Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00128472/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00140832/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup busa na potrzeby osób niepełnosprawnych w ramach usług opiekuńczych w gminie Stolno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STOLNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118537
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stolno
1.5.2.) Miejscowość: Stolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-212
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stolno.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stolno.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa6318c3-a329-4d54-8ea6-7d5ef21838f61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup busa na potrzeby osób niepełnosprawnych w ramach usług opiekuńczych w gminie Stolno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa6318c3-a329-4d54-8ea6-7d5ef21838f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037603/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup busa na potrzeby realizacji usług opiekuńczych w gminie Stolno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, Działanie FEKP.08.242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128472
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZP.271.1.2025.JK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp Minimalne wymagania zamawiającego
1 Rok produkcji:
- Pojazd fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku
2 Homologacja:
Umożliwiająca rejestrację na terenie RP pojazdu 9- cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewozu osoby na wózku inwalidzkim
3 Miejsca siedzące:
- 9 miejsc siedzących łącznie z kierowcą
4 Dostosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych:
- możliwość przewozu wózka inwalidzkiego (w trakcie jazdy);
- fotele lub kanapy szybko demontowalne;
-najazdy do załadunku wózka inwalidzkiego z powierzchnią antypoślizgową, szyny (uchwyty) mocujące wózek,
- komplet atestowanych pasów do wózka, pasy zabezpieczające osobę na wózku inwalidzkim;
5 Silnik:
- moc znamionowa min. 130 KM;
- pojemność nie mniejsza niż 1900 cm3;
- rodzaj paliwa: diesel;
- wspomaganie układu kierowniczego
6 Układ hamulcowy:
- układ hamulcowy hydrauliczny, dwuobwodowy, hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi;
- hamulec postojowy;
- asystent hamowania BAS;
7 Bezpieczeństwo:
- system ABS, ASR, EBV;
- wszystkie miejsca siedzące zaopatrzone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa;
- poduszki powietrzne kierowcy;
- szyby przystosowane do wyjścia awaryjnego;
- wykładzina podłogowa antypoślizgowa z przodu i tyłu;
- Tapicerka (panele obiciowe na drzwiach przednich i tylnych;
- podsufitka w kabinie i części pasażerskiej;
- kompletna tapicerka wokół wszystkich ram okiennych;
- oświetlenie części pasażerskiej wyłączane centralnie;;
- koło zapasowe pełnowymiarowe z zestawem narzędzi i podnośnikiem;
- 2 szt. Gaśnic, trójkąt, apteczka, zestaw narzędzi, młoteczki do zbicia szyb przy wyjściach awaryjnych;
- centralny zamek sterowany pilotem;
- szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie;
- lusterka elektrycznie regulowane i podgrzewane o podwójnym polu widzenia;
- fotele tapicerowane, wyposażone w podłokietnik regulowany od strony przejścia, uchwyt, zagłówek;
- klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej z wydmuchem centralnym, min. 5 kW;
- obniżony stopień wejściowy;
8 Wyposażenie dodatkowe:
- tachograf cyfrowy;
- radio + głośnik w części kierowcy i tylnej pasażerskiej (min. 4 szt.);
- ogrzewanie niezależnie od pracy silnika;
- komplet felg i opon zimowych;
- komplet felg i opon letnich;
- awaryjne zaczepy holownicze z przodu i z tyłu pojazdu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych, wyposażenia samochodu został opisany w Specyfikacji technicznej pojazdu stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114400-3 - Minibusy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN WAY Kamila Sadowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291820198
7.3.3) Ulica: Chmielna 68G
7.3.4) Miejscowość: Makówka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-08INNE PRZETARGI STOLNO
więcej: przetargi STOLNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu na potrzeby M-KPE we Wdzydzach
- Zakup mikrobusa 9-cio osobowego (8+kierowca) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Słowikowie
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych 2 samochodów
- Zakup trzech samochodów 9-cio osobowych typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: Pojazdy opieki socjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.