eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej, kompleksowej ochrony osób i mienia na rzecz Mazowieckiego Instytutu Kultury



Og³oszenie z dnia 2025-05-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej, kompleksowej ochrony osób i mienia na rzecz Mazowieckiego Instytutu Kultury

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Mazowiecki Instytut Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146115201

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ELEKTORALNA 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 58 64 200

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mik@mik.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mik.waw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej, kompleksowej ochrony osób i mienia na rzecz Mazowieckiego Instytutu Kultury

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4a3b01ba-41c2-434d-bca6-7ba62587a9c1

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00220120

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00111725/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej, kompleksowej ochrony osób i mienia na rzecz Mazowieckiego Instytutu Kultury

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê,o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych,w szczególno¶ci Zamawiaj±cy rekomenduje format .pdf. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci,w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelkie zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski oraz informacje w formie elektronicznej wymagaj± na ¿±danie ka¿dej ze stron,niezw³ocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.Rejestracja na Platformie,w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej, wymaga zapoznania siê z Instrukcj± U¿ytkowników udostêpnion± na Platformie/Udzia³ w trybie podstawowym bez negocjacji. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê zarówno po zalogowaniu jak i bez logowania. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezp³atne.Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy. Rejestracja i korzystanie z Platformy wymaga zapoznania siê z Instrukcj± U¿ytkowników udostêpnion± na Platformie pod linkiem: https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS.Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê.W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej,wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie przetargowej.Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonê „Z³ó¿ ofertê”.W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê Przetargow±.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformie przetargowej przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej Mazowieckiego Instytutu Kultury.Dopuszczalne przegl±darki internetowe:Microsoft Edge,Google Chrome 31 i nowsze, Mozilla Firefox 26 I nowsze,Opera 18 i nowsze, Safari.Pozosta³e wymagania techniczne:dostêp do sieci Internet,obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax,w³±czona obs³uga JavaScript, zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader,zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy:Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A, Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A, Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A, Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.Poprawno¶æ dzia³ania podpisu elektronicznego uzale¿niona jest od dzia³ania aplikacji Logintrade oraz Operatora podpisu elektronicznego.W przypadku wyst±pienia jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z dzia³em Helpdesk Logintrade: +48 71 787 35 34.O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje format danych przesy³anych plików:.pdf.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1−2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119) -zwanego dalej „RODO” - Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem powierzonych danych osobowych jest Mazowiecki Instytut Kultury, ul. Elektoralna 12, 00-139 Warszawa, tel. (22) 586 42 00, tel./fax (22) 624 70 01, mik@mik.waw.pl, www.mik.waw.pl, NIP: 525 000 59 00, REGON: 146115201.
2. Administrator ustanowi³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych. W sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych i w celu realizacji Pañstwa praw:
1) zachêcamy do kontaktu z Administratorem;
2) dane kontaktowe do osoby pe³ni±cej funkcjê Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych: adres e-mail: iod@mik.waw.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany w punkcie 1.
3. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 PZP.
5. Okres przez który Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane:
1) okres realizacji w celu przetwarzania danych osobowych, wskazany w obowi±zuj±cych przepisach prawa;
2) przez okres niezbêdnych do dochodzenia roszczeñ przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z prowadzon± dzia³alno¶ci± statutow± lub w celu ochrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Zamawiaj±cego, na podstawie powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa.
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiadaj± Pañstwo :
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pañstwu:
1) Prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b lub e RODO;
2) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
3) Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAI.26.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 764300 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ca³odobowej, kompleksowej ochrony osób i mienia na rzecz Mazowieckiego Instytutu Kultury, szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty oceniane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
1) ocena w zakresie wymagañ formalnych i kompletno¶ci oferty; oferty nie spe³niaj±ce wymagañ okre¶lonych PZP i SIWZ zostan± odrzucone, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê, oferty te zostan± uznane za odrzucone;
2) ocena merytoryczna wed³ug kryteriów okre¶lonych poni¿ej:
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowaæ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
Cena brutto za wykonanie zamówienia- 60 pkt
Czas reakcji patrolu interwencyjnego w godzinach 7:00 – 20:00- 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji patrolu interwencyjnego w godzinach 7:00 – 20:00

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie warunek ten musi spe³niaæ ka¿dy z wykonawców)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie:
-co najmniej dwie us³ugi (realizowane na podstawie odrêbnych umów), których przedmiot obejmuje wykonywanie przez okres minimum 12 miesiêcy us³ug polegaj±cych na ochronie osób i mienia w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej ; w przypadku zamówieñ wykonywanych (nie zakoñczonych), okres zrealizowanej czê¶ci zamówienia (przed up³ywem terminu sk³adania ofert) nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z Wykonawców. Je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu polegaæ bêdzie na do¶wiadczeniu innego podmiotu, podmiot ten musi wykazaæ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem);
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
-co najmniej 2 pracownikami ochrony posiadaj±cymi sta¿ pracy na stanowisku pracownika ochrony w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej wynosz±cym co najmniej 2 lata,
-co najmniej 3 pracownikami ochrony, posiadaj±cymi wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, w tym 1 osob± pe³ni±c± funkcjê szefa ochrony (koordynatora) odpowiedzialn± za organizowanie, kierowanie i kontrolowanie pracy zespo³u pracowników ochrony fizycznej, posiadaj±cymi sta¿ pracy na stanowisku pracownika ochrony w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej wynosz±cym co najmniej 2 lata. (w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie warunek ten wykonawcy powinni spe³niaæ wspólnie);
c) wobec niego nie zachodzi ¿adna z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. W przypadku, gdy z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty, o¶wiadczenia dotycz±ce warunków udzia³u w postêpowaniu zawieraj± dane/informacje w innych walutach ni¿ z³oty polski Zamawiaj±cy, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia nie bêdzie publikowany ¶redni kurs walut przez NBP, Zamawiaj±cy przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji og³oszenia o zamówieniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (Za³±cznik nr 7 do SWZ) wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; (za³±cznik nr 10 do SWZ)
5) aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie us³ug ochrony osób i mienia

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; (za³±cznik nr 9 do SWZ)
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; (za³±cznik nr 10 do SWZ)
aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie us³ug ochrony osób i mienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zmówienia publicznego, w sposób i na warunkach okre¶lonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-16 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.