Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00190795/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
- 2022/BZP 00213172/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-17
- 2022/BZP 00232628/01 - Wynik z dnia 2022-06-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont części dachu krytego dachówką oraz uzupełnienie tynku w kompleksie budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi
1.2.) Oddział zamawiającego: ILO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000212676
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 3 Maja 11
1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 52 357 22 07
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@kasprowicz.az.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kasprowicz.az.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219568
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00190795/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont części dachu krytego dachówką
oraz uzupełnienie tynku w kompleksie budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi w Inowrocławiu.
2. Zakres robót obejmuje m.in.:
1) roboty rozbiórkowe rynien z blachy na długości 92 mb oraz rozbiórkę pokrycia dachówki karpiówki na powierzchni 774 m2;
2) wymianę elementów konstrukcyjnych dachu, odgrzybianie, impregnację elementów drewnianych;
3) pokrycie dachu karpiówką ceramiczną w koronkę na powierzchni 774 m2 (70% pokrycia pochodzić będzie z rozbiórki);
4) położenie tynków zewnętrznych barwionych na ścianach płaskich na powierzchni 70 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz złożoną ofertą. Załączony przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej.
4. Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z energii elektrycznej i wody w celu realizacji przedmiotu zamówienia, płatne na zasadzie ryczałtu, ustalonego w dniu przekazania terenu robót.
5. Wykonawca może wykonywać prace w czasie trwania roku szkolnego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20.00, natomiast w okresie wakacyjnym w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 20.00.
6. Do realizacji zamówienia wymaga się dysponowania przez Wykonawcę osobą w postaci kierownika budowy/robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont części dachu krytego dachówką
oraz uzupełnienie tynku w kompleksie budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi w Inowrocławiu.
2. Zakres robót obejmuje m.in.:
1) roboty rozbiórkowe rynien z blachy na długości 92 mb oraz rozbiórkę pokrycia dachówki karpiówki na powierzchni 774 m2;
2) wymianę elementów konstrukcyjnych dachu, odgrzybianie, impregnację elementów drewnianych;
3) pokrycie dachu karpiówką ceramiczną w koronkę na powierzchni 774 m2 (70% pokrycia pochodzić będzie z rozbiórki);
4) położenie tynków zewnętrznych tradycyjnych, malowanych farbami fasadowymi na ścianach płaskich na powierzchni 70 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz złożoną ofertą. Załączony przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej.
4. Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z energii elektrycznej i wody w celu realizacji przedmiotu zamówienia, płatne na zasadzie ryczałtu, ustalonego w dniu przekazania terenu robót.
5. Wykonawca może wykonywać prace w czasie trwania roku szkolnego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20.00, natomiast w okresie wakacyjnym w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 20.00.
6. Do realizacji zamówienia wymaga się dysponowania przez Wykonawcę osobą w postaci kierownika budowy/robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-23 11:00
Po zmianie:
2022-06-28 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-23 11:15
Po zmianie:
2022-06-28 11:15
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wycena nieruchomości na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych - II
- Usługa wykonania dokumentacji projektowej bloku operacyjnego w ramach pozyskania środków inwestycyjnych ze środków finansowania zewnętrznego pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego
- Dostawa protez głosowych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Świadczenie usług pocztowych.
- Przebudowa pętli autobusowej wraz z infrastrukturą techniczną, rozbiórką i budową obiektów budowlanych oraz montażem instalacji fotowoltaicznej, zlokalizowanej przy ul. Mątewskiej w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Witonia wzdłuż ulic Centralnej, Kutnowskiej, Wieczorowej, Zielonej i Promiennej oraz zbiornika magazynowego wody o poj. 100m3 na terenie SUW Witonia."
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Poprawa dostępności dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Kultury "Karolinka"
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Termomodernizacja obiektu lokalnej aktywności społecznej w Tyszowcach
- Przebudowa drogi gminnej 107388D relacji Wądroże Małe - Pawłowice Wielkie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.