Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00087292/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
- 2025/BZP 00102273/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-13
- 2025/BZP 00107564/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00174955/01 - Wynik z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu muzycznego do wyposażenia pracowni realizacji nagrań w Zespole Szkół nr 4 im. Piotra Latoski w Rudzie Śląskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,185556,7c436c1c52328fe4f727f21bb75cef80.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu muzycznego do wyposażenia pracowni realizacji nagrań w Zespole Szkół nr 4 im. Piotra Latoski w Rudzie Śląskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f2c9a9d-314d-4303-b296-1e12fdca2eb3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046854/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup i dostawa sprzętu muzycznego do wyposażenia pracowni realizacji nagrań w Zespole Szkół nr 4 im. Piotra Latoski w Rudzie Śląskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087292
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.271.107.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mikrofonów do wyposażenie pracowni realizacji nagrań w Zespole Szkół nr 4 im. Piotra Latoski w Rudzie Śląskiej, w tym. m.in mikrofonów dynamicznych, dynamicznych do stopy perkusyjnej, mikrofonu bębna basowego, zestawu mikrofonów `pojemnościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32341000-5 - Mikrofony
4.5.5.) Wartość części: 68000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu studyjnego do wyposażania pracowni nagrań w Zespole Szkół nr 4 im. Piotra Latoski w Rudzie Śląskiej, w tym m.in: mikser cyfrowy, Audio Rack, Di-Boxy, Interfejs audio. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32581100-0 - Kabel do transmisji danych
30237136-1 - Karty dźwiękowe
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32342412-3 - Głośniki
4.5.5.) Wartość części: 93845,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa instrumentów muzycznych do wyposażenia pracowni realizacji nagrań w Zespole Szkół nr 4 im. Piotra Latoski w Rudzie Śląskiej, w ty m.in.: pianina cyfrowego, gitary basowej i elektrycznej , zestawu instrumentów perkusyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37315000-9 - Instrumenty muzyczne ze wzmacniaczami elektrycznymi
37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 12081,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64562,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65718,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64562,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kam-i Music Media Jarosław Igielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7180050901
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAM-I MUSIC MEDIA JAROSŁAW IGIELSKI
jakie przetargi wygrała firma
KAM-I MUSIC MEDIA JAROSŁAW IGIELSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64562,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88659,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105752,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88659,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Radomski Dialog-Media
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213203669
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-134
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88659,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Bieżąca obsługa oraz remonty przepompowni wód deszczowych zlokalizowanych na obszarze górniczym KWK Ruda w okresie 24 miesięcy, z podziałem na dwa zadania
- Budowa regionalnej trasy rowerowej na terenie Miasta Ruda Śląska - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego przy realizacji zadania
- Zakup usługi wsparcia w postaci opasek bezpieczeństwa wraz z systemem obsługi
- Wymiana poduszek dachu membranowego
- Świadczenie usług w zakresie przewozu miału, mułu, przerostu oraz kruszywa dla Polskiej Grupy Górniczej Oddziału KWK Ruda Ruch Bielszowice.
- Opracowanie wielowariantowej koncepcji wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem decyzji i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania: ,,Odwodnienie terenu w rejonie ul. Ligockiej, ujścia cieku Jamna do rzeki Kłodnicy, oraz przepustu okularowego zlokalizowanego na podjeździe nr 1 cieku Jamna, z uwzględnieniem projektowanej eksploatacji KWK Ruda Ruch Halemba
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń audio dla Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu
- Dostawa sprzętu i akcesoriów RTV
- Modernizacja wyposażenia sal wystawienniczych Muzeum Sztuki w Łodzi
- Zakup wraz z dostawą zestawu kina plenerowego w ramach projektu "Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki"
- Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - etap III
- Prace adaptacyjne w wielofunkcyjnej auli dydaktycznej poprzez instalację sprzętu audiowizualnego oraz niezbędne roboty budowlane w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie
więcej: Karty dźwiękowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.