eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czyże › "Rozwój usług elektronicznych w Urzędzie Gminy Czyże"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Rozwój usług elektronicznych w Urzędzie Gminy Czyże”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY CZYŻE

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Czyże

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000536858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 98

1.5.2.) Miejscowość: Czyże

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-207

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 681 35 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugczyze@ugczyze.pl, zamowienia.publiczne@ugczyze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugczyze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozwój usług elektronicznych w Urzędzie Gminy Czyże”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0b066f6-f48a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023324/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Rozwój usług elektronicznych w Urzędzie Gminy Czyże

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

projekt pt. „ROZWÓJ USŁUG ELEKTRONICZNYCH W URZĘDZIE GMINY CZYŻE” złożony w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi XI Wspieranie odbudowy gospodarki regionu w związku z pandemią COVID-19 Działania 11.1 Wspieranie odbudowy gospodarki regionu w związku z pandemią COVID-19, w ramach projektu WND-RPPD.11.01.00-20-0071/22

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0b066f6-f48a-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej Platformą, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, poczty elektronicznej Zamawiającego zamówienia.publiczne@ugczyze.pl oraz poczty elektronicznej Wykonawcy wskazanej w ofercie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy e-zamówienia jest bezpłatne.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy zobowiązani są skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej pod adresem:zamowienia.publiczne@ugczyze.pl jednakże ta forma komunikacji nie dotyczy składania ofert.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
W ramach niniejszego postępowania wszelka korespondencja prowadzona jest w języku polskim.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Wymaganą przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu próbkę, o której mowa w SWZ należy złożyć, na mocy postanowień art. 65 ust. 2 ustawy Pzp, w postaci zaoferowanego przez Wykonawcę Oprogramowania Aplikacyjnego wraz z pismem przewodnim opatrzonym własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej ze strony wykonawcy, oznaczeniem poprzez podanie nazwy postępowania i numeru sprawy: S.271.4.2023, należy przekazać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. późn. zm. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Zamawiającego:
Urząd Gminy Czyże, Czyże 98, 17-207 Czyże z dopiskiem „Nie otwierać przed: 01.06.2023 r. godz. 9:20” z zachowaniem nieprzekraczalnego terminu wyznaczonego na składanie ofert w niniejszym postępowaniu.
Próbkę zaoferowanego przez Wykonawcę Oprogramowania Aplikacyjnego należy zabezpieczyć w odpowiednim, trwałym opakowaniu uniemożliwiającym jego zdjęcie bez rozerwania (np. gruba koperta, pudełko kartonowe itp.) odpowiednio opisanym.
Zamawiający nie przewiduje pokrycia kosztów przygotowania próbki.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.271.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja, integracja systemu dziedzinowego z portalem mieszkańca i rozbudowa systemu informatycznego poprzez opracowanie e-usług, zakup urządzeń oraz przeprowadzenie szkolenia w ramach projektu „Rozwój usług elektronicznych w Urzędzie Gminy Czyże”.
2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
1) Modernizację i integrację systemu dziedzinowego z Portalem mieszkańca
2) Zakup i wdrożenie Portalu mieszkańca
3) Opracowanie e-usług
4) Rozbudowę: Moduł komunikacyjny SMS
5) Rozbudowę:
- Systemu Informacji Przestrzennej
- Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
- Wycinki drzew i krzewów
6) Integrację systemu elektronicznego obiegu dokumentów z systemem dziedzinowym
7) Zakup urządzeń: serwer, Fortigate, Switch 24 porty, zestaw komputerowy (3 zestawy)
8) Przeprowadzenie szkolenia użytkowników.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

48820000-2 - Serwery

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmii

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w powyższym zakresie, jeżeli:
a) wykaże posiadanie dokumentu potwierdzającego posiadanie środków finansowych, bądź zdolności kredytowej w wysokości nie niższej niż 700.000,00 zł,
b) wykaże posiadanie polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 700.000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował minimum następującymi osobami:
a) Kierownik Projektu (1 osoba), posiadający:
- kwalifikacje w zarządzaniu projektami potwierdzone Certyfikatem PRINCE2 Foundation,
-kwalifikacje w zakresie serwisu usług dotyczących systemów informatycznych potwierdzone Certyfikatem ITIL
- doświadczenie na wykonanie co najmniej jednej usługi wdrożenia portalu internetowego zintegrowanego z systemem dziedzinowym do świadczenia e-usług w jednostce samorządu terytorialnego, obejmującego uruchomienie co najmniej 3 e-usług na 5 poziomie dojrzałości wraz z integracją portalu z Profilem Zaufanym (pz.gov.pl) oraz podpisem kwalifikowanym, mechanizm kreatora służącego do wypełniania elektronicznych formularzy, mechanizm wykorzystania danych ze złożonych wcześniej deklaracji.
- doświadczenie na wykonanie co najmniej jednej usługi wdrożenia portalu internetowego zintegrowanego z systemem dziedzinowym do świadczenia e-usług w jednostce samorządu terytorialnego, obejmującego uruchomienie co najmniej 3 e-usługi na 5 poziomie dojrzałości wraz z płatnościami elektronicznymi z wykorzystaniem logowania i autentykacji użytkowników za pomocą Krajowego Węzła Identyfikacji Elektronicznej (login.gov.pl), automatycznym generowaniem urzędowego poświadczenia odbioru,
- doświadczenie na wykonanie co najmniej jednej usługi wdrożenia portalu internetowego zintegrowanego z systemem dziedzinowym do świadczenia e-usług w jednostce samorządu terytorialnego, zintegrowanego w systemem dziedzinowym obejmującą automatyczne zasilanie systemów dziedzinowych informacjami merytorycznymi wynikającymi ze świadczenia danej e-usługi oraz przekazywanie informacji zwrotnej do e-usługi w tym przekazywania danych z deklaracji składanych drogą elektroniczną na składniki wymiaru w celu wyliczenia opłaty.
b) Główny architekt (1 osoba), posiadający:
- kwalifikacje w zakresie usług dotyczących systemów informatycznych potwierdzone Certyfikatem ITIL
- znajomość zasad architektury korporacyjnej potwierdzonych certyfikatem TOGAF
c) Programista (3 osoby), posiadające:
- wiedzę i doświadczenie w zakresie budowy oprogramowania w technologii trójwarstwowej w połączeniu z systemami bazodanowymi, potwierdzoną udziałem w co najmniej jednym zrealizowanym projekcie obejmującym produkcję systemu e-usług wraz z podaniem przedmiotu, daty wykonania, charakteru udziału i podmiotu, na rzecz którego projekt został wykonany.
d) Konsultant (3 osoby), posiadające:
- wiedzę i doświadczenie zawodowe w zakresie wdrożenia oferowanych systemów informatycznych,
- jedną usługę zrealizowaną w ramach projektu e-usług, na dostawę i wdrożenie portalu e-usług (w ramach portalu powinny być uruchamiane minimum e-usługi obejmujące: składanie deklaracji drogą elektroniczną wraz z płatnościami elektronicznymi za powstałe zobowiązania).
- jedną usługę zrealizowaną w ramach projektu e-usług, na dostawę i wdrożenie portalu e-usług (w ramach portalu powinny być uruchamiane minimum e-usługi obejmujące: składanie deklaracji drogą elektroniczną wraz z płatnościami elektronicznymi za powstałe zobowiązania) z wykorzystaniem logowania użytkowników za pomocą Krajowego Węzła Identyfikacji Elektronicznej (login.gov.pl).
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada minimalne zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
e) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował dwa zamówienia, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto 00/100) polegające na dostarczaniu i wdrażaniu Systemu GIS dla jednostek samorządu terytorialnego, w ramach którego zostały wykonane czynności:
- Wdrożony System GIS oraz jego dedykowane moduły GIS umożliwiały wizualizację, edycję i zarządzanie danymi poprzez aplikację internetową obsługiwaną za pomocą przeglądarki internetowej - w każdym z zamówień.
- Wdrożony System GIS oraz jego dedykowane moduły GIS umożliwiały wizualizację, edycję i zarządzanie danymi poprzez aplikację internetową obsługiwaną za pomocą przeglądarki internetowej i zawierały co najmniej: System GIS - Geoportal gminny, System GIS - Wypisy, wyrysy i zaświadczenia z MPZP/SUiKZP - w każdym z zamówień.
- Wdrożony System GIS oraz jego dedykowane moduły GIS umożliwiały wizualizację, edycję i zarządzanie danymi poprzez aplikację internetową obsługiwaną za pomocą przeglądarki internetowej oraz pochodziły od jednego producenta Systemu GIS (tzn. producenta mającego autorskie prawa majątkowe do wdrażanego Systemu GIS) w zakresie co najmniej: System GIS - Geoportal gminny, System GIS - Wypisy, wyrysy i zaświadczenia z MPZP/SUiKZP - w każdym z zamówień.
- Inwentaryzacja posiadanych zbiorów danych przestrzennych w obszarze planowania przestrzennego obejmowała cyfryzację dokumentów planistycznych (uchwał miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego) dla co najmniej 25 uchwał - w każdym z zamówień.
- Na wdrożony System GIS oraz jego dedykowane moduły GIS była udzielona gwarancja na okres minimum 36 miesięcy.
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu wdrożonego Systemu GIS.
f) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które zostaną skierowane do jego realizacji tj. co najmniej:
- jedna osoba pełniąca rolę Kierownika Projektu, posiadającą co najmniej jeden z certyfikatów zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów wyższych w specjalności: zarządzanie projektami, która brała udział w minimum 1 projekcie, gdzie wdrożony System GIS oraz jego dedykowane moduły GIS umożliwiały wizualizację, edycję i zarządzanie danymi poprzez aplikację internetową obsługiwaną za pomocą przeglądarki internetowej o wartości co najmniej 150.000,00 PLN brutto;
- dwie osoby pełniące rolę specjalisty w zakresie wdrażania systemów informatycznych w zakresie wdrożenia oprogramowania do świadczenia „e-usług”, które brały udział w minimum 2 wdrożeniach systemu informatycznego każda w zakresie wdrożenia oprogramowania do świadczenia „e-usług” na stanowisku wdrożeniowca.
UWAGI:
1) Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej podane w walutach obcych, Zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wskazania wartości pieniężnej w walucie obcej nie obowiązującej w dniu opublikowania ww. ogłoszenia, Zamawiający przeliczy wartość na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z ostatniego dnia obowiązywania tej waluty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem ww. zamówień. Usługi nie podlegają sumowaniu. (zapis stosuje się odpowiednio w przypadku polegania na podmiotach udostępniających zasoby).
Doświadczenie Wykonawcy i osób będzie uznawane, gdy Wykonawca wykaże usługi zakończone.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy nr 87 8071 0006 0014 6753 2000 0080 a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – Rozwój usług elektronicznych w Urzędzie Gminy Czyże.
4. Wadium składane w pozostałych formach powinno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej, poprzez załączenie na Platformie w zakładce „OFERTY”, wybierając polecenie „dodaj dokument".
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub poręczeń) powinna ona obejmować pełny okres związania ofertą.
6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą,
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2) którego oferta została odrzucona,
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 2) SWZ – składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
2) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale XI ust. 7 pkt 1) SWZ – składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie na wezwanie Zamawiającego,
3) dokumenty, o których mowa w Rozdziale XI ust. 7 pkt 2) SWZ – składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. IX SWZ – na wezwanie Zamawiającego.
3. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy / usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 12 do SW

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zał. nr 2 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i/lub dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-01 09:20

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.