eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutDOSTAWA ODZCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO - ZASADOWEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO - ZASADOWEJ



Ogłoszenie z dnia 2025-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ODZCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO – ZASADOWEJ WRAZ
Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO – ZASADOWEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180405906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48172240146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia3@cm-lancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ODZCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO – ZASADOWEJ WRAZ
Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO – ZASADOWEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-788f8e33-3974-4647-9227-1d6f8c22a6bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179649

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/380/12/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 212760,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA ODZCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO – ZASADOWEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO–ZASADOWEJ zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załącznikach Nr 2 oraz
w załączniku Nr 10 do SWZ.
2. Załącznik Nr 2.1. – formularz asortymentowo – cenowy:
• pkt I zawiera nazwę odczynnika za pomocą którego Zamawiający planuje wykonać badania
do oznaczenia równowagi kwasowo – zasadowej przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy;
• w pkt. II każdy z Wykonawców zobowiązany jest zaoferować i tym samym samodzielnie wpisać ilość materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji automatycznego analizatora
do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej w ilościach odpowiadających do zakresu wykonywanego badania.
3. Załącznik Nr 2.2. zawiera ilość opłat dzierżawnych (na okres 36 miesięcy) za automatyczny analizator do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej oraz za zewnętrzny zestaw komputerowy.
4. Załącznik Nr 10 pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych” przedstawia dokładny opis automatycznego analizatora do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej,
opis wymaganych minimalnych warunków dzierżawy analizatora oraz opis dzierżawionego zewnętrznego zestawu komputerowego.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty należy składać do całości.
6. W formularzu asortymentowo – cenowym tj. w Załączniku Nr 2.1. i cenowym tj. w Załączniku Nr 2.2. dotyczącym dzierżawy analizatora do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej muszą być uwzględnione wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji w Załącznikach Nr 2 spowoduje odrzucenie danej oferty.
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) i warunki realizacji zamówienia:
1. Dostawy przedmiotu zamówienia tj. asortymentu opisanego w Załączniku Nr 2.1. odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego zgodnie z formularzem asortymentowo – cenowym w formie dostaw cząstkowych odpowiednim transportem do „Centrum Medycznego
w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut z dopiskiem
„Centralne Laboratorium – Dział Diagnostyki Laboratoryjnej”.
2. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00 według pisemnych zamówień składanych drogą mailową przez Kierownika Działu Diagnostyki Laboratoryjnej lub inną upoważnioną osobę. W bardzo pilnych i uzasadnionych przypadkach „na cito” zamówienia mogą być składane w formie telefonicznej.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) odbywać się będzie przez minimalny 36 miesięczny okres od daty zawarcia lub obowiązywania umowy lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wynagrodzenie umowne.
4. W związku z zaistniałymi różnymi sytuacjami np. stanami nadzwyczajnymi, epidemii itp., mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia przyszłych umów, jak również w przypadku niewyczerpania asortymentu Zamawiający dopuszcza przedłużenie czasu realizacji przedmiotu zamówienia na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy lub do wyczerpania asortymentu
5. Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia tj. asortymentu opisanego w Załączniku Nr 2.1. wynosi od dwóch do pięciu dni roboczych od daty złożenia zamówienia (kryterium oceny ofert, który został opisany w Rozdziale XXII).
6. Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
7. Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni określonych ustawą jako święta.
8. Automatyczny analizator do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej opisany w Załączniku Nr 10 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na swój koszt i ryzyko do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. do Laboratorium, do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej w terminie od 14 do 56 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy dzierżawy (w dni kalendarzowe, termin ten określa Wykonawca).

Termin, forma płatności:
1. Termin płatności – płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę odczynników oraz materiałów zużywalnych do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej z Załącznika Nr 2.1. będzie dokonywana przelewem terminie od 30 do 60 dni (minimalny termin płatności do 30 dni, natomiast maksymalny termin płatności do 60 dni – termin płatności określa Wykonawca) po dostawie przedmiotu zamówienia do Centralnego Laboratorium do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej
i otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2. Płatność za dzierżawę analizatora do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej będzie realizowana w ratach przez okres 36 miesięcy począwszy od pierwszego miesiąca z dołu, po miesiącu w którym Wykonawca odda do eksploatacji automatyczny analizator i złoży poprawnie wystawioną fakturę VAT Zamawiającemu. Płatność będzie dokonywana w terminie do 30 dni po wystawieniu faktury VAT Zamawiającemu przez Wykonawcę.
3. Forma płatności – przelew.
4. W przypadku gdy termin płatności przypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy lub sobotę,
płatność nastąpi w terminie pierwszego dnia roboczego następującego po tych dniach.
5. Faktury w formie elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest przesyłać wyłącznie na adres: faktury.lab@cm-lancut.pl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238514,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238514,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238514,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Werfen Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242750931

7.3.3) Ulica: ul. Prosta 67

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-838

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238514,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.