Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00510839/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
- 2023/BZP 00527610/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w obiekcie Starego Ratusza w Rybniku – siedziby Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku i Urzędu Stanu Cywilnego oraz Edukatorium Juliusz budynek Rafał w Rybniku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000841018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 43 27 460
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5c9923e-89ed-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w obiekcie Starego Ratusza w Rybniku – siedziby Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku i Urzędu Stanu Cywilnego oraz Edukatorium Juliusz budynek Rafał w Rybniku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5c9923e-89ed-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510839
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ka-3400-9/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365040,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuję usługę:
1) całodobowej przez wszystkie dni tygodnia bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia przez jednego pracownika ochrony w obiekcie Starego Ratusza w Rybniku – siedzibie Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku i Urzędu Stanu Cywilnego, od godz. 0:00 dnia 01.01.2024 do godz. 24:00 dnia 31.12.2024,
2) monitorowania sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych i przeciwpożarowych,
3) ochrony doraźnej w postaci zmotoryzowanej grupy interwencyjnej w sytuacjach alarmowych, awaryjnych i kontrolnych,
4) dodatkowej ochrony w czasie organizowanych przez zamawiającego 3 jednodniowych imprez na terenie ochranianego obiektu lub poza nim, na żądanie zamawiającego przez trzech pracowników ochrony. Czas trwania każdej z imprez nie będzie dłuższy niż 8 godzin.
1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, w tym określenie obowiązków pracowników ochrony, zawiera załącznik nr 9 do SWZ – „Regulamin pracy pracownika ochrony w Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku”.
1.3. Wykonawca zobowiązany będzie do utworzenia stałego zespołu – 4 odpowiednio przeszkolonych i wyposażonych pracowników ochrony realizujących zamówienie. Każdy z pracowników ochrony realizujących zamówienie powinien posiadać co najmniej 12-miesięczne udokumentowane doświadczenie kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej.
1.4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić własną, całodobową stację monitorowania alarmów.
1.5. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić całodobową gotowość interwencji zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego, który w razie zgłoszenia zagwarantuje czas przyjazdu grupy interwencyjnej w ciągu min. 15 minut (w godz. 6:00 – 22:00) lub w ciągu 10 minut (w godz. 22:00 – 6:00) oraz podejmie czynne działania ochronne, składającej się z dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony z pozwoleniami na posiadanie broni palnej.
1.6. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić na swój koszt przeszkolenie pracowników ochrony z obsługi elektronicznych systemów zabezpieczeniowych znajdujących się na terenie obiektu Starego Ratusza w Rybniku – siedziby Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku i Urzędu Stanu Cywilnego.
1.7. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić pracowników ochrony realizujących zamówienie wyposażonych standardowo w paralizator elektryczny – jedna sztuka, kajdanki – jedna sztuka, pałkę obronną wielofunkcyjną – jedna sztuka, maskę przeciwgazową – jedna sztuka, latarkę – jedna sztuka, środki opatrunkowe – jeden komplet, identyfikator pracownika, kompletne umundurowanie – koszulę, spodnie, marynarkę, buty, środki ochrony osobistej adekwatne do obowiązujących w czasie trwania umowy przepisów Głównego Inspektora Sanitarnego.
1.8. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić magazyn broni palnej na terenie obiektu Starego Ratusza w Rybniku – siedziby Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku i Urzędu Stanu Cywilnego.
2. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie stałej ochrony osób i mienia w obiekcie Edukatorium Juliusz budynek Rafał w Rybniku przy ul. Klasztornej 11.
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuję usługę:
1) zgodnie z kalendarzem, w którym są wyznaczone dni i godziny – załącznik nr 11 bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia przez jednego pracownika ochrony w obiekcie „Edukatorium Juliusz” budynek „Rafał” w Rybniku,
2) ochrony doraźnej w postaci zmotoryzowanej grupy interwencyjnej w sytuacjach alarmowych, awaryjnych i kontrolnych oraz na wezwanie,
3) dodatkowej ochrony w czasie organizowanych przez zamawiającego jednodniowych imprez na terenie ochranianego obiektu lub poza nim, na żądanie zamawiającego przez trzech pracowników ochrony. Czas trwania każdej z imprez nie będzie dłuższy niż 8 godzin. Dodatkowe imprezy łącznie z Ratuszem, czyli trzy w sumie z obiektem Ratusz i Rafał.
2.2. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić całodobową gotowość interwencji zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego, który w razie zgłoszenia zagwarantuje czas przyjazdu grupy interwencyjnej w ciągu min. 15 minut (w godz. 6:00 – 22:00) lub w ciągu 10 minut (w godz. 22:00 – 6:00) oraz podejmie czynne działania ochronne, składającej się z dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony z pozwoleniami na posiadanie broni palnej.
2.3. Wykonawca zapewniający ochronę musi zapewnić umundurowanie: koszule, buty, spodnie, marynarkę, środki ochrony osobistej adekwatne do obowiązujących w czasie trwania umowy przepisów Głównego Inspektora Sanitarnego, identyfikator pracownika, środki opatrunkowe – jeden komplet, latarkę, maskę przeciwgazową, paralizator o średniej wartości prądu w obwodzie nieprzekraczającej 10 mA.
2.4. Pracownik Wykonawcy zobowiązany jest do oddania kluczy z siedziby ,,Rafała” – w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku po zakończonej pracy – załącznik nr 11, natomiast w soboty, niedziele i święta – odbiera klucze przed godz. 10:00, a oddaje po zakończonej pracy – załącznik nr 11. Odbieranie
i oddawanie kluczy do budynku ,,Rafała” następuje w siedzibie Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku przy ul. Rynek 18.
3. Wykonawca zobowiązany będzie po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającego do zabezpieczenia organizowanych przez Zamawiającego 3 (trzech) imprez (w budynku lub w plenerze) poprzez skierowanie dodatkowych 3 pracowników ochrony na czas trwanie imprezy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
92521200-1 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436576,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465288,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436576,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,Hetman"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,Parasol"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954-22-50-991
7.3.3) Ulica: Al. W. Korfantego 51/9a
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-161
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podjazdy grupy interwencyjnej - SOLID SECURITY
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HETMAN" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HETMAN" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436576,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A., Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji
- Zespół Szkół nr 6 w Rybniku - budowa wentylacji
- Szkoła Podstawowa nr 15 w Rybniku, dzielnica Rybnicka Kuźnia - Roboty naprawcze boiska wielofunkcyjnego, nawierzchnia sportowa PU.
- Badania lekarskie strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych oraz badania lekarskie kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu Miasta Rybnika
- Kompleksowe usługi pralnicze dla PGG S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 4 zdania: Zadanie 1 - Ruch Chwałowice Zadanie 2 - Ruch Jankowice Zadanie 3 - Ruch Marcel Zadanie 4 - Ruch Rydułtowy
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu kompetencji miękkich.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia oraz wykonywanie innych prac i zadań na terenie ZUOK
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
- Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia
- Usługa ochrony osób i mienia w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Usługa ochrony obiektów i mienia wraz z dozorem ekspozycji dla Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski
- Ochrona fizyczna Sądu Rejonowego w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.