eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KonopiskaRozbudowa drogi wojewódzkiej DW 907 polegająca na budowie peronu autobusowego w ciągu drogi wojewódzkiej DW 907 w miejscowości Wygoda



Ogłoszenie z dnia 2025-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi wojewódzkiej DW 907 polegająca na budowie peronu autobusowego w ciągu drogi wojewódzkiej DW 907 w miejscowości Wygoda

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa

1.5.2.) Miejscowość: Konopiska

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-274

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343282057

1.5.8.) Numer faksu: 343441935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@konopiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zamowienia.konopiska.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi wojewódzkiej DW 907 polegająca na budowie peronu autobusowego w ciągu drogi wojewódzkiej DW 907 w miejscowości Wygoda

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14d3f84e-703b-49a2-9290-b41f085e2815

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015128/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie peronu autobusowego w miejscowości Wygoda w ciągu drogi wojewódzkiej nr 907

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150721

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GR.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 350000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa peronu autobusowego w ciągu drogi wojewódzkiej DW 907 w miejscowości Wygoda, gmina Konopiska, powiat częstochowski, województwo śląskie na działkach nr 52/1 i 52/2 obręb Wygoda zgodnie z dokumentacją techniczną oraz wytycznymi technicznymi i standardami Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach udostępnionych na stronie internetowej www.zdw.katowice.pl.
Inwestycja realizowana będzie w obrębie skrzyżowania DW 907 z DW 908. Droga wojewódzka DW 907 posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości jezdni
ok.6,7 – 6,8m. Zagospodarowanie terenu przyległego stanowi zabudowa niska mieszkaniowa, tereny niezagospodarowane.

4.2 Zakres robót objętych projektem przewiduje:
1. roboty przygotowawcze – ziemne,
2. podbudowy,
3. nawierzchnie,
4. oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
5. elementy ulic,
6. zieleń,
7. kanalizacja deszczowa - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne,
8. kanalizacja deszczowa - roboty montażowe,
9. linie oświetleniowe oraz montaż i stawianie słupów oświetleniowych - sst oświetlenie,
10. montaż skrzynki podziałowej - sst oświetlenie.

4.3 W ramach inwestycji w branży drogowej założono budowę peronu autobusowego w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 907 na działkach nr ewid. 52/1 i 52/2 obręb Wygoda. Założono wykonanie peronu autobusowego o szerokości 2,3m z kostki brukowej betonowej, jak również ciągu pieszego szerokości 2,3m z kostki brukowej betonowej koloru szarego stanowiącego dojście do peronu. W obrębie skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 908 złożono wykonanie sugerowanego przejścia dla pieszych (z uwagi na brak widoczności zrezygnowano z oznakowanego przejścia dla pieszych – rysunek z wyznaczeniem pola widoczności stanowi załącznik umieszczony w odrębnym tomie opracowania pn. „Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty dla zadania”). W obrębie sugerowanego przejścia założono rampy krawężnikowe wyposażone w kostkę brukową segregacyjną, rampę od strony jezdni obramować krawężnikiem najazdowym 20x22x100cm na ławie betonowej z porem o świetle 2cm. Ciąg pieszy (peron) od strony jezdni obramowano krawężnikiem drogowym typu ciężkiego 20x30x100cm na ławie betonowej z oporem o świetle 12cm, od strony zieleńca obrzeżem betonowym 8x30x100cm na ławie z oporem. Założono wykonanie przebudowy istniejących zjazdów na posesję. Zjazdy zaprojektowano z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego. Od strony jezdni zjazdy obramowano krawężnikiem najazdowym 20x22x100cm na ławie betonowej z oporem o świetle 4cm, od strony granicy pasa drogowego krawężnikiem najazdowym 15x22x100cm na ławie betonowej z oporem. Z uwagi na niewystarczająca szerokość jezdni – 6,7 – 6,8m założono jej poszerzenie w celu doprowadzenia do szerokości 7,0m.

4.4 Poza branżą drogową realizowane również będzie:
- Odwodnienie odcinka pasa drogowego DW 907 przylegającego do projektowanego
chodnika i peronu autobusowego wg Tomu II przedmiotowej dokumentacji.
- Doświetlenie sugerowanego przejścia dla pieszych wg Tomu III przedmiotowej
dokumentacji .

4.5 Zamawiający wymaga dodatkowo udzielenia gwarancji 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego na oznakowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne strukturalne. Powyższa gwarancja nie zwalnia Wykonawcy na udzielenie gwarancji na roboty budowlane zgodnie z kryteriami wyznaczonymi w Dziale 20 SWZ.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa części drogowej, elektrycznej oraz sanitarnej, przedmiar robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), które stanowią załączniki do SWZ.



UWAGA:
1) Wykonawca robót w terenie uwzględni aktualnie obowiązujące Wytyczne Projektowe oraz Wytyczne Techniczne ZDW – dostępne na stronie internetowej www.zdw.katowice.pl w zakładce: standardy ZDW.

2) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych,


3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla zamówienia.

4) Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

5) Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

6) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

7) Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne ( nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia).\

8) Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności,\

9) Zaleca się Wykonawcy sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia,

10) Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.

11) Zamawiający zwraca uwagę Wykonawcy na termin, w którym powinna zostać wprowadzona zatwierdzona tymczasowa organizacja ruchu, upływa z dniem 30 czerwca 2025r. – niewprowadzenie zatwierdzonej organizacji w powyższym terminie spowoduje konieczność ponownego wystąpienia Wykonawcy do Marszałka Województwa Śląskiego o zatwierdzenie projektu organizacji ruchu lub zmian tej organizacji.

12) Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 art. 1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia nie wprowadza barier dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345390,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386663,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345390,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220010022

7.3.3) Ulica: Kolejowa 28

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345390,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.