiatura Tak
19. Czytnik linii papilarnych Tak
20. Pojemność baterii 42 Wh
21. System operacyjny Windows 10 Pro
22. Waga Max 1.6kg

b) Każdy - Monitor o parametrach:
Lp. Typ parametru Wymaganie
1. Przekątna ekranu 21,5
2. Powłoka matrycy Matowa
3. Rodzaj matrycy LED, TN
4. Typ ekranu Płaski
5. Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD)
6. Format obrazu 16:9
7. Częstotliwość odświeżania ekranu 60 Hz
8. Liczba wyświetlanych kolorów 16,7 mln
9. Czas reakcji 1 ms
10. Technologia ochrony oczu Redukcja migotania
11. Technologia ochrony oczu Filtr światła niebieskiego
12. Wielkość plamki 0,248 x 0,248 mm
13. Jasność 200 cd/m²
14. Kontrast dynamiczny 100 000 000:1
15. Kąt widzenia w poziomie 90 stopni
16. Kąt widzenia w pionie 65 stopni
17. Złącza VGA (D-sub) - 1 szt.
18. Złącza HDMI - 1 szt.
19. Złącza DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
20. Głośniki Tak
21. Moc głośników 2 x min 1 W
22. Regulacja kąta pochylenia (Tilt) tak
23. Możliwość montażu na ścianie VESA 100 x 100 mm
24. Pobór mocy podczas pracy Max 17 W
25. Zabezpieczenia Gniazdo dla blokady zabezpieczającej Kensington Lock, Noble Lock lub równoważnej

c) Każde - Oprogramowanie typu MS Windows 10 Professional 64bit PL lub równoważne, spełniające poniższe warunki:
• System operacyjny dla komputerów , z graficznym interfejsem użytkownika,
• System operacyjny ma pozwalać na uruchomienie i pracę z aplikacjami użytkowanymi przez Zamawiającego, w szczególności: MS Office 2016, 2019; MS Visio 2016, 2019; MS Project 2016, 2019, AutoCAD,
• System ma udostępniać dwa rodzaje graficznego interfejsu użytkownika:
a) klasyczny, umożliwiający obsługę przy pomocy klawiatury i myszy,
b) dotykowy umożliwiający sterowanie dotykiem na urządzeniach typu tablet lub monitorach dotykowych,
• Interfejsy użytkownika dostępne w wielu językach do wyboru – w tym polskim i angielskim,
• Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe,
• Wbudowany system pomocy w języku polskim,
• Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim,
• Możliwość dokonywania bezpłatnych aktualizacji i poprawek w ramach wersji systemu operacyjnego poprzez Internet, mechanizmem udostępnianym przez producenta systemu z możliwością wyboru instalowanych poprawek oraz mechanizmem sprawdzającym, które z poprawek są potrzebne,
• Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Zamawiającego,
• Dostępność bezpłatnych biuletynów bezpieczeństwa związanych z działaniem systemu operacyjnego,
• Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6;
• Wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami,
• Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi),
• Funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer,
• Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki grupowe – przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji,
• Rozbudowane, definiowalne polityki bezpieczeństwa – polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji,
• Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, zgodnie z określonymi uprawnieniami poprzez polityki grupowe,
• Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.
• Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów:
a) poziom menu,
b) poziom otwartego okna systemu operacyjnego;
• system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych,
• Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi.
• Obsługa standardu NFC (near field communication),
• Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących);
• Wsparcie dla IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny;
• Mechanizmy logowania do domeny w oparciu o:
a) Login i hasło,
b) Karty z certyfikatami (smartcard),
c) Wirtualne karty (logowanie w oparciu o certyfikat chroniony poprzez moduł TPM),
• Mechanizmy wieloelementowego uwierzytelniania.
• Wsparcie do uwierzytelnienia urządzenia na bazie certyfikatu,
• Wsparcie wbudowanej zapory ogniowej dla Internet Key Exchange v. 2 (IKEv2) dla warstwy transportowej IPsec,
• Wbudowane narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk;
• Wsparcie dla środowisk Java i .NET Framework 4.x – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach,
• Wsparcie dla JScript i VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń,
• Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji – możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem,
• Rozwiązanie służące do automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. Obraz systemu służyć ma do automatycznego upowszechnienia systemu operacyjnego inicjowanego i wykonywanego w całości poprzez sieć komputerową,
• Rozwiązanie ma umożliwiające wdrożenie nowego obrazu poprzez zdalną instalację,
• Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe,
• Zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe.
• Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej,
• Możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci,
• Identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.),
• Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. Przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu),
• Wbudowany mechanizm wirtualizacji typu hypervisor, umożliwiający, zgodnie z uprawnieniami licencyjnymi, uruchomienie do 4 maszyn wirtualnych,
• Mechanizm szyfrowania dysków wewnętrznych i zewnętrznych z możliwością szyfrowania ograniczonego do danych użytkownika,
• Wbudowane w system narzędzie do szyfrowania partycji systemowych komputera, z możliwością przechowywania certyfikatów w mikrochipie TPM (Trusted Platform Module) w wersji minimum 1.2 lub na kluczach pamięci przenośnej USB.
• Wbudowane w system narzędzie do szyfrowania dysków przenośnych, z możliwością centralnego zarządzania poprzez polityki grupowe, pozwalające na wymuszenie szyfrowania dysków przenośnych
• Możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania partycji w usługach katalogowych.
• Możliwość instalowania dodatkowych języków interfejsu systemu operacyjnego oraz możliwość zmiany języka bez konieczności reinstalacji systemu.

Pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 9 OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2 zestawy: komputer stacjonarny + monitor + oprogramowanie (Win10 + Microsoft Office 2019 Home & Business PL 32/64 – lub inne równoważne spełniające wymagania równoważności opisane w Opisie przedmiotu zamówienia):
a) Każdy - Komputer stacjonarny o parametrach:
Lp. Typ parametru Wymaganie
1. Procesor Minimum czterordzeniowy osiągający w teście Pass Mark CPU wynik minimum 8 950. Zamawiający będzie weryfikował ten parametr na podstawie danych z pierwszej kolumny tabeli z wynikami testów procesorów, które są publikowane na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php

2. Pamięć RAM 8GB
3. Maksymalna ilość pamięci RAM 64 GB
4. Dysk 256 GB SSD M.2
5. Zintegrowana karta graficzna Osiągająca w teście Videocard Benchmarks wynik minimum 1311. Zamawiający będzie weryfikował ten parametr na podstawie danych z pierwszej kolumny tabeli z wynikami testów kart graficznych, które są publikowane na stronie https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php

6. Port video 2x DisplayPort 1.2
7. Porty USB 1x USB-A 3.2
8. Porty USB 2x USB 2.0
9. Port sieciowy 1x Gb LAN
10. Antena WLAN 1x antena WLAN
11. Zabezpieczenia Gniazdo dla blokady zabezpieczającej Kensington Lock, Noble Lock lub równoważnej
12. Porty video 1x HDMI 2.0
13. Porty USB 4x USB-A 3.2
14. Porty USB 1x USB-C 3.2
15. Porty audio 2x wtyczka jack
16. Karta Wi-Fi WLAN 802.11a/b/g/n/ac/ax, 2x2

17. Bluetooth Bluetooth 5.0
18. Waga z dyskiem Max 1,35 kg
Głośnik wbudowany 1 W
Zasilacz Min 140 W
19. System operacyjny Windows 10 Pro

b) Każde - Oprogramowanie typu MS Windows 10 Professional 64bit PL lub równoważne, spełniające poniższe warunki:
• System operacyjny dla komputerów , z graficznym interfejsem użytkownika,
• System operacyjny ma pozwalać na uruchomienie i pracę z aplikacjami użytkowanymi przez Zamawiającego, w szczególności: MS Office 2016, 2019; MS Visio 2016, 2019; MS Project 2016, 2019, AutoCAD,
• System ma udostępniać dwa rodzaje graficznego interfejsu użytkownika:
a) klasyczny, umożliwiający obsługę przy pomocy klawiatury i myszy,
b) dotykowy umożliwiający sterowanie dotykiem na urządzeniach typu tablet lub monitorach dotykowych,
• Interfejsy użytkownika dostępne w wielu językach do wyboru – w tym polskim i angielskim,
• Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe,
• Wbudowany system pomocy w języku polskim,
• Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim,
• Możliwość dokonywania bezpłatnych aktualizacji i poprawek w ramach wersji systemu operacyjnego poprzez Internet, mechanizmem udostępnianym przez producenta systemu z możliwością wyboru instalowanych poprawek oraz mechanizmem sprawdzającym, które z poprawek są potrzebne,
• Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Zamawiającego,
• Dostępność bezpłatnych biuletynów bezpieczeństwa związanych z działaniem systemu operacyjnego,
• Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6;
• Wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami,
• Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi),
• Funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer,
• Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki grupowe – przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji,
• Rozbudowane, definiowalne polityki bezpieczeństwa – polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji,
• Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, zgodnie z określonymi uprawnieniami poprzez polityki grupowe,
• Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.
• Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów:
a) poziom menu,
b) poziom otwartego okna systemu operacyjnego;
• system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych,
• Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi.
• Obsługa standardu NFC (near field communication),
• Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących);
• Wsparcie dla IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny;
• Mechanizmy logowania do domeny w oparciu o:
a) Login i hasło,
b) Karty z certyfikatami (smartcard),
c) Wirtualne karty (logowanie w oparciu o certyfikat chroniony poprzez moduł TPM),
• Mechanizmy wieloelementowego uwierzytelniania.
• Wsparcie do uwierzytelnienia urządzenia na bazie certyfikatu,
• Wsparcie wbudowanej zapory ogniowej dla Internet Key Exchange v. 2 (IKEv2) dla warstwy transportowej IPsec,
• Wbudowane narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk;
• Wsparcie dla środowisk Java i .NET Framework 4.x – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach,
• Wsparcie dla JScript i VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń,
• Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji – możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem,
• Rozwiązanie służące do automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. Obraz systemu służyć ma do automatycznego upowszechnienia systemu operacyjnego inicjowanego i wykonywanego w całości poprzez sieć komputerową,
• Rozwiązanie ma umożliwiające wdrożenie nowego obrazu poprzez zdalną instalację,
• Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe,
• Zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe.
• Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej,
• Możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci,
• Identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.),
• Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. Przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu),
• Wbudowany mechanizm wirtualizacji typu hypervisor, umożliwiający, zgodnie z uprawnieniami licencyjnymi, uruchomienie do 4 maszyn wirtualnych,
• Mechanizm szyfrowania dysków wewnętrznych i zewnętrznych z możliwością szyfrowania ograniczonego do danych użytkownika,
• Wbudowane w system narzędzie do szyfrowania partycji systemowych komputera, z możliwością przechowywania certyfikatów w mikrochipie TPM (Trusted Platform Module) w wersji minimum 1.2 lub na kluczach pamięci przenośnej USB.
• Wbudowane w system narzędzie do szyfrowania dysków przenośnych, z możliwością centralnego zarządzania poprzez polityki grupowe, pozwalające na wymuszenie szyfrowania dysków przenośnych
• Możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania partycji w usługach katalogowych.
• Możliwość instalowania dodatkowych języków interfejsu systemu operacyjnego oraz możliwość zmiany języka bez konieczności reinstalacji systemu.

c) Każdy – Monitor o parametrach:
Lp. Typ parametru Wymaganie
1. Przekątna ekranu 21,5
2. Powłoka matrycy Matowa
3. Rodzaj matrycy LED, TN
4. Typ ekranu Płaski
5. Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD)
6. Format obrazu 16:9
7. Częstotliwość odświeżania ekranu 60 Hz
8. Liczba wyświetlanych kolorów 16,7 mln
9. Czas reakcji 1 ms
10. Technologia ochrony oczu Redukcja migotania
11. Technologia ochrony oczu Filtr światła niebieskiego
12. Wielkość plamki 0,248 x 0,248 mm
13. Jasność 200 cd/m²
14. Kontrast dynamiczny 100 000 000:1
15. Kąt widzenia w poziomie 90 stopni
16. Kąt widzenia w pionie 65 stopni
17. Złącza VGA (D-sub) - 1 szt.
18. Złącza HDMI - 1 szt.
19. Złącza DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
20. Głośniki Tak
21. Moc głośników 2 x min 1 W
22. Regulacja kąta pochylenia (Tilt) tak
23. Możliwość montażu na ścianie VESA 100 x 100 mm
24. Pobór mocy podczas pracy Max 17 W
25. Zabezpieczenia Gniazdo dla blokady zabezpieczającej Kensington Lock, Noble Lock lub równoważnej

Pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 9 OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwer o parametrach:
Element konfiguracji Wymagania minimalne
Wymagania ogólne Elementy, z których zbudowane jest urządzenie muszą być produktami producenta urządzeń lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta.
Urządzenie i jego komponenty muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
Urządzenie musi być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnym opakowaniach producenta.
Urządzenie musi posiadać komplet standardowej dokumentacji w dla użytkownika w języku polskim lub angielskim, w formie papierowej lub elektronicznej.
Gwarancja i serwis na urządzenie musi być świadczony przez firmę autoryzowaną przez producenta lub jego przedstawicielstwo w Polsce w przypadku, gdy Oferent nie posiada takiej autoryzacji.
Urządzenie na etapie dostawy nie może podlegać modyfikacjom tj. wymagane jest dostarczenie pełnej oferowanej konfiguracji którą to można będzie można zweryfikować na dedykowanej stronie producenta po podaniu nr seryjnego.
Pakiet serwisowy (gwarancja) jak i wszystkie wymagane licencje muszą być składnikiem sprzętu oraz mają być przypisany do sprzętu na etapie jego produkcji bez konieczności późniejszego aktywowania, rejestrowania lub innych działań.
Możliwość sprawdzenia statusu gwarancji dla pełnej konfiguracji na stronie producenta po podaniu nr seryjnego sprzętu.
Obudowa TOWER wyposażona zatoki dyskowe na min. 8 dysków SFF typu Hot Swap, SAS/SATA/SSD 2,5” z możliwością rozbudowy do obsługi 16dysków SFF
Opcja konwersji do RACK
Płyta główna 1 -socketowa
Płyta posiadająca min 6 slotów na pamięci i umożliwiająca obsługę pamięci min 192GB
Wsparcie dla technologii zabezpieczania pamięci: Advanced ECC/SDDC, Rank sparing (online spare), Demand/Patrol scrubbing, Memory thermal control, DIMM address/control bus parity protection
Procesor Zainstalowany 1 procesory min.12-rdzeniowe min. 2.4GHz częstotliwości nominalnej, x86 - 64 bity
SPECrate2017_int_base wynik min. 67pkt
SPECrate2017_fp_base wynik min. 68pkt
Do oferty należy załączyć wydruki ze strony www.spec.org potwierdzające spełnienie powyższego wymagania.
Pamięć operacyjna 32 GB SDRAM DDR4 2933 MHz typu DualRank w układzie 2x16Gb
Porty PCIe Min. 4 aktywne gniazda PCI-Express generacji 3 w tym minimum 2dniazda prędkości x16 (szybkość slotu – bus width) pod urządzenia I/O.
Dyski twarde Zainstalowane 2 dyski twarde o minimalnych parametrach 960GB SATA 6G Read Intensive typu Hot Plug.
Kontroler Serwer wyposażony w kontroler sprzętowy zapewniający obsługę 8 napędów dyskowych SATA/SAS oraz obsługujący poziomy: RAID 0/1/10/5
Kontroler z funkcjonalnością szyfrowania wolumenów logicznych stworzonych na podłączonych dyskach (szyfrowanie realizowane przez kontroler RAID, a nie przez oprogramowanie zainstalowane na systemie operacyjnym) lub kontroler z funkcja współpracy z dyskami samoszyfrującymi SED. W przypadku zastosowania kontrolera RAID z funkcją współpracy z dyskami samoszyfrującymi SED wszystkie zastosowane/dostarczone dyski w maja być typu SED.
Interfejsy sieciowe Minimum 2 porty 10/100/1000Base-T(X)
Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna z portem typu VGA na tyle obudowy.
Porty Min.5szt USB 3.0 w tym po 1 sztuce na froncie, wewnątrz i z tyłu obudowy.
Możliwość rozbudowy o port szeregowy typu DB9/DE-9 (9-pinowy), wyprowadzony na zewnątrz obudowy bez pośrednictwa portu USB/RJ45. Nie dopuszcza się stosowania kart PCI.
Zasilacz Zainstalowane redundantne zasilacze o mocy minimum 495W.
Napęd Wbudowany wewnętrzny napęd DVD-ROM lub DVD-RW.
Moduł zarządzający Serwer musi być wyposażony w kartę zdalnego zarządzania (konsoli) pozwalającej na: włączenie, wyłączenie i restart serwera, podgląd logów sprzętowych serwera i karty, przejęcie pełnej konsoli tekstowej serwera niezależnie od jego stanu (także podczas startu, restartu OS).
Karta zdalnego zarządzania musi posiadać wbudowaną pamięć flash, minimum 4GB.
Karta zarządzania zdalnego, powinna udostępniać wbudowane narzędzie wspomagające instalację systemów operacyjnych oraz konfigurację serwera. Narzędzie dostępne z poziomu BIOS poprzez interfejs graficzny (GUI), udostępniające minimum następujące funkcjonalności:
• Wspomaganą instalację systemu operacyjnego – wybór najlepszych sterowników i firmware
• Diagnostykę wszystkich elementów sprzętowych serwera.
• Konfigurację kontrolera macierzowego i dysków poprzez GUI
• Ustawienia parametrów BIOS
Rozwiązanie sprzętowe, niezależne od systemów operacyjnych, zintegrowane z płytą główną, posiadające dedykowany port RJ45 na tyle obudowy.
Wsparcie dla systemów operacyjnych i systemów wirtualizacyjnych Microsoft Windows Server
Red Hat Enterprise Linux (RHEL)
SUSE Linux Enterprise Server (SLES)
VMware ESXi
System operacyjny Licencja musi uprawniać do uruchamiania serwerowego systemu operacyjnego (SSO) w środowisku fizycznym lub dwóch wirtualnych środowisk serwerowego systemu operacyjnego za pomocą wbudowanych mechanizmów wirtualizacji. Licencja zgodna z ilością fizycznych core procesorowych w serwerze.
Serwerowy system operacyjny musi posiadać następujące, wbudowane cechy.
Możliwość wykorzystania, co najmniej 320 logicznych procesorów oraz co najmniej 4 TB pamięci RAM w środowisku fizycznym
Możliwość wykorzystywania 64 procesorów wirtualnych oraz 1TB pamięci RAM i dysku o pojemności min. 64TB przez każdy wirtualny serwerowy system operacyjny.
Możliwość budowania klastrów składających się z 64 węzłów, z możliwością uruchamiania do 8000 maszyn wirtualnych.
Możliwość migracji maszyn wirtualnych bez zatrzymywania ich pracy między fizycznymi serwerami z uruchomionym mechanizmem wirtualizacji (hypervisor) przez sieć Ethernet, bez konieczności stosowania dodatkowych mechanizmów współdzielenia pamięci.
Wsparcie (na umożliwiającym to sprzęcie) dodawania i wymiany pamięci RAM bez przerywania pracy.
Wsparcie (na umożliwiającym to sprzęcie) dodawania i wymiany procesorów bez przerywania pracy.
Automatyczna weryfikacja cyfrowych sygnatur sterowników w celu sprawdzenia czy sterownik przeszedł testy jakości przeprowadzone przez producenta systemu operacyjnego.
Możliwość dynamicznego obniżania poboru energii przez rdzenie procesorów niewykorzystywane w bieżącej pracy. Mechanizm ten musi uwzględniać specyfikę procesorów wyposażonych w mechanizmy Hyper-Threading.
Wbudowane wsparcie instalacji i pracy na wolumenach, które:
pozwalają na zmianę rozmiaru w czasie pracy systemu,
umożliwiają tworzenie w czasie pracy systemu migawek, dających użytkownikom końcowym (lokalnym i sieciowym) prosty wgląd w poprzednie wersje plików i folderów,
umożliwiają kompresję "w locie" dla wybranych plików i/lub folderów,
umożliwiają zdefiniowanie list kontroli dostępu (ACL).

Pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 9 OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2 urządzenia wielofunkcyjne:

a) Jedno urządzenie wielofunkcyjne o parametrach:

Lp. NAZWA PARAMETRU WYMAGANIA MINIMALNE
1. Technologia druku technologia laserowa, czterobębnowa
2. Format oryginału i kopii A6-A3
3. Prędkość drukowania Min. 40 stron A4 / min. w kolorze i mono
4. Obsługiwane rozdzielczości drukowania 600 x 600 dpi oraz 1200x1200 dpi
5. Czas wydruku pierwszej strony kolorowej maks. 7 sek., czarno-białej maks. 6 sek.
6. Czas nagrzewania maks. 20 sek. od włączenia zasilania
7. Kopiowanie wielokrotne Od 1 do 9999 kopii
8. Pamięć RAM min. 4 GB
9. Dysk SSD lub HDD min. 60 GB
10. Zoom 25-400%
11. Panel operatora Panel operatora wyposażony w kolorowy ekran dotykowy LCD, o przekątnej min. 10 cali, w języku polskim. Panel z płynna regulacją kąta nachylenia.
12. Dupleks automatyczny, obsługa papieru 60-250 g/m2
13. Podajnik dokumentów Automatyczny dwustronny, pojemność tacy podającej min. 140 ark. (A4, 80 g/m2)
14. Podajniki papieru podajnik automatyczny min. 2 x 500 ark. (80 g/m2), obsługa papieru 60-300 g/m2 (w tym min. jeden obsługujący papier formatu A6R-SRA3);
taca boczna na min. 150 ark. (A4, 80 g/m2), obsługa papieru A6R-SRA3, 60-300 g/m2
15. Odbiór wydruków i kopii Taca odbiorcza na min. 500 arkuszy (80 g/m2)
16. Podstawa mobilna Dedykowana, podstawa producenta urządzenia z katalogu dostępnych fabrycznie opcji, zamykana, na kółkach. Dopasowana kolorystycznie, wzorniczo i kształtem do obudowy urządzenia.
17. Język opisu strony PCL 6, Post Script Level 3 (dopuszcza się emulacje)
18. Interfejsy USB 2.0, USB 3.0, Ethernet 10/100/1000 Mb
19. Funkcje skanowania skanowanie do PC, do e-mail, do FTP, TWAIN (sieciowy), do pamięci przenośnej USB, WIA, SMB, do skrzynki dokumentów
20. Rozdzielczość skanowania 600 dpi
21. Prędkość skanowania kolorowego min. 80 str. / min. (A4, 300 dpi)
22. Typy plików PDF, PDF/A, PDF szyfrowany, PDF kompresowany, JPEG, TIFF, XPS,
Opcjonalnie: PDF przeszukiwalny, docx, xlsx, pptx
23. Wymagania dodatkowe Urządzenie wyposażone w funkcję zgłaszania usterek bezpośrednio na panelu dotykowym urządzenia.
24. Materiały eksploatacyjne jako wyposażenie standardowe (dostarczone w komplecie z urządzeniem) Tonery: w ilości, która zapewni wydrukowanie minimum 20 000 stron kolorowych A4 (zgodnie z ISO 19798)
Bębny: w ilości, która zapewni wydrukowanie minimum 600 000 stron kolorowych A4. Dostarczone materiały muszą być nowe i nieużywane, oraz wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń.
25. Wymagania dodatkowe Oferent musi posiadać ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta urządzenia wielofunkcyjnego - dokumenty potwierdzające dołączyć do oferty
Certyfikaty ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004, producenta oferowanego sprzętu - załączyć do oferty


b) Drugie urządzenie wielofunkcyjne o parametrach:

Lp. Typ parametru Wymaganie
1. Funkcje urządzenia Drukarka
Kopiarka
Skaner
2. Rodzaj druku Laserowy
3. Format A4
4. Druk w kolorze Nie
5. Optyczna rozdzielczość skanowania 500x500 dpi
6. Kodowanie koloru 24 bit
7. Optyczne rozpoznawanie znaków (OCR) Tak
8. Skanowanie do USB/wiadomości e-mail/sieci (FTP/SMB) Tak
9. Formaty plików skanowania: PDF, PDF/A, XPS, JPEG, TIFF Tak
10. Skanowanie do folderu domowego Tak
11. Jedno-/wielostronicowy plik PDF/XPS/TIFF/ chroniony hasłem plik PDF Tak
12. Bezpieczne skanowanie za pośrednictwem SFTP Tak
13. Rozdzielczość kopiowania 600x600 dpi
14. Faksowanie LAN Tak
15. Faksowanie bezpośrednie Tak
16. Przekazywanie faksów do wiadomości e-mail Tak
17. Serwer faksów Tak
18. Rozdzielczość druku 1200 x 1200 dpi
19. Prędkość druku w czerni 60 str/min
20. Druk dwustronny Tak
21. Obciążenie miesięczne 29000 arkuszy/miesiąc
22. Zainstalowana pamięć 2048 MB
23. Podajnik dokumentów do druku dwustronnego 90 arkuszy
24. Obsługiwane systemy operacyjne Linux
Mac OS
Windows Server 2003
Windows Server 2008
Windows 7
Windows Server 2012
Windows 8
Windows 10
25. Ethernet 10/100/1000 Mb/s
26. Komunikacja bezprzewodowa WiFi
NFC
WiFi Direct
27. USB 1 x USB (Type B)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 47000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

UTM + szkolenie wdrożeniowe o parametrach:
Numer Wymaganie
1 Urządzenie musi posiadać interfejs WWW z poziomu, którego administrator może wykonać wszystkie czynności administracyjne
2 Rozwiązanie musi posiadać możliwość podpięcia rozwiązania do systemu centralnego zarządzania i zarządzania urządzeniem poprzez dedykowaną aplikacje.
3 Rozwiązanie musi posiadać możliwość zarządzania nim z poziomu chmurowego portalu centralnego zarządzania. Dostęp do portalu chmurowego musi być dostarczony w ramach podstawowej licencji.
4 Z poziomu interfejsu WWW administrator musi mieć możliwość szybkiego przeglądu stanu urządzenia widząc na pierwszej stronie minimum następujące informacje:
- wersja oprogramowania układowego,
- nazwa urządzenia,
- adres sprzętowy urządzenia,
- czas pracy urządzenia od ostatniego restartu,
- status sieci internet,
- status sieci wifi,
- ostatnio wykryte urządzenia w sieci wraz z alertami,
- aktywność sieci zawierającą wykres ilości pakietów i ilości danych przepływających w czasie rzeczywistym przez urządzenie.
5 Urządzenie musi możliwość wyświetlenie wszystkich aktywnych urządzeń pracujących w sieci, w postaci listy dostępnej bezpośrednio z interfejsu WWW.
6 Jeśli urządzenie posiada moduł sieci bezprzewodowej to musi umożliwiać wyświetlenie aktywnych urządzeń podłączonych do sieci bezprzewodowej, wraz z informacjami o jakości sygnału dla pojedynczych urządzeń.
7 Urządzenie musi umożliwiać generowanie raportów ogólnych zawierających status urządzenia minimum w odstępach:
- ostatnia godzina,
- ostatni dzień,
8 Urządzenie musi umożliwiać generowanie raportów z aktywności użytkowników i komputerów minimum w odstępach:
- ostatnia godzina,
- ostatni dzień,
- ostatni tydzień,
- ostatni miesiąc,
9 Urządzenie musi umożliwiać na wydruk raportów z aktywnością użytkowników bezpośrednio z poziomu interfejsu WWW rozwiązania.
10 Urządzenie musi umożliwiać przegląd i wyszukiwanie logów sieciowych bezpośrednio z interfejsu WWW.
11 Urządzenie musi umożliwiać przegląd i wyszukiwanie logów systemowych bezpośrednio z interfejsu WWW.
12 Jeśli urządzenie posiada moduł sieci bezprzewodowej to musi umożliwiać monitorowanie okolicznych sieci bezprzewodowych znajdujących się w zasięgu urządzenia, oraz pozwalać na ich przegląd bezpośrednio z interfejsu WWW.
13 Urządzenie musi mieć możliwość na wyświetlenia:
- stanu zasobów sprzętowych,
- tablicy routingu,
- stanu połączenia z usługami chmurowymi,
bezpośrednio z poziomu interfejsu WWW
14 Urządzenie musi posiadać funkcje pozwalające na wykonanie testów działania sieci dostępne bezpośrednio z interfejsu WWW. Wymagane są minom narzędzia takie jak:
- ping,
- traceroute,
- dns lookup,
- tcpdump,
15 Urządzenie musi umożliwiać wygenerowanie plików diagnostycznych z działania systemu urządzenia, bezpośrednio z interfejsu WWW.
16 Interfejs WWW musi umożliwiać zalogowanie się wielu administratorom jednocześnie.
Numer Wymaganie
1. Urządzenie musi mieć możliwość pracy zarówno w trybie monitorowania, jak i w trybie online.
2. Urządzenie musi być minimalnie wyposażone w następujące moduły funkcjonalne:
- Firewall,
- Kontrola aplikacji i URL Filtering,
- Rozpoznawanie użytkowników,
- QoS,
- IPS,
- Anti-Virus,
- Anti-Bot,
- Emulacja zagrożeń (dodatkowo punktowane 20 pkt)
- Antyspam,
- VPN Site-to-Site,
- VPN Client-to-Site,
3. Urządzenie musi mieć możliwość monitorowania dostępu do internetu poprzez weryfikacje podanych przez administratora hostów. Urządzenie musi monitorować minimum następujące parametry sieciowe:
- Utrata pakietów,
- Średnie opóźnienie,
- Minimalne opóźnienie,
- Maksymalne opóźnienie,
- Jitter,
4. Urządzenie musi umożliwiać pełną rekonfigurację interfejsów wewnętrznych, wspierając m.in.:
- Stworzenie wirtualnego switch z interfejsów,
- Stworzenie interfejsów typu bridge,
- Agregacji interfejsów m.in. za pomocą LACP.
5. Urządzenie musi mieć możliwość filtrowania urządzeń poprzez filtrowanie adresów MAC.
6. Urządzenie musi posiadać mechanizm DNS Proxy.
7. Urządzenie musi posiadać możliwość ograniczenia dostępu administracyjnego tylko z konkretnych podsieci, oraz tylko z konkretnych stref.
8. Urządzenie musi mieć możliwość synchronizacji czasu poprzez protokół NTP.
9. Urządzenie musi mieć możliwość uruchomienia serwera NTP bezpośrednio na urządzeniu.
10. Urządzenie musi wspierać serwisy DDNS, minimum:
- DynDNS
- no-ip.org
11. Urządzenie musi posiadać funkcję pozwalającą na zarządzenie urządzeniem z sieci internet, nawet jeśli znajduje się za NATem. Funkcja ta nie może wymagać od administratora uruchomienia tunelu VPN do sieci wewnętrznej.
12. Urządzenie musi mieć możliwość pracownia w klastrze wysokiej dostępności.
13. Urządzenie musi posiadać predefiniowane profile pracy Firewalla, Kontroli aplikacji, URL Filteringu i modułu IPS.
14. Urządzenie musi umożliwiać ręczne definiowanie reguł działających na:
- firewallu,
- module kontroli aplikacji i URL Filteringu,
- module IPS,
15. Urządzenie musi umożliwiać logowanie każdej sesji zezwolonej lub zablokowanej.
16. Urządzenie musi posiadać dwa osobne zestawy reguł. Jeden dla połączeń wychodzących do internetu, drugi dla obsługi połączeń wewnętrznych.
17. Urządzenie musi posiadać predefiniowaną politykę translacji adresów, pozwalającą na jej zastosowanie przy połączeniach wychodzących do internetu.
18. Urządzenie musi wspierać filtrowanie protokołów VoIP, oraz pozwalać na konfiguracje filtrowania tych urządzeń za pomocą prostego kreatora konfiguracji.
19. Urządzenie musi mieć możliwość integrowania się z usługami katalogowymi, minimum Microsoft Active Directory.
20. Urządzenie musi mieć możliwość inspekcji ruchu SSL.
21. Urządzenie musi mieć możliwość kategoryzowania stron HTTPS bez inspekcji ruchu SSL.
22. Urządzenie musi posiadać interfejs, w którym administrator może znaleźć wszystkie zainfekowane urządzenia w sieci.
23. Urządzenie musi mieć możliwość całkowitego wyłączenia modułu IPS i uruchomienia go tylko w trybie IDS.
24. Urządzenie musi umożliwiać na stworzenie tuneli VPN typu client-2-site minimum w formie:
- dedykowane klienta VPN dostarczanego przez producenta rozwiązania,
- mobilnego klient VPN dostarczanego przez producenta rozwiązania,
- portalu SSL VPN,
- klienta wbudowanego w system Windows,
25. Urządzenie musi posiadać moduł kontroli aplikacji zawierający ponad 9300 różnych aplikacji.
26. Urządzenie musi umożliwiać inspekcje ponad 70 protokołów przemysłowych w tym minimum:
- BACNet,
- CIP,
- DNP3,
- IEC-60870-5-104,
- IEC 60870-6 (ICCP),
- IEC 61850,
- MMS,
- ModBus,
- OPC DA & UA,
- Profinet,
- Step7 (Siemens)
27. Urządzenie musi posiadać funkcjonalność tzw. Virtual Patchingu. Funkcja ta pozwala na zablokowanie ataków kierowanych na podatne urządzenie, które z różnych przyczyn nie mogą zostać zaktualizowane przez administratora.
28. Lista wspieranych przez moduł kontroli aplikacji, aplikacji musi być publicznie dostępna i pozwalać na przeszukiwanie jej z wykorzystaniem różnych filtrów.
Numer Wymaganie
1 Urządzenie musi być przystosowane do pracy w temperaturach od 0 stopni do 40 stopni Celsiusa.
2 Urządzenie musi posiadać następujące certyfikacje: CB 62368-1, CE, FCC IC Class B, VCCI, AS/NZS RCM EMC.
3 Urządzenie musi posiadać następujące porty:
- LAN: 17 x 1GbE,
- WAN: 1x1GbE
- USB typ C do połączenia konsolowego,
- 2 x Port USB 3.0,
- wielkość pamięci nieulotnej 32 GB
4 Wymagane przepustowość urządzenia dla:
- Ruchu NGTP: 1450 Mbps,
- Ruchu NGFW: 3150 Mbps,
- Ruchu IPS: 3450 Mbps,
- Ruchu Firewall: 4800 Mbps,
- Firewalla i pakietów UDP o wielkości 1518 bajtów: 8000 Mbps
- VPN AES-128: 1300 Mbps,
- Połączeń na sekundę: 54000
- Jednoczesnych połączeń: 245000

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrale IT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393892156

7.3.3) Ulica: Winogrady 18a

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-663

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrale IT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393892156

7.3.3) Ulica: Winogrady 18a

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-663

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrale IT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393892156

7.3.3) Ulica: Winogrady 18a

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-663

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.